Tuning Renesis Mazda RX-8

Postprzez Puhcio » 19 maja 2007, 09:02

Loczek źle mówisz :P

Aniołek napisał(a):Pytanie 4 co znaczają literki HP przy pełnej nazwie mojego samochodu .... RX-8 HP


RX High Power ... czyli ta mocniejsza:)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Aniołek » 19 maja 2007, 13:39

<lol>
Początkujący
 
Od: 9 maja 2007, 09:41
Posty: 16
Skąd: Inowroclaw
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Pyton162 » 19 maja 2007, 16:09

co to za opel kadet obok stoi , moze siedzi tam silniczek C20XE?
Ostatnio edytowano 19 maja 2007, 16:10 przez Pyton162, łącznie edytowano 1 raz
Pyton162
 

Postprzez jacobs » 19 maja 2007, 16:10

Pyton162 napisał(a):co to za nexia obok stoi , moze siedzi tam silniczek C20XE?

to chyba kadet?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Pyton162 » 19 maja 2007, 16:10

juz sie poprawiłem , owszem kadet
Pyton162
 

Postprzez MegaLoL » 19 maja 2007, 16:21

Aniołek napisał(a):Pytanie 3 czy to jest normalne że mam takiego bzika

Moze odpowiem tylko na pytanie nr 3. Raczej normalne :D Ciekawy pomysl na ram air. Ja mam troszke wiekszy ;) Kontynuj dalej przerobki, moze wymyslisz cos co odemieni caly swiat Rotary Power :P

tomekrvf napisał(a):A niby czemu RX8 jest "ciężki" do pomiaru na hamowni?

Polecam troche lektury na ten temat.
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Marco7 » 19 maja 2007, 20:04

Nie wiem czy wiecie ale wal napedowy w RX-8 jest wykonany z karbonu :)
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez ZK33 » 19 maja 2007, 20:49

Aniołek napisał(a):Pytanie 1 czy to normalne że ten wenżyk jest uciety przy tym zaworku , jesli nie to gdzie on powinien dojść?Lokalizacja lewy kielich.
Aniołek napisał(a):te="Aniołek"]Pytanie 2 czy to normalne że ta rura która doprowadza powietrze do filtra powietrza kończy sie tutaj i zasysa sobie cieplutkie powietrze z komory silnika a nie z poza niej tak jak w każdym normalnym samochodzie?


u mnie o samo
:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 19:42
Posty: 141
Skąd: Łask
Auto: CX 9

Postprzez Aniołek » 19 maja 2007, 22:00

MegaLoL napisał(a):
Aniołek napisał(a):Pytanie 3 czy to jest normalne że mam takiego bzika

Moze odpowiem tylko na pytanie nr 3. Raczej normalne :D Ciekawy pomysl na ram air. Ja mam troszke wiekszy ;) Kontynuj dalej przerobki, moze wymyslisz cos co odemieni caly swiat Rotary Power :P

tomekrvf napisał(a):A niby czemu RX8 jest "ciężki" do pomiaru na hamowni?

Polecam troche lektury na ten temat.
, jstem dopiero w połowie drogi to co najgorsze to mam zrobione teraz tylko musze kupić stożek i założyć go w miejsce sryjnego filtra pozostawiając oryginalną obudowe.

Bite 3,5h zajeło mi to dzisia żeby zrobić to pożądnie ehhhhh.
Początkujący
 
Od: 9 maja 2007, 09:41
Posty: 16
Skąd: Inowroclaw
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Aniołek » 19 maja 2007, 22:09

Pyton162 napisał(a):co to za opel kadet obok stoi , moze siedzi tam silniczek C20XE?


Jest to X30XE kompleksowo przebydowany do 1/4mili ma obecnie 321KM kręci sie do 8400obr/min seryjnie było 6300 <lol> , karoserja jest całkowicie odelzona zgodnie z regulaminem SSS, auto wazy ok 900kg, obecnie na sprzedaż bo wycofałem sie z wyścigów ze wzgledu na ponad przecietnie nienormanla sytuacje w SSS, auto jest sprawne i nie posiada ukrytych wad.


Moderator sorki za reklame w nieodpowiednim miejscu :)
Początkujący
 
Od: 9 maja 2007, 09:41
Posty: 16
Skąd: Inowroclaw
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Fiveopac » 20 maja 2007, 10:18

Aniołek napisał(a):Moderator sorki za reklame w nieodpowiednim miejscu

Moderator po znajomsci udaje ze nie widzial reklamy <faja>
Moze wystawisz kadzia na cwiartke podczas Festiwalu Motoryzacji?

Wracajac do tematu, moze warto by sprobowac z przenosna hamownia montowana na kolo, jako ze omiar przebiega w rzeczywistych warunkach, moze i wynik bedzie realny niz na stacjonarnej?
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Aniołek » 20 maja 2007, 20:58

Five nie bardzo potrafie przewidzieć jak bede pracował a co za tym idzie nie wiem czy bede miał czas popracować nad wzmocnieniem iskry w Kadziu a jeśli tego nie poprawie to nie ma sensu żebym przyjeżdzał,(nieintersuje mnie robienie niskich 13 na cwiartke albo rąbne 12,5 bo tyle robić musi alebo wcale mnie nie bedzie--- ciśnienia nie mam na starty tym samochodem wiec luz ) ewętualnie stane na kresce RX-8.

Dziś prubowałem sprawdzić V-max W RX-8 i niestety przy 231 km/h musiałem odpuścić myśle że do 235 bym doszedł czyli do fabrycznej max predkości tak?, jeśli tak to znaczy żę mam 231KM hmmmm..
Początkujący
 
Od: 9 maja 2007, 09:41
Posty: 16
Skąd: Inowroclaw
Auto: Mazda RX-8

Postprzez tomekrvf » 20 maja 2007, 23:22

MegaLoL napisał(a):tomekrvf napisał:
A niby czemu RX8 jest "ciężki" do pomiaru na hamowni?

Polecam troche lektury na ten temat.

Proszę oświeć mnie czym różni się RX8 od innych tylnonapędowych samochodów na świecie.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Fiveopac » 21 maja 2007, 02:38

Aniołek napisał(a):Five nie bardzo potrafie przewidzieć jak bede pracował a co za tym idzie nie wiem czy bede miał czas popracować nad wzmocnieniem iskry w Kadziu a jeśli tego nie poprawie to nie ma sensu żebym przyjeżdzał,(nieintersuje mnie robienie niskich 13 na cwiartke albo rąbne 12,5 bo tyle robić musi alebo wcale mnie nie bedzie--- ciśnienia nie mam na starty tym samochodem wiec luz ) ewętualnie stane na kresce RX-8.

Qrcze, to chociaz jak bedzie dobrze stal z czasem to RX'em podjedz .
Aniołek napisał(a):Dziś prubowałem sprawdzić V-max W RX-8 i niestety przy 231 km/h musiałem odpuścić myśle że do 235 bym doszedł czyli do fabrycznej max predkości tak?, jeśli tak to znaczy żę mam 231KM hmmmm..

Tymbardziej sugeruje przenośna hamownię, najblizsza w Poznaniu a pomiar moze wyprostowac wiele spekulacji.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez MegaLoL » 28 maja 2007, 16:19

Aniołek napisał(a):Dziś prubowałem sprawdzić V-max W RX-8 i niestety przy 231 km/h musiałem odpuścić myśle że do 235

Jak chcesz sie rozpedzic, to na 4 krec do odcinki, na 5 tez. Na 5 powinienes miec ponad 240, a potem 6 no i dluuuuga prosta ;) A tak w ogole cos nowego w Twoim autku?? U mnie wciaz nie doszedlem co jest nie tak... Moze w tym tygodniu sie cos wyklaruje
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Pepe7 » 28 maja 2007, 17:19

Moj V-max w rx 8 -240 km/h na 6 .
Początkujący
 
Od: 4 lip 2006, 00:33
Posty: 17
Auto: RX 8

Postprzez Marco7 » 28 maja 2007, 18:06

tomekrvf napisał(a):
MegaLoL napisał(a):tomekrvf napisał:
A niby czemu RX8 jest "ciężki" do pomiaru na hamowni?

Polecam troche lektury na ten temat.

Proszę oświeć mnie czym różni się RX8 od innych tylnonapędowych samochodów na świecie.


Renesis :D
Z niewiadomych powodow wyniki na hamowni wychodza roznie na tych samych autach w tych samych warunkach itd. Ale generalnie oscyluja w ok 160/175 whp, po zmianach do ok 205.
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez Aniołek » 28 maja 2007, 23:58

Kurcze posucha u mnie czekam na świece od tygodnia i jeszcze nie przyszły, od czasu do czasu wyskoczy mi zapłon na wysokich obrotach na wolnych czasem sobie parcha i czasem troche ciezko mu zapalić do tego strasznie śmierdzi niespaloną wachą wiec licze na to że po wymieanie świec bedzie lepiej , zamówiłem NGK z katalogu niestety u nas w PL nie ma ale za to u niemców są wiec czekam.

Założyłem stożek w miejscu seryjnego filtra , pasuje idealnie no ale te świece żyć nie dają dziś naałym teście 6,6 na g-techu do 96km/h.

Odkryłem dzisiaj że jak sie przytrzyma na kilka sekund przycisk od kontroli trakcji to dodtkowo na dece zapala sie samochodzik z uslizgiem kuł , teraz to dopiero mamy 100% wyłączoną trakcje , niestety od tego mocy nie przybyło.Być może na hamnowni
trzeba wcisnąć tak dlugo ten przycisk żeby cos tam sam nie wiem co heheh...

A wogółe to zastanawiam sie nad zakupem e-menage, z wystrojeniem nie bedzie problemu bo mam kogos kto ogarnie to. Tak sobie wymysliłem ze seryjny ECU jak wyczuwa jakieś zmiany w mieszance ( z powodu wydechu lub doloti itp.) odczytuje to i przywraca do "normalności" trzeba coś na to poradzic bo zaczynam mieć doła że auto jest ode mnie cwańsze.Do tej pory było tak że jak coś zrobiłem to było czuć róznice ale zaraz po przejechaniu ilus tam kilometrów ten progres znikał miało to miejsce po wywaleniu kata oraz po poprawieniu dolotu, jeśli to nie jest zbieg okoloczności że akurat świece sie mocno kończą bedzie to znaczyło że ECU jest diabelnie cwany i trzeba bedzie mu świnie założyć.

Z moich imformacji jednoznacznie wynika że po zapaleniu sie check engine auto dostało kopa , prawdopodobnie silnik pracuje w nieco innym trybie, kal byłem w serwisie to kolo skasowł mi błąd ale od tygodnia lampka nie chce sie zpalić :|

uffff padam ze zmeczenia , nareczka
Początkujący
 
Od: 9 maja 2007, 09:41
Posty: 16
Skąd: Inowroclaw
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Gość » 30 maja 2007, 19:48

MegaLoL
mam pytanie gdzie mogę zamówic(kupić) wydech kompletny , kompletny dolot i kto mi ustawi sterownik kompa dopiero nabyłem takie auto i nie mam wiedzy na temat przróbek, kata tez chce wywalic
z góry dziękuję
Gość
 

Postprzez R-iksik8 » 1 cze 2007, 09:38

Sorry za zejście z tematu...kurde ale się robi w Poznaniu tych RXów <jupi> zaczyna się robić ciekawie :]
Jeśli chodzi o dostrojenie to z tego co wiem to AGT się chyba raz bawiło z RX-8

http://www.borla.com/applications/looku ... em/140078/

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Agency-P ... enameZWDVW

Nawet na forum jest dużo linków tylko musisz trochę poszperać
...::: R X 8 :::...
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727
Obrazek
JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2006, 20:16
Posty: 125
Skąd: Poznań
Auto: MAZDA RX-8 HIGH-POWER

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje