"Strzelanie" w tłumiku przy hamowaniu silnikiem
Strona 1 z 1
Masz cały?Mi tak się działo i po oglądnięciu wyszło że mam dziurę.Po wymianie problemu już nie ma
Ale również to i paliwo może się dopalać przy tych obrotach w tłumiku?
Tak pozatym to mi ten dzwięk się podobał i gdyby nie to że niemiłosiernie buczał że nie szło wytrzymać to chyba bym zostawił
Tak pozatym to mi ten dzwięk się podobał i gdyby nie to że niemiłosiernie buczał że nie szło wytrzymać to chyba bym zostawił

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Jeśli nie jest dziurawy to możliwe to co piszesz...:/

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Tamto to nie powinno mieć na to wpływu...A przy jakich obrotach szarpie bo jeśli poniżej 2 tyś to raczej normalne przy 16v...

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver napisał(a):Tamto to nie powinno mieć na to wpływu...A przy jakich obrotach szarpie bo jeśli poniżej 2 tyś to raczej normalne przy 16v...
No chyba sobie żarty robisz, szarpanie nie jest normalne przy żadnej prędkości obrotowej (pomijając te przy których silnik się dusi).
- Od: 2 lut 2007, 07:48
- Posty: 165
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994
Aj bo tak wyczytałem że 16v mają słabszy dół ;] i tak sobie połączyłem to wszystko z szarpaniem...i aż swoją się przejechałem i masz rację...
u mnie to było koło 1 tyś obrotów,jakoś nie przyglądałem się nigdy obrotkowi zwalniając przed światłami...przepraszam za wprowadzenie w błąd
wybaczycie? 
szarpanie nie jest normalne przy żadnej prędkości obrotowej (pomijając te przy których silnik się dusi).
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Mogło. Jeśli mieszanka poliwowo-powietrzna zapala się w chwili, gdy już otwiera się zawór/zawory wydechowe, to paliwa dopala się w układzie wydechowym, co słychać w w/w sposób. Nie oznacza to jednak, że akurat to jest przyczyną. Na PB zapłon powinieneś mieć ustawiony na +10 stopni (książka), dla aktywniejszych +12 stopni. Na LPG trochę więcej. Zatankuj również lepsze paliwo na próbę (np. Shell V-Power Recing) i sprawdź, czy coś się zmieniło. Jeśli tak, to ponów test na Shell'owskiej 95 V-Power lub BP 98. Jeśli też będzie OK, to odpowiedź już będziesz znał. Ja tankuję wyłącznie na Shell'u i BP. Raz w życi swój samochód zatankowałem na Lotos'ie (gdy jechałem nim po transakcji zakupu na oparach).ggumis napisał(a):boje się czy się coś z zapłonem nie porobiło
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
dzisiaj dokładnie to "wybadałem" czasem słabo zaczyna strzelać poniżej 2000RPM a jak jade z ostrej górki to poniżej 1500RPM na 3 biegu słychać jak by ktoś popcorn prażył w tłumiku ale to też nie zawsze. Tankuje na stacji "crab"
mają najtansze paliwo w okolicy. Tankuje tam juz od 3 miesiecy ale niedawno pierwszy raz zauwarzylem takie objawy. Więc może to być wina kiepskiego paliwa. Zrobie tak jak GofNet napisał czyli zatankuje na "renomowanej" stacji
a co do przyszarpywania to było większe ale zmieniłem półroczne kable WN "Sentech" kóte dobrze się sprawowały ale niestety tylko przez pół roku
na stare i przyszarpnie tylko czasem. Co do szarpania poniżej 2000RPM to np na 4 biegu moge jechac 30 km/h i nic nie szarpie 

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 9 lis 2005, 00:13
- Posty: 49
- Skąd: Rybnik
- Auto: była 323C BA 1.5 DOHC 16V
ggumis napisał(a):poniżej 2000RPM to np na 4 biegu moge jechac 30 km/h i nic nie szarpie
Ale czasem tak więcej nie jeździj

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Ja spotkałem się z innym przypadkiem. Jak nie miałem jeszcze swojej Madzi to korzystałem z rakiety ojca – Fiata Tipo 1.4 S
Zaczął strzelać jak zatankowałem właśnie Shell V-Power. Paliwo to zawiera jakieś środki czyszczące itp
... Zalałem je raz i juz nigdy wiecej.
Fiacior przestał strzelać po dwóch miesiącach.... Ale fajne to było![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Fiacior przestał strzelać po dwóch miesiącach.... Ale fajne to było
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Blade napisał(a):Ja spotkałem się z innym przypadkiem. Jak nie miałem jeszcze swojej Madzi to korzystałem z rakiety ojca – Fiata Tipo 1.4 SZaczął strzelać jak zatankowałem właśnie Shell V-Power. Paliwo to zawiera jakieś środki czyszczące itp
... Zalałem je raz i juz nigdy wiecej.
Fiacior przestał strzelać po dwóch miesiącach.... Ale fajne to było
Czyszczące? Zmieniłem orła (95-98) na shella v-power i po trzech tankowaniach do pełna rura wydechowa ze stalowej zrobiła się czarna
To calkiem normalne.Podczas hamowania silnikiem odcinany jest doplyw paliwa powyzej 1900 obr.Jesli obroty spadna ponizej 1900 silnik znow dostaje paliwo.Poniewaz nie spala go calkowicie, nie spalona bajurka wylatuje w silnika i w wydechu spala sie do konca, co objawia sie strzelaniem.Przy oryginalnym wydechu tak tego nie slychac ale np. u mnie wali jak z armaty;) ...oczywiscie wydech mam nie oryginalny.
-
Casperski
Casperski napisał(a):Jesli obroty spadna ponizej 1900 silnik znow dostaje paliwo.
Wydaje mi się, że paliwo silnik dostaje dopiero w granicach1200- 1300obr... mozna to zauważyć jak obroty spadają auto hamuje a nagle jest takie przejscie jakby mu sprzegło wcisnąć... Mnie też delikatnie strzela na 4 ale przy dużych obrotach około 4000... Stało się to po wymianie tłumika...
- Od: 4 paź 2007, 15:06
- Posty: 150
- Skąd: Kraków + okolice
- Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości