Tarcze indiglo – pytania, wskazówki, porady

Postprzez cob_ra » 20 sty 2007, 11:50

świetynie Ci to wyszło, z opisy wynika że włożyłeś kupe cierpliwości, gratuluje efekt końcowy dla mnie BOMBA, świetna fotorelacja, napewno dla wielu osób będzie podporą!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2006, 16:18
Posty: 724 (2/4)
Skąd: skierniewice
Auto: Była 323c
Honda Accord VI 1,8
Honda Accord VIII 2.0

Postprzez MARRUD » 9 lut 2007, 18:58

Właśnie otrzymałem info że są już indiglo do 626/mx-6 GE i wyglądają tak:

http://www.moman.pl/index.php?a=lista&k=20

Dla zainteresowanych – MoMan ma jeszcze moje tarcze od cronosa, więc jak ktoś jest zainteresowany to można go molestować ;)
Sprzedam różne części do mx-6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2005, 08:49
Posty: 301
Skąd: Warszawa
Auto: Q50 3,0 TT, było 3 BL 2,3 MPS, mx6,626, 6 GH 2,5

Postprzez LoB » 9 lut 2007, 19:08

taaaa wlasnie ogladam aukcje

http://www.allegro.pl/item165307963_mom ... 6_626.html

tylko czemu... czerwone pole obrotow nie jest od 7 tys ?
z tego co pamietam mialy byc wzorowane na tych do KL ....
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez MARRUD » 9 lut 2007, 19:25

Faktycznie, nie zauważyłem, takie dostałem do akceptacji i takie klepnąłem <glupek2> , ale to chyba nie problem. Zapomniałem dodać, że MoMan ma też logo klubu i jak ktoś jest zainteresowany to można go umieścić na tarczy ze wskaźnikami paliwa i wody.
Sprzedam różne części do mx-6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2005, 08:49
Posty: 301
Skąd: Warszawa
Auto: Q50 3,0 TT, było 3 BL 2,3 MPS, mx6,626, 6 GH 2,5

Postprzez cob_ra » 12 lut 2007, 22:06

no a ja mam pytanie czy ktoś się bawił w indiglo w 323c, kiedyś wysyłałem maila do Momana ale niestety nie mieli wzoru dla tega autka, ciekawe jakby to wyglądało jakby kilku chętnych się zebrało i skontaktować sie z nimi, a jak dobrze pamiętam to najdroższa jest pierwsza sztuka podobno muszą zrobić matryce itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2006, 16:18
Posty: 724 (2/4)
Skąd: skierniewice
Auto: Była 323c
Honda Accord VI 1,8
Honda Accord VIII 2.0

Postprzez Artis » 17 lut 2007, 18:50

mam pytanko bawil sie ktos tym?

Obrazek

Duzo trzeba porozkręcac z Mazdzie zeby dostac sie do zegarów?
Artis
 

Postprzez Thoorg » 17 lut 2007, 19:50

Ja mam, świetnie wygląda to indiglo :)
Dojście od lewego boku. Bez większego problemu przebiega rozkręcenie.
Tarcze nakłada się na oryginalne.
Przed ściągnięciem wskazówek zaznacz sobie pozycje skrajną wskaźników paliwa i temperatury.
Należy uważać na wskazówki by nie złamać ( Nalezy dobrze podgrzać suszarką i ostrożnie podważyc widelcem).
Jak będziesz dokręcał tarcze indiglo śrubeczkami uważaj by nie "przekręcić" nadruku jest bardzo delikatny !!
Powodzenia w działaniu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2006, 14:22
Posty: 46
Skąd: Częstochowa (okolice)
Auto: Mazda323F 1.5 16V 88PS 95r+SGI

Postprzez Siw-y » 16 kwi 2007, 22:45

troche odswieze ;)

czy ktos jeszcze mysli o tych tarczach czy bo mnie by interesowaly do GD (mam GV ale zegary te same) z tym ze szafa do 200km/h i 8k RPM (z czerwonym od 6k)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Przemo » 16 kwi 2007, 23:54

Ponieważ dyskusja rozgorzała na nowo, postanowiłem machnąć coś na szybko.
Oto efekt:
Obrazek
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez Huano » 17 kwi 2007, 10:12

Z tego co widzę, niestety będzie ciężko wszystkich zadowolić. Różne silniki mają różnie wyskalowane budziki, tak więc będą musiały pozbierać się grupki silnikowe, aby coś z tego wyszło... Jakby coś to mnie piszcie przy FE3 :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Przemo » 17 kwi 2007, 10:12

Wysłałem zapytanie do MoMan-a jakie warunki musimy spełnić, aby podją się wykonania tarcz do naszego modelu. Oto odpowiedź:
MoMan napisał(a):Musimy dostać licznik na wzór – lub skany oryginalnych tarcz (nie ściąganych z netu) z zaznaczonymi miejscami gdzie mogą być wtyczki by nie kolodowały z obudową przy montażu. Jeśli zbierze się min 7 osób podejmieny się wykonania tarcz do tego modelu.


Jeśli jest ktoś zainteresowany, proszę się wpisać i podać do ilu ma być wyskalowany licznik, oraz od ilu czerwone pole na obrotomierzu.
Ale najpierw proponuję, aby zrobił ktoś projekty, żeby później nie było, że się nie podobają.
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez remas » 22 kwi 2007, 12:23

[b]Witam wszystkich. Oczywiście pisze się na zegary Indiglo, ale chciałbym widzieć projekt jak to będzie wyglądało? jesli ktoś ma jakieś zdjęcia ( szablony) z miłą chęcią przejżę.
remas
 

Postprzez kadet » 22 kwi 2007, 16:50

temat widze ze raczej umarl niestety a szkoda bo sam bym sie pisal...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2006, 20:40
Posty: 308
Skąd: Świdnik/Warszawa
Auto: był Xedos6 V6:( jest Octavia

Postprzez behemot » 22 kwi 2007, 20:43

Z moich obliczeń to jeszcze brakuje 1 :) . Jak pisałem wcześniej MEGUS miał się jeszcze dopisać ale jakoś nie go widzę :( . Może jednak coś z tego będzie :D .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 13:16
Posty: 122 (0/1)
Skąd: Zwoleń
Auto: xedos 6, CA, KF + SGI

Postprzez kadet » 22 kwi 2007, 20:48

owszem ale jak widzisz temat zostal i tak niezle odgrzany...przez dlugi okres czasu byla cisza w tej sprawie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2006, 20:40
Posty: 308
Skąd: Świdnik/Warszawa
Auto: był Xedos6 V6:( jest Octavia

Postprzez voytecku » 5 maja 2007, 10:45

Panowie,
w dziale 929/Xedos9 szukalismy chetnych na takie tarcze do X9 i millenii.

Dostalismy pozytywna odpowiedz od MoMana i aby ruszyc dalej, potrzebujemy zegary od X6.

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez Jacol » 8 maja 2007, 09:54

06 Paź 2006

Odkopie troche temat, moze komuś się przyda. Więc nie ma sposobności zeby zdjąć wskazówki bez uszkodzenia trzpienia. Sam sie o tym przekonałem, z mX-MENem, 88ET i Młodzianem walczylismy bite 6 godzin a i tak uszkodzilismy 3 z 4 zegarów... ostał sie tylko zegar temp.
Zakupiłem drugi komplet wskazników do mx3, i spróbowalismy ponownie, tym razem ja i 88ET. Ze starego zegaru ostały sie wskazówki (i to jest podstawa sukcesu), tarcze ori, oraz licznik kilometrów (który przełozylismy do nowego licznika zeby wskazywał mi nadal własciwy przebieg autka (nowe zegary miały na 170tys, a moj ma 150tys). Na nowych zegarach zaczelismy eksperymenty i odradzamy palenie wskazówek (chociaz podziałało na jednej) ale jest bardzo ryzykowne (mniej niz wyrywanie). Polecamy natiomiast spiłowanie wskazówek do samego trzpienia, i wychodzą pozniej same. Oczywiscie zeby to zrobic potrzebujecie komplet nowycvh wskazówek (który mi sie ostał z moich ori zegarów). Wiec podsumowując, opiłowując wskazówki i je zdejmując robimy to bezinwazyjnie w mechanike/elektronike licznika... i po załozeniu indiglo i nowych wskazówek z dumą oświadczam że wszystkie zegary są sprawne :) To chyba najlepszy sposób na założenie indiglo i nie uszkodzenie zegarów :) Wielkie podziękowania dla 88ET :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez mX-MEN » 10 maja 2007, 18:10

Jacol napisał(a):Więc nie ma sposobności zeby zdjąć wskazówki bez uszkodzenia trzpienia.


Sposobność jest, bo robiłem to trzy razy i za każdym razem pomyślnie.Dopiero za czwartym diabli wiedzą czemu poszły dwa trzpienie.

Powienm inaczej: nie ma regóły na te jeb... wskazówki, po prostu raz sie uda a raz nie. :)

Jacol napisał(a):z mX-MENem, 88ET i Młodzianem walczylismy bite 6 godzin a i tak uszkodzilismy 3 z 4 zegarów...


Cztery głowy to nie dwie, ale co z tego jak we wszystkich szumiał Kasztelan niepasteryzowany <lol>

Jacol gratuluje ostatecznie suxesu i dawaj mi te farbke :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Jacol » 10 maja 2007, 19:01

mX-MEN napisał(a):Kasztelan niepasteryzowany

zdrowszy :P


mX-MEN napisał(a):Powienm inaczej: nie ma regóły na te jeb... wskazówki, po prostu raz sie uda a raz nie.

Racja, u mnie poszły za pierwszym razem (ogrzewane były suszarką, odprawiane były czarne msze) a i tak jeb.... zepsuły sie :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez faraon » 15 maja 2007, 07:44

No.Ja własnie zakupilem ze strony MoMan tarcze do 323F.MARRUD to logo ktore umieszcza Moman rozumiem ze to logo MazdaSpeed.A jeszcze jedno pytanko.Podco je podpiac pod sciemniacz oswietlenia i pod jedna z zarowek.I czy sciagac stare tarcze czy nałozyc tak ja mi Mowił Moman jede na drugie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2007, 18:45
Posty: 3080 (0/2)
Auto: Mazdolot Gh RF
Mitowisi Carisma

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje