Tarcze indiglo – pytania, wskazówki, porady
Właśnie otrzymałem info że są już indiglo do 626/mx-6 GE i wyglądają tak:
http://www.moman.pl/index.php?a=lista&k=20
Dla zainteresowanych – MoMan ma jeszcze moje tarcze od cronosa, więc jak ktoś jest zainteresowany to można go molestować
http://www.moman.pl/index.php?a=lista&k=20
Dla zainteresowanych – MoMan ma jeszcze moje tarcze od cronosa, więc jak ktoś jest zainteresowany to można go molestować
Sprzedam różne części do mx-6
- Od: 23 sie 2005, 08:49
- Posty: 301
- Skąd: Warszawa
- Auto: Q50 3,0 TT, było 3 BL 2,3 MPS, mx6,626, 6 GH 2,5
taaaa wlasnie ogladam aukcje
http://www.allegro.pl/item165307963_mom ... 6_626.html
tylko czemu... czerwone pole obrotow nie jest od 7 tys ?
z tego co pamietam mialy byc wzorowane na tych do KL ....

tylko czemu... czerwone pole obrotow nie jest od 7 tys ?
z tego co pamietam mialy byc wzorowane na tych do KL ....

6,2s –> 100km/h
- Od: 11 lut 2004, 00:59
- Posty: 463
- Skąd: Gliwice
- Auto: Coupe R6
Faktycznie, nie zauważyłem, takie dostałem do akceptacji i takie klepnąłem
, ale to chyba nie problem. Zapomniałem dodać, że MoMan ma też logo klubu i jak ktoś jest zainteresowany to można go umieścić na tarczy ze wskaźnikami paliwa i wody.

Sprzedam różne części do mx-6
- Od: 23 sie 2005, 08:49
- Posty: 301
- Skąd: Warszawa
- Auto: Q50 3,0 TT, było 3 BL 2,3 MPS, mx6,626, 6 GH 2,5
no a ja mam pytanie czy ktoś się bawił w indiglo w 323c, kiedyś wysyłałem maila do Momana ale niestety nie mieli wzoru dla tega autka, ciekawe jakby to wyglądało jakby kilku chętnych się zebrało i skontaktować sie z nimi, a jak dobrze pamiętam to najdroższa jest pierwsza sztuka podobno muszą zrobić matryce itp.
mam pytanko bawil sie ktos tym?

Duzo trzeba porozkręcac z Mazdzie zeby dostac sie do zegarów?

Duzo trzeba porozkręcac z Mazdzie zeby dostac sie do zegarów?
-
Artis
Ja mam, świetnie wygląda to indiglo 
Dojście od lewego boku. Bez większego problemu przebiega rozkręcenie.
Tarcze nakłada się na oryginalne.
Przed ściągnięciem wskazówek zaznacz sobie pozycje skrajną wskaźników paliwa i temperatury.
Należy uważać na wskazówki by nie złamać ( Nalezy dobrze podgrzać suszarką i ostrożnie podważyc widelcem).
Jak będziesz dokręcał tarcze indiglo śrubeczkami uważaj by nie "przekręcić" nadruku jest bardzo delikatny
Powodzenia w działaniu
Dojście od lewego boku. Bez większego problemu przebiega rozkręcenie.
Tarcze nakłada się na oryginalne.
Przed ściągnięciem wskazówek zaznacz sobie pozycje skrajną wskaźników paliwa i temperatury.
Należy uważać na wskazówki by nie złamać ( Nalezy dobrze podgrzać suszarką i ostrożnie podważyc widelcem).
Jak będziesz dokręcał tarcze indiglo śrubeczkami uważaj by nie "przekręcić" nadruku jest bardzo delikatny

Powodzenia w działaniu
- Od: 26 sty 2006, 14:22
- Posty: 46
- Skąd: Częstochowa (okolice)
- Auto: Mazda323F 1.5 16V 88PS 95r+SGI
Z tego co widzę, niestety będzie ciężko wszystkich zadowolić. Różne silniki mają różnie wyskalowane budziki, tak więc będą musiały pozbierać się grupki silnikowe, aby coś z tego wyszło... Jakby coś to mnie piszcie przy FE3 
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Wysłałem zapytanie do MoMan-a jakie warunki musimy spełnić, aby podją się wykonania tarcz do naszego modelu. Oto odpowiedź:
Jeśli jest ktoś zainteresowany, proszę się wpisać i podać do ilu ma być wyskalowany licznik, oraz od ilu czerwone pole na obrotomierzu.
Ale najpierw proponuję, aby zrobił ktoś projekty, żeby później nie było, że się nie podobają.
MoMan napisał(a):Musimy dostać licznik na wzór – lub skany oryginalnych tarcz (nie ściąganych z netu) z zaznaczonymi miejscami gdzie mogą być wtyczki by nie kolodowały z obudową przy montażu. Jeśli zbierze się min 7 osób podejmieny się wykonania tarcz do tego modelu.
Jeśli jest ktoś zainteresowany, proszę się wpisać i podać do ilu ma być wyskalowany licznik, oraz od ilu czerwone pole na obrotomierzu.
Ale najpierw proponuję, aby zrobił ktoś projekty, żeby później nie było, że się nie podobają.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
[b]Witam wszystkich. Oczywiście pisze się na zegary Indiglo, ale chciałbym widzieć projekt jak to będzie wyglądało? jesli ktoś ma jakieś zdjęcia ( szablony) z miłą chęcią przejżę.
-
remas
temat widze ze raczej umarl niestety a szkoda bo sam bym sie pisal...
To było moje auto:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 20&start=0
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 20&start=0
- Od: 12 lis 2006, 20:40
- Posty: 308
- Skąd: Świdnik/Warszawa
- Auto: był Xedos6 V6:( jest Octavia
owszem ale jak widzisz temat zostal i tak niezle odgrzany...przez dlugi okres czasu byla cisza w tej sprawie
To było moje auto:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 20&start=0
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 20&start=0
- Od: 12 lis 2006, 20:40
- Posty: 308
- Skąd: Świdnik/Warszawa
- Auto: był Xedos6 V6:( jest Octavia
06 Paź 2006
Odkopie troche temat, moze komuś się przyda. Więc nie ma sposobności zeby zdjąć wskazówki bez uszkodzenia trzpienia. Sam sie o tym przekonałem, z mX-MENem, 88ET i Młodzianem walczylismy bite 6 godzin a i tak uszkodzilismy 3 z 4 zegarów... ostał sie tylko zegar temp.
Zakupiłem drugi komplet wskazników do mx3, i spróbowalismy ponownie, tym razem ja i 88ET. Ze starego zegaru ostały sie wskazówki (i to jest podstawa sukcesu), tarcze ori, oraz licznik kilometrów (który przełozylismy do nowego licznika zeby wskazywał mi nadal własciwy przebieg autka (nowe zegary miały na 170tys, a moj ma 150tys). Na nowych zegarach zaczelismy eksperymenty i odradzamy palenie wskazówek (chociaz podziałało na jednej) ale jest bardzo ryzykowne (mniej niz wyrywanie). Polecamy natiomiast spiłowanie wskazówek do samego trzpienia, i wychodzą pozniej same. Oczywiscie zeby to zrobic potrzebujecie komplet nowycvh wskazówek (który mi sie ostał z moich ori zegarów). Wiec podsumowując, opiłowując wskazówki i je zdejmując robimy to bezinwazyjnie w mechanike/elektronike licznika... i po załozeniu indiglo i nowych wskazówek z dumą oświadczam że wszystkie zegary są sprawne
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):Więc nie ma sposobności zeby zdjąć wskazówki bez uszkodzenia trzpienia.
Sposobność jest, bo robiłem to trzy razy i za każdym razem pomyślnie.Dopiero za czwartym diabli wiedzą czemu poszły dwa trzpienie.
Powienm inaczej: nie ma regóły na te jeb... wskazówki, po prostu raz sie uda a raz nie.
Jacol napisał(a):z mX-MENem, 88ET i Młodzianem walczylismy bite 6 godzin a i tak uszkodzilismy 3 z 4 zegarów...
Cztery głowy to nie dwie, ale co z tego jak we wszystkich szumiał Kasztelan niepasteryzowany

Jacol gratuluje ostatecznie suxesu i dawaj mi te farbke
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
mX-MEN napisał(a):Kasztelan niepasteryzowany
zdrowszy
mX-MEN napisał(a):Powienm inaczej: nie ma regóły na te jeb... wskazówki, po prostu raz sie uda a raz nie.
Racja, u mnie poszły za pierwszym razem (ogrzewane były suszarką, odprawiane były czarne msze) a i tak jeb.... zepsuły sie
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
No.Ja własnie zakupilem ze strony MoMan tarcze do 323F.MARRUD to logo ktore umieszcza Moman rozumiem ze to logo MazdaSpeed.A jeszcze jedno pytanko.Podco je podpiac pod sciemniacz oswietlenia i pod jedna z zarowek.I czy sciagac stare tarcze czy nałozyc tak ja mi Mowił Moman jede na drugie 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje