Czy przycisk świateł awaryjnych jest podświetlany przy włączonych światłach?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez BIBARYBA » 27 mar 2007, 00:16

chyba się nie zrozumieliśmy,

włącznik halogenów i przeciwmgielnego nie wygląda na przerabiany
nie ma oprawek na "wąsate" żarówki

ma natomiast osłonę przykcaną na jedną sróbkę
a pod spodem osadzoną na 4 zatrzaskach płytkę drukowaną z maszynowo wlutowanymi 2 żarówkami (przód halogeny /tył przeciwmgielny)

na elemencie/obudowie od dołu widniej napis Stanley
może to jakiś zamiennik, hmm?? nie wiem....
MAZDA ALEEEE JAZDA
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lis 2006, 08:43
Posty: 19
Skąd: WARSZAWA
Auto: 626 2,0 DiTD '99 KOMBI

Postprzez xANDy » 27 mar 2007, 10:06

BIBARYBA napisał(a):chyba się nie zrozumieliśmy
Zrozumieliśmy się – tylko Ty masz rzeczywiście inne przełączniki niż ja.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez cimoch » 27 mar 2007, 11:57

co do zaróweczek na przeciwmgielnych – u mnie też są przylutowane i w kilku innych GF też tak było, najpierw trzeba rozebrać wyłącznik uważając na kulki i sprężynki, a potem wylutować starą i przylutować nową

co do podświetlenia awaryjnych – żaróweczka z wąsami, dobrać się najłatwiej zdejmując osłonę nawiewów, potem zdejmuję się wtyczkę i wyłacznik, chyba tak robiłem i poszło oki
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2005, 16:59
Posty: 217
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 BN 2,5

Postprzez BIBARYBA » 27 mar 2007, 12:27

cimoch napisał(a):co do podświetlenia awaryjnych – żaróweczka z wąsami, dobrać się najłatwiej zdejmując osłonę nawiewów,


czy można zdemontować tylko osłonę nawiewów??
mam tu na myśli ten błyszczący plastik okalający nawiewy i przycisk awaryjek,
czy też należy rozebrać całą maskownicę (radia klimy i regarka) od samego dołu
bo u mnie z tym może bć kłopot – przeszkadza uchyt do nawigacji
MAZDA ALEEEE JAZDA
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lis 2006, 08:43
Posty: 19
Skąd: WARSZAWA
Auto: 626 2,0 DiTD '99 KOMBI

Postprzez cimoch » 27 mar 2007, 12:41

szczerze mówiąc nie pamiętam, czy ma jakiś śrubek lub zaczepów, do których dostaniesz się po zdjęciu maskownicy radia, klimy itd., mi chyba nawet raz udało się wyjąć wyłacznik bez zdejmowania osłony nawiewó, ale wtedy miałem problem z kablem, jest bardzo krótki,
zazwyczej robię takie rzeczy odruchowo szukając sposobów i nie przykładam wagi do kolejności operacji, może ktoś jest na bieżąco to Ci pomoże
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2005, 16:59
Posty: 217
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 BN 2,5

Postprzez Grzyby » 27 mar 2007, 12:48

BIBARYBA napisał(a):na elemencie/obudowie od dołu widniej napis Stanley
może to jakiś zamiennik, hmm?? nie wiem....

to jak najbardziej ori :)
Osprzęt Stanley'a (części elektryki, mocowania żarówek, żarówki, czasem reflektory, złączki wiązki el.) Mazda montuje (przynajmniej) od modelu GC
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez BIBARYBA » 27 mar 2007, 13:03

u mnie w GW żarówki szafy Toshiba, reflektory Bosh ;)
MAZDA ALEEEE JAZDA
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lis 2006, 08:43
Posty: 19
Skąd: WARSZAWA
Auto: 626 2,0 DiTD '99 KOMBI

Postprzez Grzyby » 27 mar 2007, 13:21

BIBARYBA napisał(a):reflektory Bosh

a tyłu albo boczne kierunki? :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Riki » 27 mar 2007, 13:42

Grzyby napisał(a):a tyłu albo boczne kierunki

Z tylu Koito (Taiwan) a kierunki to Stanley :] ale teraz mam TYC-A <lol>

xANDy czy w kazdej GFce przycisk od swiatel awaryjnych jest podswietlany? :) u mnie sie nie swieci.......
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez sboard » 27 mar 2007, 21:50

Sprawdziłem dzisiaj i u mnie awaryjne są podświetlone.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2007, 13:10
Posty: 93
Skąd: Poznań
Auto: 626 GF 2.0 DITD '98 HB

Postprzez xANDy » 27 mar 2007, 22:09

Riki napisał(a):xANDy czy w kazdej GFce przycisk od swiatel awaryjnych jest podswietlany? u mnie sie nie swieci.......
To wymień żarówkę :)
Dla pewności zamiast żarówki wstawiłem diodę z opornikiem (w tej ory-oprawce). A wyjmowałem chyba dość prosto – wyjąłem schowek, położyłem go na ziemię, zapuściłem całą rękę w czeluść, wymacałem przełącznik, zdusiłem z obu stron i wypchnąłem. Kabelek jest krótki, ale da się wyjąć i wsadzić w miarę bez problemów (przyda się cienki śrubokręcik).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 27 mar 2007, 22:20

xANDy hmm... ale powiedz mi... czy na 100% jest podswietlany? pamietaj ze ja mam dziwna wersje... Holenderska <lol> wiesz o czym mowie... (niby GLX a 1xPP :P ) jak bede mial wolne auto to postaram sie to sprawdzic..... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez comeill » 28 mar 2007, 10:49

ja mam wersje dosc bogata i nie mam podswietlanego włacznika awaryjnych ani szyb – za to kontrolka od płynu działa idealnie – jak sie zaswieci to jeszcze tydzien moge spryskiwac szybe :)

natomiast wkurzajacy jest brak podswietlenia przycisków od klimy (tylko auto i off sie swiecą) – ciezko w nocy trafic i wyregulowac sobie manualnie sile nawiewu, czy kierunek
Tylko Chuck Norris potrafi wyregulować obroty w Mazdzie
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 15:03
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Auto: Toledo II 1.8 20V '03 r

Postprzez xANDy » 28 mar 2007, 12:48

comeill napisał(a):natomiast wkurzajacy jest brak podswietlenia przycisków od klimy (tylko auto i off sie swiecą) – ciezko w nocy trafic i wyregulowac sobie manualnie sile nawiewu, czy kierunek
To wyciągnij panel klimy (z boczku dwie plastikowe "blaszki" wysunąć z zaczepów), wsunąć w tamte otwory cztery kawałki druta – rozchylić, wyjdzie Ci cały panel, wyjmujesz złącza (dwa) odkręcasz dwie śrubki – rozkłada sie panel klimy na dwa kawałki, wyjmujesz łącznie TRZY żaróweczki (zielone albo z gumkami), instalujesz nowe, sprawne i składasz do kupy z powrotem.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez comeill » 28 mar 2007, 13:13

xANDy napisał(a):
comeill napisał(a):natomiast wkurzajacy jest brak podswietlenia przycisków od klimy (tylko auto i off sie swiecą) – ciezko w nocy trafic i wyregulowac sobie manualnie sile nawiewu, czy kierunek
To wyciągnij panel klimy (z boczku dwie plastikowe "blaszki" wysunąć z zaczepów), wsunąć w tamte otwory cztery kawałki druta – rozchylić, wyjdzie Ci cały panel, wyjmujesz złącza (dwa) odkręcasz dwie śrubki – rozkłada sie panel klimy na dwa kawałki, wyjmujesz łącznie TRZY żaróweczki (zielone albo z gumkami), instalujesz nowe, sprawne i składasz do kupy z powrotem.


hmm... ale one w ogóle są podświetlane?? bo zawsze mi się wydawało, że w klimatroniku podswietlane są tylko te główne przyciski z prawej strony (auto, regulacja temp i off), a reszta nie
Tylko Chuck Norris potrafi wyregulować obroty w Mazdzie
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 15:03
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Auto: Toledo II 1.8 20V '03 r

Postprzez Grzyby » 28 mar 2007, 13:15

comeill napisał(a):ale one w ogóle są podświetlane??

uhm :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez BIBARYBA » 28 mar 2007, 17:24

Witam ponownie ;D

znalazłem chwilkę i zajrzałem do tego włącznika...
demontaż jest banalnie prosty, wykonałem go w całości bez użycia jakichkolwiek narzędzi, wystarczy postępować zgodnie ze wskazówkami:

1 odczepić zaczepy i wymontować schowek (vis a vis pasażera)
2 włożyć rękę pod konsole i wypchnąć w kierunku tyłu pojazdu zegarek połączony ze schowkiem na telefon czy fajki..
3 po wypchnięci tego elementu mamy dość dobry dostęp do włącznika awaryjek
4 włącznik należy wypchnąć w kierunku tyłu pojazdu ewentualnie podważając zaczepy
5 włącznik od strony pasażera ma wkręcaną "wąsatą" żarówkę – nie trzeba nawet wypinać kabelków
6 montaż analogicznie w odwrotnej kolejności

jedyne różnice jakie przewiduje to umiejscowienie zegarka – u mnie jest na górze, a radio pośrodku. jeśli radio będzie na górze to jest więcej zabawy z wypięciem radia.

tak czy owak mam 626 GW 2,0 DiTD GLX 1999 rok import Nederlanden
WŁĄCZNIK JEST PODŚWIETLANY :]
MAZDA ALEEEE JAZDA
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lis 2006, 08:43
Posty: 19
Skąd: WARSZAWA
Auto: 626 2,0 DiTD '99 KOMBI

Postprzez xANDy » 28 mar 2007, 22:35

BIBARYBA – to co napisałes pisałem dwa razy – cieszę się, że ktoś potwierdza prawdę, że GFka zbudowana jest zawsze tak samo...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez comeill » 29 mar 2007, 06:28

sprawdzałem wczoraj – jednak mam podswietlony przycisk awaryjnych, wczesniej nie zrwóciłem na to uwagi :)
Tylko Chuck Norris potrafi wyregulować obroty w Mazdzie
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 15:03
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Auto: Toledo II 1.8 20V '03 r

Postprzez ram » 30 mar 2007, 22:22

comeill napisał(a):sprawdzałem wczoraj – jednak mam podswietlony przycisk awaryjnych, wczesniej nie zrwóciłem na to uwagi :)

A u mnie nie świeci ale nie mam zamiaru się tym przejmować – nawet po omacku do niego trafię ;–)
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 18:03
Posty: 168
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6