Czy przycisk świateł awaryjnych jest podświetlany przy włączonych światłach?
chyba się nie zrozumieliśmy,
włącznik halogenów i przeciwmgielnego nie wygląda na przerabiany
nie ma oprawek na "wąsate" żarówki
ma natomiast osłonę przykcaną na jedną sróbkę
a pod spodem osadzoną na 4 zatrzaskach płytkę drukowaną z maszynowo wlutowanymi 2 żarówkami (przód halogeny /tył przeciwmgielny)
na elemencie/obudowie od dołu widniej napis Stanley
może to jakiś zamiennik, hmm?? nie wiem....
włącznik halogenów i przeciwmgielnego nie wygląda na przerabiany
nie ma oprawek na "wąsate" żarówki
ma natomiast osłonę przykcaną na jedną sróbkę
a pod spodem osadzoną na 4 zatrzaskach płytkę drukowaną z maszynowo wlutowanymi 2 żarówkami (przód halogeny /tył przeciwmgielny)
na elemencie/obudowie od dołu widniej napis Stanley
może to jakiś zamiennik, hmm?? nie wiem....
MAZDA ALEEEE JAZDA
- Od: 29 lis 2006, 08:43
- Posty: 19
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: 626 2,0 DiTD '99 KOMBI
Zrozumieliśmy się – tylko Ty masz rzeczywiście inne przełączniki niż ja.BIBARYBA napisał(a):chyba się nie zrozumieliśmy
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
co do zaróweczek na przeciwmgielnych – u mnie też są przylutowane i w kilku innych GF też tak było, najpierw trzeba rozebrać wyłącznik uważając na kulki i sprężynki, a potem wylutować starą i przylutować nową
co do podświetlenia awaryjnych – żaróweczka z wąsami, dobrać się najłatwiej zdejmując osłonę nawiewów, potem zdejmuję się wtyczkę i wyłacznik, chyba tak robiłem i poszło oki
co do podświetlenia awaryjnych – żaróweczka z wąsami, dobrać się najłatwiej zdejmując osłonę nawiewów, potem zdejmuję się wtyczkę i wyłacznik, chyba tak robiłem i poszło oki
- Od: 21 mar 2005, 16:59
- Posty: 217
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 3 BN 2,5
cimoch napisał(a):co do podświetlenia awaryjnych – żaróweczka z wąsami, dobrać się najłatwiej zdejmując osłonę nawiewów,
czy można zdemontować tylko osłonę nawiewów??
mam tu na myśli ten błyszczący plastik okalający nawiewy i przycisk awaryjek,
czy też należy rozebrać całą maskownicę (radia klimy i regarka) od samego dołu
bo u mnie z tym może bć kłopot – przeszkadza uchyt do nawigacji
MAZDA ALEEEE JAZDA
- Od: 29 lis 2006, 08:43
- Posty: 19
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: 626 2,0 DiTD '99 KOMBI
szczerze mówiąc nie pamiętam, czy ma jakiś śrubek lub zaczepów, do których dostaniesz się po zdjęciu maskownicy radia, klimy itd., mi chyba nawet raz udało się wyjąć wyłacznik bez zdejmowania osłony nawiewó, ale wtedy miałem problem z kablem, jest bardzo krótki,
zazwyczej robię takie rzeczy odruchowo szukając sposobów i nie przykładam wagi do kolejności operacji, może ktoś jest na bieżąco to Ci pomoże
zazwyczej robię takie rzeczy odruchowo szukając sposobów i nie przykładam wagi do kolejności operacji, może ktoś jest na bieżąco to Ci pomoże
- Od: 21 mar 2005, 16:59
- Posty: 217
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 3 BN 2,5
BIBARYBA napisał(a):na elemencie/obudowie od dołu widniej napis Stanley
może to jakiś zamiennik, hmm?? nie wiem....
to jak najbardziej ori
Osprzęt Stanley'a (części elektryki, mocowania żarówek, żarówki, czasem reflektory, złączki wiązki el.) Mazda montuje (przynajmniej) od modelu GC
Grzyby napisał(a):a tyłu albo boczne kierunki
Z tylu Koito (Taiwan) a kierunki to Stanley
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

xANDy czy w kazdej GFce przycisk od swiatel awaryjnych jest podswietlany?
To wymień żarówkęRiki napisał(a):xANDy czy w kazdej GFce przycisk od swiatel awaryjnych jest podswietlany? u mnie sie nie swieci.......
Dla pewności zamiast żarówki wstawiłem diodę z opornikiem (w tej ory-oprawce). A wyjmowałem chyba dość prosto – wyjąłem schowek, położyłem go na ziemię, zapuściłem całą rękę w czeluść, wymacałem przełącznik, zdusiłem z obu stron i wypchnąłem. Kabelek jest krótki, ale da się wyjąć i wsadzić w miarę bez problemów (przyda się cienki śrubokręcik).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy hmm... ale powiedz mi... czy na 100% jest podswietlany? pamietaj ze ja mam dziwna wersje... Holenderska
wiesz o czym mowie... (niby GLX a 1xPP
) jak bede mial wolne auto to postaram sie to sprawdzic..... 

ja mam wersje dosc bogata i nie mam podswietlanego włacznika awaryjnych ani szyb – za to kontrolka od płynu działa idealnie – jak sie zaswieci to jeszcze tydzien moge spryskiwac szybe
natomiast wkurzajacy jest brak podswietlenia przycisków od klimy (tylko auto i off sie swiecą) – ciezko w nocy trafic i wyregulowac sobie manualnie sile nawiewu, czy kierunek
natomiast wkurzajacy jest brak podswietlenia przycisków od klimy (tylko auto i off sie swiecą) – ciezko w nocy trafic i wyregulowac sobie manualnie sile nawiewu, czy kierunek
Tylko Chuck Norris potrafi wyregulować obroty w Mazdzie
- Od: 14 maja 2006, 15:03
- Posty: 35
- Skąd: Warszawa
- Auto: Toledo II 1.8 20V '03 r
To wyciągnij panel klimy (z boczku dwie plastikowe "blaszki" wysunąć z zaczepów), wsunąć w tamte otwory cztery kawałki druta – rozchylić, wyjdzie Ci cały panel, wyjmujesz złącza (dwa) odkręcasz dwie śrubki – rozkłada sie panel klimy na dwa kawałki, wyjmujesz łącznie TRZY żaróweczki (zielone albo z gumkami), instalujesz nowe, sprawne i składasz do kupy z powrotem.comeill napisał(a):natomiast wkurzajacy jest brak podswietlenia przycisków od klimy (tylko auto i off sie swiecą) – ciezko w nocy trafic i wyregulowac sobie manualnie sile nawiewu, czy kierunek
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):To wyciągnij panel klimy (z boczku dwie plastikowe "blaszki" wysunąć z zaczepów), wsunąć w tamte otwory cztery kawałki druta – rozchylić, wyjdzie Ci cały panel, wyjmujesz złącza (dwa) odkręcasz dwie śrubki – rozkłada sie panel klimy na dwa kawałki, wyjmujesz łącznie TRZY żaróweczki (zielone albo z gumkami), instalujesz nowe, sprawne i składasz do kupy z powrotem.comeill napisał(a):natomiast wkurzajacy jest brak podswietlenia przycisków od klimy (tylko auto i off sie swiecą) – ciezko w nocy trafic i wyregulowac sobie manualnie sile nawiewu, czy kierunek
hmm... ale one w ogóle są podświetlane?? bo zawsze mi się wydawało, że w klimatroniku podswietlane są tylko te główne przyciski z prawej strony (auto, regulacja temp i off), a reszta nie
Tylko Chuck Norris potrafi wyregulować obroty w Mazdzie
- Od: 14 maja 2006, 15:03
- Posty: 35
- Skąd: Warszawa
- Auto: Toledo II 1.8 20V '03 r
Witam ponownie ;D
znalazłem chwilkę i zajrzałem do tego włącznika...
demontaż jest banalnie prosty, wykonałem go w całości bez użycia jakichkolwiek narzędzi, wystarczy postępować zgodnie ze wskazówkami:
1 odczepić zaczepy i wymontować schowek (vis a vis pasażera)
2 włożyć rękę pod konsole i wypchnąć w kierunku tyłu pojazdu zegarek połączony ze schowkiem na telefon czy fajki..
3 po wypchnięci tego elementu mamy dość dobry dostęp do włącznika awaryjek
4 włącznik należy wypchnąć w kierunku tyłu pojazdu ewentualnie podważając zaczepy
5 włącznik od strony pasażera ma wkręcaną "wąsatą" żarówkę – nie trzeba nawet wypinać kabelków
6 montaż analogicznie w odwrotnej kolejności
jedyne różnice jakie przewiduje to umiejscowienie zegarka – u mnie jest na górze, a radio pośrodku. jeśli radio będzie na górze to jest więcej zabawy z wypięciem radia.
tak czy owak mam 626 GW 2,0 DiTD GLX 1999 rok import Nederlanden
WŁĄCZNIK JEST PODŚWIETLANY![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
znalazłem chwilkę i zajrzałem do tego włącznika...
demontaż jest banalnie prosty, wykonałem go w całości bez użycia jakichkolwiek narzędzi, wystarczy postępować zgodnie ze wskazówkami:
1 odczepić zaczepy i wymontować schowek (vis a vis pasażera)
2 włożyć rękę pod konsole i wypchnąć w kierunku tyłu pojazdu zegarek połączony ze schowkiem na telefon czy fajki..
3 po wypchnięci tego elementu mamy dość dobry dostęp do włącznika awaryjek
4 włącznik należy wypchnąć w kierunku tyłu pojazdu ewentualnie podważając zaczepy
5 włącznik od strony pasażera ma wkręcaną "wąsatą" żarówkę – nie trzeba nawet wypinać kabelków
6 montaż analogicznie w odwrotnej kolejności
jedyne różnice jakie przewiduje to umiejscowienie zegarka – u mnie jest na górze, a radio pośrodku. jeśli radio będzie na górze to jest więcej zabawy z wypięciem radia.
tak czy owak mam 626 GW 2,0 DiTD GLX 1999 rok import Nederlanden
WŁĄCZNIK JEST PODŚWIETLANY
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
MAZDA ALEEEE JAZDA
- Od: 29 lis 2006, 08:43
- Posty: 19
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: 626 2,0 DiTD '99 KOMBI
BIBARYBA – to co napisałes pisałem dwa razy – cieszę się, że ktoś potwierdza prawdę, że GFka zbudowana jest zawsze tak samo...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
comeill napisał(a):sprawdzałem wczoraj – jednak mam podswietlony przycisk awaryjnych, wczesniej nie zrwóciłem na to uwagi
A u mnie nie świeci ale nie mam zamiaru się tym przejmować – nawet po omacku do niego trafię ;–)
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6