Jakie spalanie oleju w Mazdach BA/BH? – Dyskusja wspólna
smieszne .ale co racja to racja
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
mi łyka litre na 10tys a raczej łykał, bo teraz jak sie dobrze ochłodziło to cos wiecej ubywa. Jak trzeba bedzie dolewac wiadro od wymiany do wymiany to sie pomysli nad pierscionkami a narazie trzeba czekac i tak duzo nalatane na tym serduchu i nic nie dłubane, ostatnio zjarał sie zestaw wskaźników nie wiem dlaczego potopiło sie wszystko i mój piekny przebieg poszedł w zapomnienie, kupiłem nowe zegary na allegro i teraz mam 155500km i znowu trzeba pedałować do 300tyś
jak mi lyknie 4 l na 10 tys to jest w przeliczeniu 100 zl a czesci plus robocizna to ok.800 zl ,a jaka mam pewnosc ze za 20 tys kilosow zas niebedzie zlopal.Wole dolewac swiezego oleju i niebede sie bawil w remonta.
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
witam mam mazde 1.9 DOHC tez z 1990r i tez mi bierze troszke oleju ale ja sie tym nie przejmuje bo tyle co ona bierze to pryszcz a tak wogle to 1.9 silniki mazdy to maja jak sie nie myle 128KM bynajmiej katalogi tak to opisuja a tobie doradze jak tak dużo ci bierze tego oleju to zacznij od uszczelniaczy na zaworach .
-
jozek2201
jozek2201 napisał(a):1.9 silniki mazdy to maja jak sie nie myle 128KM
Od wiosny 1990 do 1994 to masz rację. Jeśli Ty masz z 1990 czyli nie masz katalizatora, sondy lambda, masz inne wałki w głowicy, inne ECU i 134 KM pod maską
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Tak tez zrobie i zaczne od uszcelniaczy ,bo laczny ich koszt to 80 zl po 5 zl sztuka jest niewielki,a byc moze to jest to.
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
A ktoz to wie jaki auto ma faktycznie przebieg.Niby 146 tys.km.Nieuwierze za bardzo,ale co mam inne wyjscie.Raczej nieee
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
ja jak bym sie już za te robote brał to wymienił bym i pierścienie bo to napewno ich winna już koledzy z forum pisali ze wymienili uszczelniacze i nic to nie pomogło. Polecał Łódzkie pierscionki nie sa drogie ale [jakie?] od fabrycznych. Tu nie ma dużo roboty ściagasz głowice i miske z tym aluminiowym bloczkiem i po zawodach.
a po ile te lodzkie pierscionki? jakis namiar.jakcos na gg please
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
a mi lykneła moja madzia ino nie wasz model ze 0,4 litrai na 8 tys km i sie wystraszylem...hehe...ale po tym co tu piszecie to luzzzik....pewnie mieszcze sie w normie
http://www.site-clocks.com/flash/clocks ... hex=00AA00" width="150" height="75" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
- Od: 31 maja 2006, 21:08
- Posty: 58
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F 2.0 diesel 90 koników 99r
Moja Madzia ma 264.000 km i nie zauważam ubytku oleju
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Pierscionki do Z5 w granicach 200-300zł oczywiście Łódzkie. Fabrycznych nie polecam bo skoro im sie na początku nie udały to nie sądze ze teraz są dobre. Przykładowo do golfa 1,9D zapłaciłem 180zł i śmiga jak nominał. Ja by coś to na GG
przy ubytku oleju trzeba wziąść pod uwage też inne wycieki bardzo częstym jest oring pod aparatem zapłonowym tamtędy też potrafi lać się sporo oleju
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
Ja mam wyciek z aparatu zapłonowego chciałem to wymienić ale nie mam lampy stroboskopowej bo zapłon napewno sie już przestawi. I mam nietypowy wyciek z czujnika ciśnienia oleju cieknie miedzy plastikową wstawką a wsówko musze to spróbować skleić albo czujnik kupić.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości