Jakie spalanie oleju w Mazdach BA/BH? – Dyskusja wspólna

Mazda 323 1994–1998

Postprzez sps-snipers » 7 lut 2007, 00:19

smieszne hahaha .ale co racja to racja
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez k3b » 9 lut 2007, 23:42

mi łyka litre na 10tys a raczej łykał, bo teraz jak sie dobrze ochłodziło to cos wiecej ubywa. Jak trzeba bedzie dolewac wiadro od wymiany do wymiany to sie pomysli nad pierscionkami a narazie trzeba czekac i tak duzo nalatane na tym serduchu i nic nie dłubane, ostatnio zjarał sie zestaw wskaźników nie wiem dlaczego potopiło sie wszystko i mój piekny przebieg poszedł w zapomnienie, kupiłem nowe zegary na allegro i teraz mam 155500km i znowu trzeba pedałować do 300tyś
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 15:56
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Krasnystaw
Auto: 323c BA;323f BJ

Postprzez sps-snipers » 10 lut 2007, 07:53

jak mi lyknie 4 l na 10 tys to jest w przeliczeniu 100 zl a czesci plus robocizna to ok.800 zl ,a jaka mam pewnosc ze za 20 tys kilosow zas niebedzie zlopal.Wole dolewac swiezego oleju i niebede sie bawil w remonta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez jozek2201 » 23 lut 2007, 19:23

witam mam mazde 1.9 DOHC tez z 1990r i tez mi bierze troszke oleju ale ja sie tym nie przejmuje bo tyle co ona bierze to pryszcz a tak wogle to 1.9 silniki mazdy to maja jak sie nie myle 128KM bynajmiej katalogi tak to opisuja a tobie doradze jak tak dużo ci bierze tego oleju to zacznij od uszczelniaczy na zaworach .
jozek2201
 

Postprzez Orin » 23 lut 2007, 19:56

jozek2201 napisał(a):1.9 silniki mazdy to maja jak sie nie myle 128KM


Od wiosny 1990 do 1994 to masz rację. Jeśli Ty masz z 1990 czyli nie masz katalizatora, sondy lambda, masz inne wałki w głowicy, inne ECU i 134 KM pod maską :D
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez sps-snipers » 23 lut 2007, 21:45

Tak tez zrobie i zaczne od uszcelniaczy ,bo laczny ich koszt to 80 zl po 5 zl sztuka jest niewielki,a byc moze to jest to.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Gość » 24 lut 2007, 21:54

U mnie przy przebiegu 223 000 km nic nie bierze oleju- aż się sam dziwię...
Gość
 

Postprzez sps-snipers » 24 lut 2007, 23:51

A ktoz to wie jaki auto ma faktycznie przebieg.Niby 146 tys.km.Nieuwierze za bardzo,ale co mam inne wyjscie.Raczej nieee
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez k3b » 26 lut 2007, 16:38

ja jak bym sie już za te robote brał to wymienił bym i pierścienie bo to napewno ich winna już koledzy z forum pisali ze wymienili uszczelniacze i nic to nie pomogło. Polecał Łódzkie pierscionki nie sa drogie ale [jakie?] od fabrycznych. Tu nie ma dużo roboty ściagasz głowice i miske z tym aluminiowym bloczkiem i po zawodach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 15:56
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Krasnystaw
Auto: 323c BA;323f BJ

Postprzez sps-snipers » 27 lut 2007, 01:02

a po ile te lodzkie pierscionki? jakis namiar.jakcos na gg please
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez luzaklive1 » 27 lut 2007, 02:01

a mi lykneła moja madzia ino nie wasz model ze 0,4 litrai na 8 tys km i sie wystraszylem...hehe...ale po tym co tu piszecie to luzzzik....pewnie mieszcze sie w normie ;)
http://www.site-clocks.com/flash/clocks ... hex=00AA00" width="150" height="75" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2006, 21:08
Posty: 58
Skąd: Lublin
Auto: 323F 2.0 diesel 90 koników 99r

Postprzez Łukasz » 27 lut 2007, 11:02

davidoski napisał(a):U mnie przy przebiegu 223 000 km nic nie bierze oleju- aż się sam dziwię...
– bo masz 1.3 a ja słyszałem,że te silniki są nie do zajechania.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 21:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez Al » 27 lut 2007, 12:02

Są nie do zajechania o ile się nie trafi jakiś zdolny mechanik... :]
Fides et Ratio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2006, 18:53
Posty: 93
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: 323C 1.3,1997, 626 1996 FP

Postprzez Lukano » 28 lut 2007, 12:10

Moja Madzia po zalaniu oleju na maximum, ma minimum po 15.000.
Tak na oko wychodzi chyba pół literka od wymiany do wymiany.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez BratCukierka » 28 lut 2007, 13:52

Moja Madzia ma 264.000 km i nie zauważam ubytku oleju :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez k3b » 2 mar 2007, 14:43

Pierscionki do Z5 w granicach 200-300zł oczywiście Łódzkie. Fabrycznych nie polecam bo skoro im sie na początku nie udały to nie sądze ze teraz są dobre. Przykładowo do golfa 1,9D zapłaciłem 180zł i śmiga jak nominał. Ja by coś to na GG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 15:56
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Krasnystaw
Auto: 323c BA;323f BJ

Postprzez Master » 2 mar 2007, 19:59

Moja jak na razie [odpukać ;) ] przez 208.000 nie połakomiła się na olej.
Jeżdżę na Semi-Synthetic Mobil 10W-40
Obrazek
-----------------------------------------------------------
Mazda 323f GLX B6E ---> Honda Prelude V gen F20A4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2006, 18:48
Posty: 105
Skąd: Częstochowa
Auto: BB6 SiR

Postprzez Manieko i Kasor1 » 3 mar 2007, 09:29

przy ubytku oleju trzeba wziąść pod uwage też inne wycieki bardzo częstym jest oring pod aparatem zapłonowym tamtędy też potrafi lać się sporo oleju
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2004, 13:59
Posty: 238
Skąd: Wałbrzych
Auto: 323F BA 1.5 96

Postprzez Lukano » 3 mar 2007, 14:14

U mnie właśnie mam delikatne wycieki spod aparatu zapłonowego :) Kiedyś muszę je wkońcu usunąć.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez k3b » 4 mar 2007, 20:51

Ja mam wyciek z aparatu zapłonowego chciałem to wymienić ale nie mam lampy stroboskopowej bo zapłon napewno sie już przestawi. I mam nietypowy wyciek z czujnika ciśnienia oleju cieknie miedzy plastikową wstawką a wsówko musze to spróbować skleić albo czujnik kupić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 15:56
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Krasnystaw
Auto: 323c BA;323f BJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron