Łożysko oporowe – 2 rodzaje???

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez ADi » 12 sty 2007, 22:16

Witam

wziałem się za wymiane sprzegła...kupiłem cały komplet i co sie okazało po zdjeciu skrzyni? że łożysko jest inne i nie pasuje? jak to możliwe? co gorsze nigdzie w Łodzi nie moge dostać takiego jak mam w madzi... mechanik mówi że to drugi przypadek w jego karierze jeśli chodzi o to nietypowe łożysko...

różnica jest niewhielka...moje jest całkowicie okrągłe a to nowe ma w dwóch miejscac proste ścianki na mocowaniu przez co nie wchodzi w skrzynie... całą Łódź zjezdziłem i ni cholery...spotakaliście się z tym????
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez tomekrvf » 12 sty 2007, 22:41

W 626 było jedno łożysko, zresztą takie same jak w BA, BJ, CA, GF, GG, GY, CP, EC.
EPC tak mówi więc nie można w to wątpic. Łożysko wygląda tak:
Obrazek
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez ADi » 12 sty 2007, 22:55

kupiłem zestaw do GE i mimo to łożysko nie pasuje, docisk i tarcza OK...tak jak mowilem, mechanikowi znany jest ten przypadek... jakbys mógł podejrzewam, że kupiłem takie jak ma kazda GE tylko w moim aucie jest jakiś ewenement...
Ostatnio edytowano 12 sty 2007, 22:58 przez ADi, łącznie edytowano 1 raz
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez tomekrvf » 12 sty 2007, 22:57

ADi, czy stare łożysko wyglądało tak jak na zdjeciu wyżej?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez ADi » 12 sty 2007, 23:02

wydaje mi się że troszke inaczej...masz może zdjęcie idealnie z góry?
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez magicadm » 13 sty 2007, 00:03

tomekrvf napisał(a):ADi, czy stare łożysko wyglądało tak jak na zdjeciu wyżej?

Tomku, identyczne łożysko przedano mi w JC do DITD produkcji NTN
Natomiast w środku miałem KOYO, które konstrukcyjne wyglądało zupełnie inaczej (łożysko było nie zaciśnięte w koszu/obudowie, ale osadzone na gumowej tuleji)
KOYOwyglądało na "chudsze" i było na 100% ORY
Cała reszta (mocowanie i wymiary) raczej identyczne (pasowało).
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez ADi » 13 sty 2007, 00:23

magicadm napisał(a):które konstrukcyjne wyglądało zupełnie inaczej (łożysko było nie zaciśnięte w koszu/obudowie, ale osadzone na gumowej tuleji)


i dokładnie ja takie mam to stare...osadzone na gumowej tulejce i można je swobodnie wyjmować
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez magicadm » 13 sty 2007, 00:31

ADi napisał(a):i dokładnie ja takie mam to stare...osadzone na gumowej tulejce i można je swobodnie wyjmować


Czyli masz KOYO
Nie wiem czemu, ale mimo, że wszystko niby pasowało , po tygodniu włożyłem stare...
-na zamienniku NTN kołysał się pedał sprzęgła – łożysko skakało po słoneczku (wyrobionym od starego KOYO) docisku, a więc autko szarpało przy ruszaniu.
-coś piszczało/skrobało, i to strasznie (Jaksa słuchał), do dziś nie wiem czemu...:|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez ADi » 13 sty 2007, 00:59

czy możecie podać mi jakies numery zamienników? (tych ze zdjecia nie dokońca moge rozszyfrować FCRS(5)4-S(5)8?) jutro rano musze koniecznie coś kupić bo na poniedziałek auto do pracy potrzebne inaczej bede ugotowany...
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez magicadm » 13 sty 2007, 10:27

ŁOŻYSKO OPOROWE SPRZĘGŁA =F43013
kod: F43007
producent: NSK

z
http://www.moto-sklep.pl


Sprawdź sam jeszcze raz, coś mi to dziwnie wygląda :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Waluś » 13 sty 2007, 11:43

a nie jest tak, że różnice w obudowie zewnętrznej (ścięcia jak pisze ADI) poprostu nie będą miały znaczenia ?? Przecież istotna jest średnica wewnętrzna na wałek średnica bierzni do słoneczka sprzęgla i te zaczepy do widełek łapy sprzęgła. A sama zewnętrzna obudowa przecież nigdzie nie wchodzi więc jakie ma znaczenie jej krztałt ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez magicadm » 13 sty 2007, 11:57

Waluś
ADi napisał(a): to nowe ma w dwóch miejscac proste ścianki na mocowaniu przez co nie wchodzi w skrzynie

czyli coś jest nie tak....a może to skrzynia biegów jest spasowana na to mniejsze, ORY łożysko???

Proponuję ASO,cena nie będzie dużo większa...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez tomekrvf » 13 sty 2007, 12:37

Łożysko wygląda z tyłu tak
Obrazek
Niedawno zamawiałem oryginalne łożysko do GTR i niestety wyglądało tak samo jak to. Zawiodłem się na maździe bo oryginalne miało dodatkowe łożysko igelkowe pomiędzy powierzchnią gdzie styka się łapa a resztą łożyska.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez ADi » 13 sty 2007, 17:33

sprawa rozwiązana...to w zestawie było do GD...zakupiłem to co pokazał Tomek i pasuje mimo tego, że wcześniej było inne...gość od ktorego kupiłem (moj byly szef z wawy) nie chce nawet kasy oddac mimo że to jego błąd...gnoje są wśród nas... <killer>

dzięki za rady i zdjęcia gdyby nie to pewnie bym nie znalazł... <prosze>

PS. Waluś to ścięcia powodowały to, że łożysko nie wchodziło na swoje miejsce...poprostu przeszkadzały :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Waluś » 14 sty 2007, 19:36

ADi napisał(a):Waluś to ścięcia powodowały to, że łożysko nie wchodziło na swoje miejsce...poprostu przeszkadzały

spoko, sorki, poprostu nie dokładnie przeczytałem :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6