Witam
wziałem się za wymiane sprzegła...kupiłem cały komplet i co sie okazało po zdjeciu skrzyni? że łożysko jest inne i nie pasuje? jak to możliwe? co gorsze nigdzie w Łodzi nie moge dostać takiego jak mam w madzi... mechanik mówi że to drugi przypadek w jego karierze jeśli chodzi o to nietypowe łożysko...
różnica jest niewhielka...moje jest całkowicie okrągłe a to nowe ma w dwóch miejscac proste ścianki na mocowaniu przez co nie wchodzi w skrzynie... całą Łódź zjezdziłem i ni cholery...spotakaliście się z tym????
Łożysko oporowe – 2 rodzaje???
Strona 1 z 1
kupiłem zestaw do GE i mimo to łożysko nie pasuje, docisk i tarcza OK...tak jak mowilem, mechanikowi znany jest ten przypadek... jakbys mógł podejrzewam, że kupiłem takie jak ma kazda GE tylko w moim aucie jest jakiś ewenement...
Ostatnio edytowano 12 sty 2007, 22:58 przez ADi, łącznie edytowano 1 raz
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
- Od: 20 paź 2003, 09:37
- Posty: 270
- Skąd: HollyŁódź
- Auto: 626 GE FS
tomekrvf napisał(a):ADi, czy stare łożysko wyglądało tak jak na zdjeciu wyżej?
Tomku, identyczne łożysko przedano mi w JC do DITD produkcji NTN
Natomiast w środku miałem KOYO, które konstrukcyjne wyglądało zupełnie inaczej (łożysko było nie zaciśnięte w koszu/obudowie, ale osadzone na gumowej tuleji)
KOYOwyglądało na "chudsze" i było na 100% ORY
Cała reszta (mocowanie i wymiary) raczej identyczne (pasowało).
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):które konstrukcyjne wyglądało zupełnie inaczej (łożysko było nie zaciśnięte w koszu/obudowie, ale osadzone na gumowej tuleji)
i dokładnie ja takie mam to stare...osadzone na gumowej tulejce i można je swobodnie wyjmować
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
- Od: 20 paź 2003, 09:37
- Posty: 270
- Skąd: HollyŁódź
- Auto: 626 GE FS
ADi napisał(a):i dokładnie ja takie mam to stare...osadzone na gumowej tulejce i można je swobodnie wyjmować
Czyli masz KOYO
Nie wiem czemu, ale mimo, że wszystko niby pasowało , po tygodniu włożyłem stare...
-na zamienniku NTN kołysał się pedał sprzęgła – łożysko skakało po słoneczku (wyrobionym od starego KOYO) docisku, a więc autko szarpało przy ruszaniu.
-coś piszczało/skrobało, i to strasznie (Jaksa słuchał), do dziś nie wiem czemu...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
czy możecie podać mi jakies numery zamienników? (tych ze zdjecia nie dokońca moge rozszyfrować FCRS(5)4-S(5)8?) jutro rano musze koniecznie coś kupić bo na poniedziałek auto do pracy potrzebne inaczej bede ugotowany...
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
- Od: 20 paź 2003, 09:37
- Posty: 270
- Skąd: HollyŁódź
- Auto: 626 GE FS
ŁOŻYSKO OPOROWE SPRZĘGŁA =F43013
kod: F43007
producent: NSK
z
http://www.moto-sklep.pl
Sprawdź sam jeszcze raz, coś mi to dziwnie wygląda
kod: F43007
producent: NSK
z
http://www.moto-sklep.pl
Sprawdź sam jeszcze raz, coś mi to dziwnie wygląda
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
a nie jest tak, że różnice w obudowie zewnętrznej (ścięcia jak pisze ADI) poprostu nie będą miały znaczenia
Przecież istotna jest średnica wewnętrzna na wałek średnica bierzni do słoneczka sprzęgla i te zaczepy do widełek łapy sprzęgła. A sama zewnętrzna obudowa przecież nigdzie nie wchodzi więc jakie ma znaczenie jej krztałt 
Waluś
czyli coś jest nie tak....a może to skrzynia biegów jest spasowana na to mniejsze, ORY łożysko???
Proponuję ASO,cena nie będzie dużo większa...
ADi napisał(a): to nowe ma w dwóch miejscac proste ścianki na mocowaniu przez co nie wchodzi w skrzynie
czyli coś jest nie tak....a może to skrzynia biegów jest spasowana na to mniejsze, ORY łożysko???
Proponuję ASO,cena nie będzie dużo większa...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Łożysko wygląda z tyłu tak
Niedawno zamawiałem oryginalne łożysko do GTR i niestety wyglądało tak samo jak to. Zawiodłem się na maździe bo oryginalne miało dodatkowe łożysko igelkowe pomiędzy powierzchnią gdzie styka się łapa a resztą łożyska.

Niedawno zamawiałem oryginalne łożysko do GTR i niestety wyglądało tak samo jak to. Zawiodłem się na maździe bo oryginalne miało dodatkowe łożysko igelkowe pomiędzy powierzchnią gdzie styka się łapa a resztą łożyska.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
sprawa rozwiązana...to w zestawie było do GD...zakupiłem to co pokazał Tomek i pasuje mimo tego, że wcześniej było inne...gość od ktorego kupiłem (moj byly szef z wawy) nie chce nawet kasy oddac mimo że to jego błąd...gnoje są wśród nas...
dzięki za rady i zdjęcia gdyby nie to pewnie bym nie znalazł...
PS. Waluś to ścięcia powodowały to, że łożysko nie wchodziło na swoje miejsce...poprostu przeszkadzały

dzięki za rady i zdjęcia gdyby nie to pewnie bym nie znalazł...

PS. Waluś to ścięcia powodowały to, że łożysko nie wchodziło na swoje miejsce...poprostu przeszkadzały
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
- Od: 20 paź 2003, 09:37
- Posty: 270
- Skąd: HollyŁódź
- Auto: 626 GE FS
ADi napisał(a):Waluś to ścięcia powodowały to, że łożysko nie wchodziło na swoje miejsce...poprostu przeszkadzały
spoko, sorki, poprostu nie dokładnie przeczytałem
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6