Brak płynnej jazdy na LPG
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Jak znam zycie to pewnie będzie zaraz:
Popraw temat zgdonie z regulaminem itd. itp.
A tak bardziej serio:
– czy nie slabo jezdzi tylko na Pb czy na LPG też (jeśli na Pb – pewnie problem z przepływomierzem), jeśli na obu paliwach – zobacz czy nie ma pęknięć na rurze doprowadzającej powietrze z puszki z filtrem powietrza do silinka (w nia wpięty jest gaz) – przedmuchy/lewe powietrze moga spowodowac takei objawy
– proste instalacje mają zabezpieczenie w postaci gumowej opaski przy "palniku" w rurze – może być teraz luzna, więc trzeba by ja wymienić
– ie wiem jakie inne zabezpieczenia masz w aucie – w ekstremalnych przypadkach mógł pęknąć nawet kolektor (nieczęste ale możliwe), puszka od filtr powietrza itd.
Tak czy siak – jedź do gazowników...
			
			Popraw temat zgdonie z regulaminem itd. itp.
A tak bardziej serio:
– czy nie slabo jezdzi tylko na Pb czy na LPG też (jeśli na Pb – pewnie problem z przepływomierzem), jeśli na obu paliwach – zobacz czy nie ma pęknięć na rurze doprowadzającej powietrze z puszki z filtrem powietrza do silinka (w nia wpięty jest gaz) – przedmuchy/lewe powietrze moga spowodowac takei objawy
– proste instalacje mają zabezpieczenie w postaci gumowej opaski przy "palniku" w rurze – może być teraz luzna, więc trzeba by ja wymienić
– ie wiem jakie inne zabezpieczenia masz w aucie – w ekstremalnych przypadkach mógł pęknąć nawet kolektor (nieczęste ale możliwe), puszka od filtr powietrza itd.
Tak czy siak – jedź do gazowników...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
		Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...

- Od: 27 maja 2004, 10:00
 - Posty: 724
 - Skąd: REDA / k. Trojmiasta
 - Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
 
pewnie przepływomierz został uszkodzony...
albo dostaje sie gdzies "lewe" powietrze...
			
			
		albo dostaje sie gdzies "lewe" powietrze...

- Od: 24 cze 2006, 20:21
 - Posty: 3953
 - Skąd: Brodnica
 - Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
 
problem polega na tym: przerywa na gazie, czesto strzela, po ciemku widac przebicia na przewodach wn. a na benzynie jest wszystko ok, nic nie przerywa, nie ma zadnych przebic. przewody nowe, kopułka nowa, swiece nowe. ktos mial takie problemy?
			
			
		
- Od: 17 maja 2006, 17:43
 - Posty: 4
 - Skąd: warszawa
 - Auto: mazda 626 ge 1.8 16v 92 rok
 
organo napisał(a): ja jeszcze polecam zmiejszyc przerwe na swiecach wszystkim ostatnio to sugeruje
przy I i II generacji przerwe na swiecach zalecaja zmienic na 0.8 mm ,
przewody juz same domagaja sie wymiany wiec nie czekaj i niekombinuj tylko wymieniaj,
przy SGi nie ma takiej potrzeby aby zmniejszac przerwe , wszystko ma byc tak samo jak orginalnie.

- Od: 29 maja 2005, 23:38
 - Posty: 1137
 - Skąd: WLKP
 - Auto: rozne
 
No to ja mam podobnie . Ostatnio tez mialem strzala tak ze mi rozerwalo puszke rezonansową (chyba tak sie nazywa puszka plastikowa za przepływomierzem) i pekła obudowa filtra powietrza.
Po wymianie owej puszki madzia na benzynie wogole nie odpala, zaraz gasnie i to pewnie wina uwalonego przepływomierza.Wtedy zauwazylem ze obudowa filtra jest peknieta.
Na gazie jestem w stanie odpalic ale mam obroty 3000 i tak sie trzymają , jeśli wciskam gaz to obroty minimalnie wzrastaja. Autem jestem w stanie przejechac ale na tych 3000 obrotow bo wciskanie gazu nic nie daje.
Obudowe i przepływomierz juz zamowilem ,tylko sie zastanawiam czy cos jeszcze moglo sie zepsuc?
PS. Instalacja gazowa II gen.
Chyba koledze chodzi o tego linka:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=wysokie
Przynajmniej u mnie podobne objawy.
			
			
		Po wymianie owej puszki madzia na benzynie wogole nie odpala, zaraz gasnie i to pewnie wina uwalonego przepływomierza.Wtedy zauwazylem ze obudowa filtra jest peknieta.
Na gazie jestem w stanie odpalic ale mam obroty 3000 i tak sie trzymają , jeśli wciskam gaz to obroty minimalnie wzrastaja. Autem jestem w stanie przejechac ale na tych 3000 obrotow bo wciskanie gazu nic nie daje.
Obudowe i przepływomierz juz zamowilem ,tylko sie zastanawiam czy cos jeszcze moglo sie zepsuc?
PS. Instalacja gazowa II gen.
Chyba koledze chodzi o tego linka:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=wysokie
Przynajmniej u mnie podobne objawy.

- Od: 24 sie 2004, 22:04
 - Posty: 194
 - Skąd: Kraków
 - Auto: 323F 1.8 '92 BG 16v SOHC LPG 103 KM
626 1.8 '96 GE 16V LPG 105 KM 
taki strzał z pewnością uszkodził przepływomierz jeśli chodzi o stratę mocy i opinie ,że na 
gazie chodzi dobrze to nie jestem pewien ja odczuwałem spadek mocy na pb i lpg.
jeśli chodzi o przep to w 1.8 jest taki sam jak w 2.0 B577
			
			
		gazie chodzi dobrze to nie jestem pewien ja odczuwałem spadek mocy na pb i lpg.
jeśli chodzi o przep to w 1.8 jest taki sam jak w 2.0 B577
- 
					
						kowalski
 
Rafaolo połączyłem twoj temat z tym tematem 
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=30131
Bo tyczy sie podobnego problemu.
Nie chodzi o to by zakladac nowy temat, bo moze ktos juz mial taki problem i wtedy dopisujesz sie do istniejącego.
Taka jest istota forum
Jutro tu posprztam a teraz zostawiam zeby bylo jasne co sie stało
			
			
		http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=30131
Bo tyczy sie podobnego problemu.
Nie chodzi o to by zakladac nowy temat, bo moze ktos juz mial taki problem i wtedy dopisujesz sie do istniejącego.
Taka jest istota forum
Jutro tu posprztam a teraz zostawiam zeby bylo jasne co sie stało

- Od: 31 sty 2006, 17:30
 - Posty: 2112
 - Skąd: Dąbrowa Górnicza
 - Auto: Bezawaryjne i Niebite
 
Hmm sluchajcie moze ktos mi pomoze. Wiem ze to niewlasciwe miejsce ale coz POMOCY! 
 
Na gazie madzia dlawi sie przy wchodzeniu na obroty szczegolnie na dwojce zaczynajac z nie za niskich obrotow 1000-1500. A na paliwie tego nie ma
  Szarpiecie przypomina przejscie z gazu na benzinke podczas jazdy takie jedno sekundowe.
Czy to filterek gazu czy co? Instalacja to BRC IIIgen. z kompem. (nigdy nie mialem takiego problemu
 )
pozdr
			
			
		Na gazie madzia dlawi sie przy wchodzeniu na obroty szczegolnie na dwojce zaczynajac z nie za niskich obrotow 1000-1500. A na paliwie tego nie ma
Czy to filterek gazu czy co? Instalacja to BRC IIIgen. z kompem. (nigdy nie mialem takiego problemu
pozdr

- Od: 24 lut 2006, 13:59
 - Posty: 62
 - Skąd: Gdańsk -> Blackpool UK
 - Auto: Mazda MX3 1.6 16v SOHC
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


