Od samego początku wsteczny nie wchodzi od razu gdy chcę. muszę się trochę pomocować. Co śmieszniejsze jak lekko puszczam sprzęgło wchodzi od razu.
Sprzęgło do wymiany?
Jeśli chodzi o sprzęgło to lekko się chyba ślizga (czasami) no i szarpie troszkę – czy to może być powód?
Gdzie można kupić tanio dobre sprzęgło do tej Madzi?
Wsteczny ciężko wchodzi
Strona 1 z 1
Chyba kazde mazdy tak maja, musisz poprostu ponownie wcisnac sprzeglo i wsteczny zarzuci , kilka tematow nizej jest topic z podobnym problemem.
moral taki, ze lepiej poszukac, przeczytac , a jak nie ma nic to dopiero wtedy napisac
moral taki, ze lepiej poszukac, przeczytac , a jak nie ma nic to dopiero wtedy napisac

Alarmy, sterowniki c.z., centralne zam.
www.REMOTRONIX.com
www.REMOTRONIX.com
- Od: 20 kwi 2005, 19:38
- Posty: 282
- Skąd: Szczecin
- Auto: Było:
323F BG 1.6 '92
323F BA 1.5 '97
323F BA 1.5 '96
Jest:
3 BP 2.0 '19
wiem, czytałem, ale tamten topic był niestety nie pełny. głównie mnie zastanawia temat taki, że jak lekko odpuszczę sprzegło to bieg wchodzi lekko. tam chyba tak nie było.
- Od: 19 paź 2006, 13:40
- Posty: 225
- Skąd: Gdynia / Ol. / Kętrzyn
- Auto: Było: MX-3 1,6 16V B6 93'
dplus napisał(a):Od samego początku wsteczny nie wchodzi od razu gdy chcę. muszę się trochę pomocować. Co śmieszniejsze jak lekko puszczam sprzęgło wchodzi od razu.
Sprzęgło do wymiany?
TTTM (Ten typ tak ma
dplus napisał(a):wiem, czytałem, ale tamten topic był niestety nie pełny. głównie mnie zastanawia temat taki, że jak lekko odpuszczę sprzegło to bieg wchodzi lekko. tam chyba tak nie było.
Wlasnie tak jest
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
jest tak dla tego gdyz brak jest synchronizatora dla wstecznego biegu trybki w jednych samochodach moga byc delikanie juz przytarte a pozatym producent mazdy jak i forda zrobil dosc sporej szerokosci tryby ktore maja sie ciezej "zazebic" i tka juz jest jak popuszcza sie sprzegra w tedy jeden walek w skrzyni zaczyna sie delkikatnie przekrecac i tryby trafiaja i sie zazebiaja
a tak to zalezy jak sie ustawia jak w linni rownej dla siebie to bieg wskakuje od razu a jezeli trafi zabek na zabek w tedy sa problemy i jest potrzeba lekkiego obruceni walka a zeby wskoczylo
tak to troszkie malo obrazowo opisalem moze da sie zrocumiec z tego o co chodzi
a czasami moze to byc wina zbyt gestego oleju w skrzyni
i producent nie wymyslil tego a zeby nie mozna bylo w zucic wsteka zamiast czwartego biegu od tego jest brak synchronizatora co uniemozliwia wrzucenie biegu wstecznego w trakcie jazdy do przodu (oczywiscie dla chcacego nic trudnego)
tak to troszkie malo obrazowo opisalem moze da sie zrocumiec z tego o co chodzi
a czasami moze to byc wina zbyt gestego oleju w skrzyni
i producent nie wymyslil tego a zeby nie mozna bylo w zucic wsteka zamiast czwartego biegu od tego jest brak synchronizatora co uniemozliwia wrzucenie biegu wstecznego w trakcie jazdy do przodu (oczywiscie dla chcacego nic trudnego)
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości