Mechanizm reflektora

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mario1p » 26 mar 2006, 20:31

ZakLadam nowy temat gdyż przejrzałem dotychczasowe posty i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie temat.
Do rzeczy.
W weekend rozebrałem podnoszony reflektor w mojej BG na czynniki pierwsze.
Znalazłem ciekawą rzecz – na dole silnika od podnoszenia, dokładnie w osi pokrętła od ręcznego podnoszenia lamp jest wkręcona cienka śrubka zakontrowana nakrętką służy chyba do regulacji czegoś- no właśnie do czego???? Srubka ma na końcu nacięcie na wkrętak. Czy może to być regulacja krańcówki mechanizmu???
Może ktoś z Was ma to na wierzchu to niech podejrzy o co chodzi.
pozdawiam
mario1p
P>S służę pomocą w temacie otwieranych lamp, bo jak wspomniałem udało mi się rozłożyć mechanizm na części.
LPG, centralny zamek
Początkujący
 
Od: 17 lut 2006, 21:32
Posty: 21
Skąd: Pabianice
Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG

Postprzez toady » 27 mar 2006, 20:51

Czesc,
ja pewnie dopiero w sobote bede cos grzebal to obczaje ta srubke regulacyjną...
Jesli wyglada jak regualcja to zapewne jest to regulacja :)
Jedno jest pewne – nie bede nia krecil bo nie chce sie sam prosic o klopoty :)

BTW. Pytasz o swiatla, a przeciez mowiles, ze sam mozesz sluzyc pomoca w temacie swiatel ;P
(taki zart, moze troche uszczypliwy, ale nie ma na celu Cie urazic...)
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 14:53
Posty: 175
Skąd: Kraków
Auto: 323F BJ DITD '02

Postprzez mario1p » 28 mar 2006, 18:18

Haaa Haaa Michale
Obczaj przy okazji ten mechanizm.
Ja nie mogę dociec tylko o co chodzi z tą śrubką- reszte mechanizmu rozgryzłem!
pozdro mario1p
może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie??
LPG, centralny zamek
Początkujący
 
Od: 17 lut 2006, 21:32
Posty: 21
Skąd: Pabianice
Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG

Postprzez TALREP » 28 mar 2006, 19:03

mi sie nie chce grzebac ale moze to regulacja wysokosci, lub regulacja regulacji wysokosci :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 16:30
Posty: 581
Skąd: Łomianki
Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r

Postprzez mario1p » 28 mar 2006, 21:00

OK
wiecie co?
w weekend pokręcę tym wichajstrem zobaczymy co się stanie- może nic nie spier...le :)
Jak pokręcę to wam napiszę do czego to Japońce wymyślili, chyba że ktoś mnie uprzedzi i powie od czego to jest!!
LPG, centralny zamek
Początkujący
 
Od: 17 lut 2006, 21:32
Posty: 21
Skąd: Pabianice
Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG

Postprzez mad_man » 28 mar 2006, 21:06

widze ze masz ten sam problem co ja, czyt. co to cos robi :> a potem zwykle jest – ku...a musialem to ruszac?
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2005, 15:48
Posty: 428 (1/3)
Skąd: Oświęcim
Auto: '91 323F BG 16V 1.6 (gaz)
'95 626 GE 1.8 (rip)
'96 323F BA 1.5Z (sold)
'09 Laguna 2.0T F4R

Postprzez mario1p » 28 mar 2006, 23:06

Spoko będę delikatny i ostrożny :)
LPG, centralny zamek
Początkujący
 
Od: 17 lut 2006, 21:32
Posty: 21
Skąd: Pabianice
Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG

Postprzez __1__diabeł » 14 gru 2006, 21:27

co to za urządzenie znajdujące się przy prawym i lewym światełku.patrząc z góry zaślepione gumowym kapturkiem.jak go zdejme to jest małe czerwone pokrentełko(do czego to służy)?
Początkujący
 
Od: 12 gru 2006, 21:41
Posty: 5
Skąd: nowy sącz
Auto: mazda323f JMZBG14E200672016

Postprzez M@ster » 15 gru 2006, 14:06

diabeł napisał(a):co to za urządzenie znajdujące się przy prawym i lewym światełku.patrząc z góry zaślepione gumowym kapturkiem.jak go zdejme to jest małe czerwone pokrentełko(do czego to służy)?


To jest silniczek do podnoszenia lamp.a pod kapturkiem czerwone pokretlo sluzy do recznego zamykania lamp jesli np Ci sie zepsuja a chcesz je zamknac. <ganja>
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 17:28
Posty: 131 (0/1)
Skąd: Łomża
Auto: szukam...

Postprzez Gengol » 16 gru 2006, 20:42

M@ster napisał(a):pod kapturkiem czerwone pokretlo sluzy do recznego zamykania lamp jesli np Ci sie zepsuja a chcesz je zamknac.

A kręciliście tym kiedyś przy podłączonym zasilaniu? Żeby się tym bawić, trzeba zewrzeć jakieś dwa styki styki w tym "małym pudełeczku z napisem DIAGNOSTIC (wszystko co i jak pisze w podręcznikach do samodzielnej naprawy)" lub rozłączyć kostke zasilającą.
mario1p
Mi chyba siadła, tak podejrzewam, przekładnia zębata (jeśli tam jest, bo jeszcze nie rozbierałem) ponieważ c00ś przeskakuje, jakby jedna zębatka miała uszkodzone tryby – starte.
Jeszcze nie wiem. W poniedziałek się za to zabiore.
Jeśli wiesz coś na ten temat, to napisz, będę wdzięczny za pomoc "OŚWIATOWĄ".
A co do tej śrubki, niby regulacyjnej, to też pozaglądam. Ciekawe po co to?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2005, 17:11
Posty: 57
Skąd: Jarosław
Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91

Postprzez slawek323 » 16 gru 2006, 22:45

czy da sie skręcic luz w silniczku..??otóz jak mam podniesione lampy to auto stojąc na wolncych obrotach trzęsie prawą lampa przejzałem wszystko i ustaliłem ze mam luz na silniczku
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2006, 19:04
Posty: 114
Skąd: prawie Bydgoszcz
Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6

Postprzez DEVIL » 17 gru 2006, 13:52

hmm u mnie wogole silniki nie dzialaja i tez jest ok , ale w wolnym czasie rozkrece i jesli nie uda sie naprawic trafia silniki od rxa albo od mx5 zobaczymy co bedzie
DEVIL
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 16:42
Posty: 384
Skąd: Warszawa , Gocław
Auto: Citroen C5 ,Mazda 626GW 2,0FS było Pontiac TS3.8 , Chrysler leBaron2,2T intercooler , Mazda RX7 SA2

Postprzez Gengol » 17 gru 2006, 17:36

slawek323 napisał(a):czy da sie skręcic luz w silniczku..??otóz jak mam podniesione lampy to auto stojąc na wolncych obrotach trzęsie prawą lampa przejzałem wszystko i ustaliłem ze mam luz na silniczku


Masz chyba ten problem co ja. Tyle, że ja z prawym reflektorem.
Wczoraj wieczorem wziąłem się za robote. Wewnątrz jest przekładnia ślimakowa więc teoretycznie nie do zdarcia. Ale diabeł tkwi w przeniesieniu pracy silniczka wraz z przekładnią na to kruciótkie ramię obracane przez silnik. Podobnie jak wycieraczki, tam zazębiają się drobniutkie frezy! No i niestety w tym ramieniu u mnie prawie się wytarły.
Podłożyłem między nakrętkę a to ramie podkładkę "zębatą", dokręciłem dość mocno i działa. Tylko na jak długo??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2005, 17:11
Posty: 57
Skąd: Jarosław
Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91

Postprzez __1__diabeł » 17 gru 2006, 20:03

wielkie dzięki za info.pozdrawiam
MAZDA -zawsze czysto zawsze sucho zawsze pewnie
Początkujący
 
Od: 12 gru 2006, 21:41
Posty: 5
Skąd: nowy sącz
Auto: mazda323f JMZBG14E200672016

Postprzez slawek323 » 18 gru 2006, 19:08

tez będe musiał cos z tym zrobic...dzienks za info cos wykombinuje,a jak nie to szrocik:–)
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2006, 19:04
Posty: 114
Skąd: prawie Bydgoszcz
Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323