ZakLadam nowy temat gdyż przejrzałem dotychczasowe posty i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie temat.
Do rzeczy.
W weekend rozebrałem podnoszony reflektor w mojej BG na czynniki pierwsze.
Znalazłem ciekawą rzecz – na dole silnika od podnoszenia, dokładnie w osi pokrętła od ręcznego podnoszenia lamp jest wkręcona cienka śrubka zakontrowana nakrętką służy chyba do regulacji czegoś- no właśnie do czego???? Srubka ma na końcu nacięcie na wkrętak. Czy może to być regulacja krańcówki mechanizmu???
Może ktoś z Was ma to na wierzchu to niech podejrzy o co chodzi.
pozdawiam
mario1p
P>S służę pomocą w temacie otwieranych lamp, bo jak wspomniałem udało mi się rozłożyć mechanizm na części.
Mechanizm reflektora
Strona 1 z 1
Czesc,
ja pewnie dopiero w sobote bede cos grzebal to obczaje ta srubke regulacyjną...
Jesli wyglada jak regualcja to zapewne jest to regulacja
Jedno jest pewne – nie bede nia krecil bo nie chce sie sam prosic o klopoty
BTW. Pytasz o swiatla, a przeciez mowiles, ze sam mozesz sluzyc pomoca w temacie swiatel
(taki zart, moze troche uszczypliwy, ale nie ma na celu Cie urazic...)
ja pewnie dopiero w sobote bede cos grzebal to obczaje ta srubke regulacyjną...
Jesli wyglada jak regualcja to zapewne jest to regulacja
Jedno jest pewne – nie bede nia krecil bo nie chce sie sam prosic o klopoty
BTW. Pytasz o swiatla, a przeciez mowiles, ze sam mozesz sluzyc pomoca w temacie swiatel
(taki zart, moze troche uszczypliwy, ale nie ma na celu Cie urazic...)
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
Haaa Haaa Michale
Obczaj przy okazji ten mechanizm.
Ja nie mogę dociec tylko o co chodzi z tą śrubką- reszte mechanizmu rozgryzłem!
pozdro mario1p
może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie??
Obczaj przy okazji ten mechanizm.
Ja nie mogę dociec tylko o co chodzi z tą śrubką- reszte mechanizmu rozgryzłem!
pozdro mario1p
może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie??
LPG, centralny zamek
- Od: 17 lut 2006, 21:32
- Posty: 21
- Skąd: Pabianice
- Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG
OK
wiecie co?
w weekend pokręcę tym wichajstrem zobaczymy co się stanie- może nic nie spier...le
Jak pokręcę to wam napiszę do czego to Japońce wymyślili, chyba że ktoś mnie uprzedzi i powie od czego to jest!!
wiecie co?
w weekend pokręcę tym wichajstrem zobaczymy co się stanie- może nic nie spier...le
Jak pokręcę to wam napiszę do czego to Japońce wymyślili, chyba że ktoś mnie uprzedzi i powie od czego to jest!!
LPG, centralny zamek
- Od: 17 lut 2006, 21:32
- Posty: 21
- Skąd: Pabianice
- Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG
widze ze masz ten sam problem co ja, czyt. co to cos robi
a potem zwykle jest – ku...a musialem to ruszac?
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
co to za urządzenie znajdujące się przy prawym i lewym światełku.patrząc z góry zaślepione gumowym kapturkiem.jak go zdejme to jest małe czerwone pokrentełko(do czego to służy)?
- Od: 12 gru 2006, 21:41
- Posty: 5
- Skąd: nowy sącz
- Auto: mazda323f JMZBG14E200672016
diabeł napisał(a):co to za urządzenie znajdujące się przy prawym i lewym światełku.patrząc z góry zaślepione gumowym kapturkiem.jak go zdejme to jest małe czerwone pokrentełko(do czego to służy)?
To jest silniczek do podnoszenia lamp.a pod kapturkiem czerwone pokretlo sluzy do recznego zamykania lamp jesli np Ci sie zepsuja a chcesz je zamknac.

M@ster napisał(a):pod kapturkiem czerwone pokretlo sluzy do recznego zamykania lamp jesli np Ci sie zepsuja a chcesz je zamknac.
A kręciliście tym kiedyś przy podłączonym zasilaniu? Żeby się tym bawić, trzeba zewrzeć jakieś dwa styki styki w tym "małym pudełeczku z napisem DIAGNOSTIC (wszystko co i jak pisze w podręcznikach do samodzielnej naprawy)" lub rozłączyć kostke zasilającą.
mario1p
Mi chyba siadła, tak podejrzewam, przekładnia zębata (jeśli tam jest, bo jeszcze nie rozbierałem) ponieważ c00ś przeskakuje, jakby jedna zębatka miała uszkodzone tryby – starte.
Jeszcze nie wiem. W poniedziałek się za to zabiore.
Jeśli wiesz coś na ten temat, to napisz, będę wdzięczny za pomoc "OŚWIATOWĄ".
A co do tej śrubki, niby regulacyjnej, to też pozaglądam. Ciekawe po co to?
Pozdrawiam
<– SIOSTRY: Madzia i EFka
http://world1.monstersgame.wp.pl/?ac=vid&vid=17054626
http://world1.monstersgame.wp.pl/?ac=vid&vid=17054626
- Od: 3 lis 2005, 17:11
- Posty: 57
- Skąd: Jarosław
- Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91
hmm u mnie wogole silniki nie dzialaja i tez jest ok , ale w wolnym czasie rozkrece i jesli nie uda sie naprawic trafia silniki od rxa albo od mx5 zobaczymy co bedzie
DEVIL
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
- Od: 23 mar 2005, 16:42
- Posty: 384
- Skąd: Warszawa , Gocław
- Auto: Citroen C5 ,Mazda 626GW 2,0FS było Pontiac TS3.8 , Chrysler leBaron2,2T intercooler , Mazda RX7 SA2
slawek323 napisał(a):czy da sie skręcic luz w silniczku..otóz jak mam podniesione lampy to auto stojąc na wolncych obrotach trzęsie prawą lampa przejzałem wszystko i ustaliłem ze mam luz na silniczku
Masz chyba ten problem co ja. Tyle, że ja z prawym reflektorem.
Wczoraj wieczorem wziąłem się za robote. Wewnątrz jest przekładnia ślimakowa więc teoretycznie nie do zdarcia. Ale diabeł tkwi w przeniesieniu pracy silniczka wraz z przekładnią na to kruciótkie ramię obracane przez silnik. Podobnie jak wycieraczki, tam zazębiają się drobniutkie frezy! No i niestety w tym ramieniu u mnie prawie się wytarły.
Podłożyłem między nakrętkę a to ramie podkładkę "zębatą", dokręciłem dość mocno i działa. Tylko na jak długo??
<– SIOSTRY: Madzia i EFka
http://world1.monstersgame.wp.pl/?ac=vid&vid=17054626
http://world1.monstersgame.wp.pl/?ac=vid&vid=17054626
- Od: 3 lis 2005, 17:11
- Posty: 57
- Skąd: Jarosław
- Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91
wielkie dzięki za info.pozdrawiam
MAZDA -zawsze czysto zawsze sucho zawsze pewnie
MAZDA -zawsze czysto zawsze sucho zawsze pewnie
- Od: 12 gru 2006, 21:41
- Posty: 5
- Skąd: nowy sącz
- Auto: mazda323f JMZBG14E200672016
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości