Mev napisał(a):Udesky – wieś się bawi i tańczy...
Kontrowersyjny tuning
biedna GD  ale z drugiej strony może kupięsobie taki spojler to i żona się ucieszy
 ale z drugiej strony może kupięsobie taki spojler to i żona się ucieszy  :D:D do samochodu nie założe ale do prasowania jak znalaz
:D:D do samochodu nie założe ale do prasowania jak znalaz 
			
			
		
ze cos takiego jezdzi po drogach 
			
			V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
		Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
 
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
marcinkosky napisał(a):ze cos takiego jezdzi po drogach
To cos jezdzi po drodze i do tego po moich rejenonach czyli Slasku Cieszynskim,ale ni cholera niewidzialem tego dziwolonga na drogach i dobrze. Jak mozna polanczyc VW i BMW
 
   
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
		
 
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
ja pier.... co to ma być poraszzzka  ha
ha
Bimbak autoreklama czy może odświeżenie upadłego tematu
 czy może odświeżenie upadłego tematu 
			
			
		 ha
ha
Bimbak autoreklama

Mam pytanie  jak do ruchu jest dopuszczone takie  auto po " tuningu "  . przyznam sie ze nieznam PL przepisow.
Tu w Austrii kazda przerobka auta od biegajaca od normy wykazanej w ksiazce wozu musi byc typizowana nawet zmiana wielkosci opon czy zmiana koloru, nie mowiac juz o zamianie obudowy czy innych konstrukcji auta .Osobiscie widzialem jak przy kontroli policjant mierzyl wysokosc podwozia auta od jezdni czy auto nie jest obnizone a prawie rutyno jest kotrola opon czy sie zgadza z dowodem rejestracyjnym gdzie wielkosci opon sa wpisane .
			
			
		Tu w Austrii kazda przerobka auta od biegajaca od normy wykazanej w ksiazce wozu musi byc typizowana nawet zmiana wielkosci opon czy zmiana koloru, nie mowiac juz o zamianie obudowy czy innych konstrukcji auta .Osobiscie widzialem jak przy kontroli policjant mierzyl wysokosc podwozia auta od jezdni czy auto nie jest obnizone a prawie rutyno jest kotrola opon czy sie zgadza z dowodem rejestracyjnym gdzie wielkosci opon sa wpisane .
 
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
Hehe....to macie tam ostre przepisy...u nas w tej kwestii to faktycznie mamy pole do popisu...ograniczone prawie wyłącznie wyobraźnią właściciela auta   ....lub jego bezguściem
 ....lub jego bezguściem 
			
			
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
		
 
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
moim zdaniem to jest niepotrzebne popadanie w skrajnosci. rozumiem ze uzywania niekturych akcesoriow tuningowych mozna zakazac (np. spoiler tzw. zyleta zakazany chyba w niemczech) ale zeby nie mozna bylo obnizyc auta to juz lekka przesada. z reszta to nie na nasze warunki, gdzie wiekszosc samochodow i tak prezentuje oplakany stan techniczny. w koncu lepiej juz miec sprawne, obnizone zawieszenie, niz stare zdezelowane, z zajezdzonymi amorami i wytluczonymi silentblockami 
			
			
		
 
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
 jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Achemenid napisał(a):u w Austrii kazda przerobka auta od biegajaca od normy wykazanej w ksiazce wozu musi byc typizowana nawet zmiana wielkosci opon czy zmiana koloru, nie mowiac juz o zamianie obudowy czy innych konstrukcji auta .Osobiscie widzialem jak przy kontroli policjant mierzyl wysokosc podwozia auta od jezdni czy auto nie jest obnizone a prawie rutyno jest kotrola opon czy sie zgadza z dowodem rejestracyjnym gdzie wielkosci opon sa wpisane .
to ile dowod tam ma stron? To chyba mala ksiazka jesli ktos bawi sie w tuning.

164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
		
 
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości















 


