Mev napisał(a):Udesky – wieś się bawi i tańczy...
Kontrowersyjny tuning
biedna GD
ale z drugiej strony może kupięsobie taki spojler to i żona się ucieszy
:D:D do samochodu nie założe ale do prasowania jak znalaz 

ze cos takiego jezdzi po drogach 
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
marcinkosky napisał(a):ze cos takiego jezdzi po drogach
To cos jezdzi po drodze i do tego po moich rejenonach czyli Slasku Cieszynskim,ale ni cholera niewidzialem tego dziwolonga na drogach i dobrze. Jak mozna polanczyc VW i BMW


164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
ja pier.... co to ma być poraszzzka
ha
Bimbak autoreklama
czy może odświeżenie upadłego tematu 

Bimbak autoreklama

Mam pytanie jak do ruchu jest dopuszczone takie auto po " tuningu " . przyznam sie ze nieznam PL przepisow.
Tu w Austrii kazda przerobka auta od biegajaca od normy wykazanej w ksiazce wozu musi byc typizowana nawet zmiana wielkosci opon czy zmiana koloru, nie mowiac juz o zamianie obudowy czy innych konstrukcji auta .Osobiscie widzialem jak przy kontroli policjant mierzyl wysokosc podwozia auta od jezdni czy auto nie jest obnizone a prawie rutyno jest kotrola opon czy sie zgadza z dowodem rejestracyjnym gdzie wielkosci opon sa wpisane .
Tu w Austrii kazda przerobka auta od biegajaca od normy wykazanej w ksiazce wozu musi byc typizowana nawet zmiana wielkosci opon czy zmiana koloru, nie mowiac juz o zamianie obudowy czy innych konstrukcji auta .Osobiscie widzialem jak przy kontroli policjant mierzyl wysokosc podwozia auta od jezdni czy auto nie jest obnizone a prawie rutyno jest kotrola opon czy sie zgadza z dowodem rejestracyjnym gdzie wielkosci opon sa wpisane .
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
Hehe....to macie tam ostre przepisy...u nas w tej kwestii to faktycznie mamy pole do popisu...ograniczone prawie wyłącznie wyobraźnią właściciela auta
....lub jego bezguściem 

Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
moim zdaniem to jest niepotrzebne popadanie w skrajnosci. rozumiem ze uzywania niekturych akcesoriow tuningowych mozna zakazac (np. spoiler tzw. zyleta zakazany chyba w niemczech) ale zeby nie mozna bylo obnizyc auta to juz lekka przesada. z reszta to nie na nasze warunki, gdzie wiekszosc samochodow i tak prezentuje oplakany stan techniczny. w koncu lepiej juz miec sprawne, obnizone zawieszenie, niz stare zdezelowane, z zajezdzonymi amorami i wytluczonymi silentblockami 
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Achemenid napisał(a):u w Austrii kazda przerobka auta od biegajaca od normy wykazanej w ksiazce wozu musi byc typizowana nawet zmiana wielkosci opon czy zmiana koloru, nie mowiac juz o zamianie obudowy czy innych konstrukcji auta .Osobiscie widzialem jak przy kontroli policjant mierzyl wysokosc podwozia auta od jezdni czy auto nie jest obnizone a prawie rutyno jest kotrola opon czy sie zgadza z dowodem rejestracyjnym gdzie wielkosci opon sa wpisane .
to ile dowod tam ma stron? To chyba mala ksiazka jesli ktos bawi sie w tuning.

164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości