schowek na monety nie zamyka się – jak naprawić
Strona 1 z 1
Mało jest rzeczy które mogłyby mnie denerwować w moim autku
ale tego mu nie przepuszczę.
Nie mogę sobie poradzić ze schowkiem po lewej stronie kierownicy obok nawiewu. Zdaje mi się że został on gdzieś nazwany schowkiem na monety, więc też takiej nazwy użyłem. Problem polega natym że nie mogę go zamknąć. Jak to naprawić? 
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
www.pawlak.acnshop.eu
stefan napisał(a):Problem polega natym że nie mogę go zamknąć
Problem jest znany i dosyć często spotykany.
stefan napisał(a):Jak to naprawić?
Już tłumaczę.
W celu naprawienia musisz go najpierw wyjąć. Nie obejdzie się tutaj bez częściowego rozbebeszenia deski (musisz mieć dostęp od tyłu schowka).
I teraz jedna zasadnicza rzecz – czy jest sprężynka? Jak jej nie będzie to musisz się przyzwyczaić do tego że jest otwarty.
Najprawdopodobniej pęknięte jest plastikowe mocowanie tej sprężynki.
Trochę trzeba się nakombinować z prawidłowym jej ułożeniem przed użyciem kleju.
Nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć – to trzeba zobaczyć rozmontowane.
Jedna ważna uwaga – nie popełnijcie takiego błędu jak ja podczas tej naprawy. Ja użyłem kleju w paskach (termoplastyczny – rozprowadzany przy użyciu pistoletu). Byłem wniebowzięty jak schowek zaczął pięknie działać. Niestety jak przyszły upały, klej puścił

stefan napisał(a):Nie mogę sobie poradzić ze schowkiem po lewej stronie kierownicy obok nawiewu. Zdaje mi się że został on gdzieś nazwany schowkiem na monety,
stefan a moze za duzo monet tam masz i dlatego sie nie domyka
-
waldii
Witam , mi działa do dziś
. Przyjechałem rano z pracy otwieram schowek coś lekko chrupło wyskoczył metalowy element taka małą ząbkowana rurka i już się nie zamkną
może macie jakieś fotki jak się dobieraliście do tego bym czegoś nie uwalił ps chyba zamknę go na wieki .. !
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Rurka jest od takiej "zapadki" zamknięte/otwarte. Mi też się wyłamała. Po jednej stronie kieszonki jest "mechanizm spowalniający" którego nie udało mi się odtworzyć, a po drugiej ta zapadka. Do naprawy trzeba wymontować całą kieszonkę. Przy dużej cierpliwości można odchylić tylko lewy bok deski: zdjąć lewy boczek (na zatrzaski), odkręcić lewą dolną osłonę (nad pedałami) żeby odkręcić deskę. Odkręcić osłonę przy kierownicy i przy radiu (a do tego trzeba zdjąć tą między fotelami) , żeby mieć pole do manewrów. Teraz najtrudniejsze – po odchyleniu deski, nie odłamaniu
odkręcić od tyłu śruby mocujące kieszonkę (chyba w sumie 3 szt.) no i wkleić tą metalową rureczkę. Podsumowując – strasznie upierdliwe, ale jak komuś się nudzi – da się zrobić 
- Od: 18 kwi 2005, 15:08
- Posty: 10
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GE 2.0 16V
dwu letnia siostrzenica mojej kobiety sobie ostatnio znalazła świetną zabawkę otwierając i zamykając ten schowek no i jeżdżę tera z otwartym na stałe ;] ukruszył się ten plastik trzymający sprężynkę rozebrałem to ale chyba sie nie da nic zrobić ;/
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6