schowek na monety nie zamyka się – jak naprawić

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez stefan » 7 gru 2006, 13:27

Mało jest rzeczy które mogłyby mnie denerwować w moim autku :) ale tego mu nie przepuszczę. :P Nie mogę sobie poradzić ze schowkiem po lewej stronie kierownicy obok nawiewu. Zdaje mi się że został on gdzieś nazwany schowkiem na monety, więc też takiej nazwy użyłem. Problem polega natym że nie mogę go zamknąć. Jak to naprawić? :|
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2006, 00:25
Posty: 93 (0/1)
Skąd: Wieluń
Auto: Było: 626 GE 2.0 LPG '96
Jest:
Mazda 5 CR 2.0 LPG 2008

Postprzez Grzyby » 7 gru 2006, 13:34

stefan napisał(a):Problem polega natym że nie mogę go zamknąć

Problem jest znany i dosyć często spotykany.

stefan napisał(a):Jak to naprawić?

Już tłumaczę.
W celu naprawienia musisz go najpierw wyjąć. Nie obejdzie się tutaj bez częściowego rozbebeszenia deski (musisz mieć dostęp od tyłu schowka).
I teraz jedna zasadnicza rzecz – czy jest sprężynka? Jak jej nie będzie to musisz się przyzwyczaić do tego że jest otwarty.
Najprawdopodobniej pęknięte jest plastikowe mocowanie tej sprężynki.
Trochę trzeba się nakombinować z prawidłowym jej ułożeniem przed użyciem kleju.
Nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć – to trzeba zobaczyć rozmontowane.

Jedna ważna uwaga – nie popełnijcie takiego błędu jak ja podczas tej naprawy. Ja użyłem kleju w paskach (termoplastyczny – rozprowadzany przy użyciu pistoletu). Byłem wniebowzięty jak schowek zaczął pięknie działać. Niestety jak przyszły upały, klej puścił <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez LoB » 7 gru 2006, 16:53

a mnie ten schowek tak irytowal ... ze juz nie ma po nim sladu <lol>
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez stefan » 8 gru 2006, 00:23

Dzięki wielkie <jupi> Jutro wyjmuje siedzenie, kładę się na plecy hahaha i spróbuję to wyciągnąć i naprawić :D
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2006, 00:25
Posty: 93 (0/1)
Skąd: Wieluń
Auto: Było: 626 GE 2.0 LPG '96
Jest:
Mazda 5 CR 2.0 LPG 2008

Postprzez Grzyby » 8 gru 2006, 12:09

stefan napisał(a):wyjmuje siedzenie

zły pomysł – bez fotel jest gorzej :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez waldii » 8 gru 2006, 23:16

stefan napisał(a):Nie mogę sobie poradzić ze schowkiem po lewej stronie kierownicy obok nawiewu. Zdaje mi się że został on gdzieś nazwany schowkiem na monety,

stefan a moze za duzo monet tam masz i dlatego sie nie domyka :P
waldii
 

Postprzez Rekin » 1 sie 2010, 13:43

Witam , mi działa do dziś :) . Przyjechałem rano z pracy otwieram schowek coś lekko chrupło wyskoczył metalowy element taka małą ząbkowana rurka i już się nie zamkną :( może macie jakieś fotki jak się dobieraliście do tego bym czegoś nie uwalił ps chyba zamknę go na wieki .. !
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Wiewiór » 27 sie 2010, 13:27

Rurka jest od takiej "zapadki" zamknięte/otwarte. Mi też się wyłamała. Po jednej stronie kieszonki jest "mechanizm spowalniający" którego nie udało mi się odtworzyć, a po drugiej ta zapadka. Do naprawy trzeba wymontować całą kieszonkę. Przy dużej cierpliwości można odchylić tylko lewy bok deski: zdjąć lewy boczek (na zatrzaski), odkręcić lewą dolną osłonę (nad pedałami) żeby odkręcić deskę. Odkręcić osłonę przy kierownicy i przy radiu (a do tego trzeba zdjąć tą między fotelami) , żeby mieć pole do manewrów. Teraz najtrudniejsze – po odchyleniu deski, nie odłamaniu ;) odkręcić od tyłu śruby mocujące kieszonkę (chyba w sumie 3 szt.) no i wkleić tą metalową rureczkę. Podsumowując – strasznie upierdliwe, ale jak komuś się nudzi – da się zrobić ;)
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2005, 15:08
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE 2.0 16V

Postprzez m.wol » 2 wrz 2010, 12:34

dwu letnia siostrzenica mojej kobiety sobie ostatnio znalazła świetną zabawkę otwierając i zamykając ten schowek no i jeżdżę tera z otwartym na stałe ;] ukruszył się ten plastik trzymający sprężynkę rozebrałem to ale chyba sie nie da nic zrobić ;/
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2010, 14:43
Posty: 45
Skąd: Jasło
Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.

Postprzez kocurek » 4 wrz 2010, 09:16

ja poprostu wywaliłem sprężynkę i recznie moge zamykać i otwierać :)
mazda mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2005, 15:12
Posty: 173
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6