W BG (z katalizatorem, ale 100% pewności nie mam) są wałki BP05-12-420A (ssący) i BP06-12-440A (wydechowy). Ew. zamienniki z literką B. Z silnika B6 przeniesione HLA B660-12-101, ale górne mocowania sprężyn już BP05-12-113. Zawory ssące BP05-12-111 i wydechowe BP05-12-121A.
Pasek B6S7-12-205A (lub B), napinacz B660-12-700C (lub D od stycznia '91) i rolka B660-12-730B (C od stycznia '91).
We wczesnych BA, jak moja, są wałki BP05-12-420E / BP06-12-440C, HLA od KL'a KL01-12-101B (a ja się dziwiłem że zimne hałasują

Pasek B6S7-12-205C, napinacz B660-12-700E (lub F) i rolka B660-12-730C.
W silniku z końca '96 wałki są BP2Y-12-420 / BP2T-12-440, HLA nie ma wcale
Pasek B6S7-12-205D, napinacz B660-12-700E (lub F) i rolka B660-12-730C.
Pominąłem dużo, same spreżyny zaworowe, dolne ich mocowania, uszczelniacze, zawleczki (z kodami FE i FS
Czekam na jakieś komentarze do tematu. Da się jakoś wizualnie odróżnić BP bez HLA od poprzednika (w BG/BA było prosto bo inna pokrywa już na pierwszy rzut oka)? Jak to faktycznie jest z przekładaniem części – ma ktoś jakieś doświadczenia?