Wyciek oleju

Postprzez Gość » 14 lis 2006, 21:50

Witam wszystkich. Jestem nowym posiadaczem mazdy xedos 6 2,0 v6 1997.Mama z nia maly problem bo z prawej strony mialem wyciek oleju, zawsze po pozostawieniu auta z przodu z prwej strony zostawala plama oleju.Bylem pewien ze to z pod uszczelki pokrywy zaworow i wymienilem ja ale wyciek nadal pozostal chociaz znacznie sie zmiejszyl i sa to teraz zaledwie 3-4 krople mniej wiecej w tym samym miejscu.Co jednak nie zmienia faktu ze gdzies ten olej ucieka.Czy moze ktos z was ma pomysl co to moze byc??I kolejna sprawa chce sprawdzic olej w skrzyni i nie wiem jak sie do tego zabrac a jesli poziom bedzie maly to gdzie mam dolac.Mam wrazenie ze skrzynia chodzi jakos otepialo jakby malo bylo oleju lub czas na wymiane.Z gory dziekuje ze porady.
Gość
 

Postprzez Jaksa » 14 lis 2006, 22:16

Jakie uszczelki zastosowałes pod te pokrywy ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Gość » 15 lis 2006, 06:42

kupilem orginalne w serwisie mazdy.
Gość
 

Postprzez tomekrvf » 15 lis 2006, 09:39

Z prawej strony z przodu silnika cieknie olej? Jesli tak to do wymiany oring na aparacie zapłonowym.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Jaksa » 15 lis 2006, 11:01

Pavel napisał(a):kupilem orginalne w serwisie mazdy
Dobry wybór. Moze podcieka pompa wspomagania kierownicy ? ( jest po prawej stronie :D co prawda tam jest inny rodzaj oleju ale czesto z tamtąd kapie )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Gość » 15 lis 2006, 14:15

a jakie koszta beda wymiany tego oringu i czy mozna to w swoim zakrsie zrobic?
Gość
 

Postprzez tomekrvf » 15 lis 2006, 15:13

Oring na aparat zapłonowy kosztuje jakieś 12PLN i można to zrobić samemu. Później tylko trzeba ustawić zapłon lampą stroboskopową
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Fiveopac » 15 lis 2006, 20:59

tomekrvf napisał(a):Oring na aparat zapłonowy kosztuje jakieś 12PLN i można to zrobić samemu. Później tylko trzeba ustawić zapłon lampą stroboskopową

Dlaczego trzeba ustawiac? Wyciagasz, nic nie kombinujesz, zaznaczasz sobei na wszelki wypadek na obudowie gdzie stoi cypel, wkladasz tak jak bylo (nei da rady inaczej) i wsio. 20 min roboty a oring mozna kupic za 1 zł :D
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Grzyby » 15 lis 2006, 21:01

Fiveopac napisał(a):wkladasz tak jak bylo (nei da rady inaczej)

uwierz że da radę – wiem coś o tym <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Fiveopac » 15 lis 2006, 22:14

Grzyby napisał(a):
Fiveopac napisał(a):wkladasz tak jak bylo (nei da rady inaczej)

uwierz że da radę – wiem coś o tym <lol>

Ja probowalem i za cholere nic zlego nie udalo mi sie zrobic a co wiecej, auto nawet po tym zabiegu jezdzilo hehehhe
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez tomekrvf » 15 lis 2006, 22:17

Fiveopac napisał(a):Dlaczego trzeba ustawiac?

Bo tak powinno się robic.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Jaksa » 15 lis 2006, 22:41

Dobrze ze dodałeś....
tomekrvf napisał(a):powinno
<lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Xionc » 16 lis 2006, 00:02

Nie przesadzajmy, w Polsce mieszkamy :)
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez tomekrvf » 16 lis 2006, 00:47

Xionc napisał(a):Nie przesadzajmy, w Polsce mieszkamy

I właśnie dlatego po polskich drogach jeździ dużo zaniedbanych szrotów.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Fiveopac » 16 lis 2006, 01:21

Ejże, rozebralem i zlozlem w identycznym stanie jak bylo przy wyciagniu, auto smigalo slicznie i bez problemow wiec jednak da sie to zrobic bez ustawianai zaplonu.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez tomekrvf » 16 lis 2006, 09:32

Fiveopac napisał(a):bez problemow wiec jednak da sie to zrobic bez ustawianai zaplonu.

Ja jednak jestem inaczej nauczony naprawy samochodów. Jesteś pewny że zapłon był w tym miejscu co trzeba? Bo bez lampy tego nie da się sprawdzić.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Fiveopac » 16 lis 2006, 12:15

Skoro wlozylem tak jak wyjolem – nic nie przestawilem (nawet zaznaczylem na obudowie pierwotna pozycje bolca) czyli nie ma fizycznej mozliwoscia aby przestawil sie zaplon.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Grzyby » 16 lis 2006, 12:22

Fiveopac <czytaj>

tomekrvf napisał(a):Jesteś pewny że zapłon był w tym miejscu co trzeba?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Fiveopac » 16 lis 2006, 12:36

Grzyby napisał(a):Fiveopac <czytaj>

tomekrvf napisał(a):Jesteś pewny że zapłon był w tym miejscu co trzeba?

A czemu mialby nie byc? Nie kumam :| wiesz cos o czym ja nie wiem?
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Grzyby » 16 lis 2006, 12:38

bleeeeeeeeeeeee

A czemu coś miałoby się zepsuć (lub się zepsuło) – przecież było dobre?

Kumasz?
Dla pewności :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6