Jaka moc ?
Witam.
Jestem posiadaczem 323f 2.0 DiTD 16 V z 99 r, no i mam problem bo jest strasznie zmulona, a problem jest tym większy, że wszyscy moi mechanicy nie mają programu komputerowego, żeby sprawdzić w czym tkwi przyczyna..
Panowie jeśli może wiecie co zrobić , żeby ją odmulić lub znacię jakieoś speca od japońskich disli, w okolicach Kielc lub Siedlec to proszę o maila.
Ciekaw jestem czy w serwisie jakimś można to sprawdzić i za jaką cenę.?
Proszę o radę
Pozdrawiam
boloko79@poczta.fm
Jestem posiadaczem 323f 2.0 DiTD 16 V z 99 r, no i mam problem bo jest strasznie zmulona, a problem jest tym większy, że wszyscy moi mechanicy nie mają programu komputerowego, żeby sprawdzić w czym tkwi przyczyna..
Panowie jeśli może wiecie co zrobić , żeby ją odmulić lub znacię jakieoś speca od japońskich disli, w okolicach Kielc lub Siedlec to proszę o maila.
Ciekaw jestem czy w serwisie jakimś można to sprawdzić i za jaką cenę.?
Proszę o radę
Pozdrawiam
boloko79@poczta.fm
hej
- Od: 18 sie 2006, 19:30
- Posty: 6
- Skąd: Siedlce
- Auto: mazda 323f 2.0 DiTD 16 V
boloko79 napisał(a):Ciekaw jestem czy w serwisie jakimś można to sprawdzić i za jaką cenę.?
Kurcze, telefonu nie masz, czy wstydzisz się zadzwonic i zapytać???
boloko79 napisał(a):Proszę o radę
No zadzwoń do ASO
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
I jeszcze jedno w kwestii DiTD – rózniece między silnikami przed i po lifcie (w przypadku 626 74 i 81KW) nie są tylko zewnętrzne. Róznica jest w komputerze ECU, zmieniona jest turbina i jej sterowanie oraz – chyba dość dziwna rzecz – kształt tłoka. A dokładnie – kształt komory spalania wstępnego. Wersje 74 mają coś w rodzaju iglicy – zakończonej dość ostro w środku tłoka zaś wersje zmodernizowane mają ten "łepek" niższy i płaski.
W przypasku 626 łatwo odróżnić motorki po zewnętrznej osłonie (oraz turbinie). W 323 problem jest niestety większy: wersja pierwsza silnika miała moc ograniczoną do 90KM lub pełne 101KM; wersja nowsza ma więcej opcji: 90, 101 oraz 110 (niewiele ich jest, ale jednak są). Mało tego istnieje trochę sztuk wersji przejściowej – takiej "międzyliftingowej" – czyli nowsza turbina, nowszy komputer, ale stare tłoki i te modele miały więcej jak 101 a mniej jak 110KM. Take dziwne coś – widziałem to jeden raz w życiu.
Oczywiście możliwe, że to były jakieś przeróbki – należy pamiętać, że nie jestem wyrocznią...
W przypasku 626 łatwo odróżnić motorki po zewnętrznej osłonie (oraz turbinie). W 323 problem jest niestety większy: wersja pierwsza silnika miała moc ograniczoną do 90KM lub pełne 101KM; wersja nowsza ma więcej opcji: 90, 101 oraz 110 (niewiele ich jest, ale jednak są). Mało tego istnieje trochę sztuk wersji przejściowej – takiej "międzyliftingowej" – czyli nowsza turbina, nowszy komputer, ale stare tłoki i te modele miały więcej jak 101 a mniej jak 110KM. Take dziwne coś – widziałem to jeden raz w życiu.
Oczywiście możliwe, że to były jakieś przeróbki – należy pamiętać, że nie jestem wyrocznią...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Borkomar napisał(a):Jak spalanie i w ogóle kultura jazdy.Gdzie te auta były produkowane??
Europa czy japoniaKazde info mile widziane.Pozdrawiam
Moja pali średnio 5l/100km, kultura pracy"szorstka", ale przyjmena dość dla ucha.
Japonia
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Wtrysk bezpośredni – odpala zawsze niezależnie od mrozów. Przez to jest głośniejszy. W ogóle słabo wyciszone auto ale wystarczy "zrobić coś" z tyłem i zupełnie inna bajka. Auto całkowicie japońskie.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
No widzisz ,moja fura dzisiaj poprosiła o nową baterięxANDy napisał(a):Wtrysk bezpośredni – odpala zawsze niezależnie od mrozów

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
magicadm napisał(a):kultura pracy"szorstka", ale przyjmena dość dla ucha
Dla mnie jest nawet cichy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)


Czyli ogolnie polecacie auto??Bede musial pomyslec.Nie siedzialem w tym nawet.Pocieszajacy jest fakt ze auto jest z Japonii.Duze zmiany byly po lifcie??
Jak osiagi podczas jazdy??Nie pytam o sciganie tylko o wyprzedzania itd – mocy nie brakuje??W ktorym roku byl lift??
W trasie przy jakis 150-160 ile to spali i w miescie??Predkosc max jaka jest??Pytam z ciekawosci gdyz nie chcial bym miec auta ktore ma Vmax 160-170 bo przy 140 to juz sie wtedy meczy.Jak z komfortem??Czy bagaznik jest wystarczajacej wielkosci??
Jak osiagi podczas jazdy??Nie pytam o sciganie tylko o wyprzedzania itd – mocy nie brakuje??W ktorym roku byl lift??
W trasie przy jakis 150-160 ile to spali i w miescie??Predkosc max jaka jest??Pytam z ciekawosci gdyz nie chcial bym miec auta ktore ma Vmax 160-170 bo przy 140 to juz sie wtedy meczy.Jak z komfortem??Czy bagaznik jest wystarczajacej wielkosci??
- Od: 24 kwi 2004, 23:58
- Posty: 9
- Skąd: Gąbin k/Płocka
- Auto: Civ Sport 05'
a tu byłeś? http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25276
mike_mac
- Od: 6 kwi 2006, 14:40
- Posty: 47
- Skąd: Poznań/Łódź
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD RF3F '02
Czyli ogolnie polecacie auto??
Ja nie narzekam, poza tym nie ma praktycznie alternatywy...Jak chesz japońskiego diesla z tych lat...
Nie siedzialem w tym nawet.
Idź do komisu i wsiądź
Duze zmiany byly po lifcie??
Fotki na stronie klubowej
Jak osiagi podczas jazdy??Nie pytam o sciganie tylko o wyprzedzania itd – mocy nie brakuje??
Jest OK, nie brakuje niczego – tylko jak w każdym aucie: wyobraźnia wymagana
W ktorym roku byl lift??
coś koło 2000
W trasie przy jakis 150-160 ile to spali i w miescie??
Pewnie z 6-7 litrów max
Predkosc max jaka jest??
Ja zrezygnowałem ze sprawdzania przy 180 km/h. autko się dalej rozkręcało
Czy bagaznik jest wystarczajacej wielkosci??
330l powiększane suwana kanapą do 400l
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Aku jeszcze Parasolnik czyli oryginałmagicadm napisał(a):Skąd wiesz

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Fajnie, przesowna kanapa dobra rzecz.Nic bede namietnie myslal jak juz pewien bede ze sprzedaje swoje obecne autko i kupuje cos innego.
Mam jeszcze pytanie odnosnie silnika dieslowskiego.Czy jest on mocniejszy od zwyklego 1.9 tdi 110konnego??
Chyba rozejrze sie po komisach w celu ogladniecia tego pojazdu
Mam jeszcze pytanie odnosnie silnika dieslowskiego.Czy jest on mocniejszy od zwyklego 1.9 tdi 110konnego??
Chyba rozejrze sie po komisach w celu ogladniecia tego pojazdu
- Od: 24 kwi 2004, 23:58
- Posty: 9
- Skąd: Gąbin k/Płocka
- Auto: Civ Sport 05'
Borkomar napisał(a):Czy jest on mocniejszy od zwyklego 1.9 tdi 110konnego??
Nie jest – bo ma mniej koni. Co nie zmienia faktu, że ma pewną przewagę – bo ma 16V a nie 8V co jednoznacznie wpływa na mniejszą konsumpcję paliwa przy wyższych obrotach (mniej drastycznie wzrasta spalanie w zależności od rpm niż w jednostkach VW). Mimo 16V jest głośniejszy (znacząco) bo ma bezpośredni wtrysk.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
1.9 TDI 110konny (generacja 90-110) – chyba nie. Dopiero te od pompowtryskiwaczy zaczęły mieć bezpośredni wtrysk – przedetm był pośredni (oczywiście możliwe, że piszę bzdury – proszę poprawić mnie).
PS. pierwszą jednostką VW R4 z 16V jest 2.0 TDI (ok 160KM). Jednostka ta wzięła się z R4 D 1,6; później rozwiercona do 1,9 a teraz do 2.0.
PS. pierwszą jednostką VW R4 z 16V jest 2.0 TDI (ok 160KM). Jednostka ta wzięła się z R4 D 1,6; później rozwiercona do 1,9 a teraz do 2.0.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość