Jaka moc ?

Postprzez KasiaKa » 18 sie 2006, 19:02

A jednak się pomylili w tym ogłoszeniu z Częstochowy.
W dokumentach widnieje 74 kW.
Początkujący
 
Od: 20 wrz 2005, 11:49
Posty: 11

Postprzez boloko79 » 18 sie 2006, 20:28

Witam.
Jestem posiadaczem 323f 2.0 DiTD 16 V z 99 r, no i mam problem bo jest strasznie zmulona, a problem jest tym większy, że wszyscy moi mechanicy nie mają programu komputerowego, żeby sprawdzić w czym tkwi przyczyna..
Panowie jeśli może wiecie co zrobić , żeby ją odmulić lub znacię jakieoś speca od japońskich disli, w okolicach Kielc lub Siedlec to proszę o maila.
Ciekaw jestem czy w serwisie jakimś można to sprawdzić i za jaką cenę.?
Proszę o radę
Pozdrawiam
boloko79@poczta.fm
hej
Początkujący
 
Od: 18 sie 2006, 19:30
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Auto: mazda 323f 2.0 DiTD 16 V

Postprzez magicadm » 18 sie 2006, 22:17

boloko79 napisał(a):Ciekaw jestem czy w serwisie jakimś można to sprawdzić i za jaką cenę.?

Kurcze, telefonu nie masz, czy wstydzisz się zadzwonic i zapytać???
boloko79 napisał(a):Proszę o radę

No zadzwoń do ASO
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 19 sie 2006, 23:24

I jeszcze jedno w kwestii DiTD – rózniece między silnikami przed i po lifcie (w przypadku 626 74 i 81KW) nie są tylko zewnętrzne. Róznica jest w komputerze ECU, zmieniona jest turbina i jej sterowanie oraz – chyba dość dziwna rzecz – kształt tłoka. A dokładnie – kształt komory spalania wstępnego. Wersje 74 mają coś w rodzaju iglicy – zakończonej dość ostro w środku tłoka zaś wersje zmodernizowane mają ten "łepek" niższy i płaski.
W przypasku 626 łatwo odróżnić motorki po zewnętrznej osłonie (oraz turbinie). W 323 problem jest niestety większy: wersja pierwsza silnika miała moc ograniczoną do 90KM lub pełne 101KM; wersja nowsza ma więcej opcji: 90, 101 oraz 110 (niewiele ich jest, ale jednak są). Mało tego istnieje trochę sztuk wersji przejściowej – takiej "międzyliftingowej" – czyli nowsza turbina, nowszy komputer, ale stare tłoki i te modele miały więcej jak 101 a mniej jak 110KM. Take dziwne coś – widziałem to jeden raz w życiu.
Oczywiście możliwe, że to były jakieś przeróbki – należy pamiętać, że nie jestem wyrocznią...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Borkomar » 25 paź 2006, 13:54

Panowie – jak to jeździ ??Widze ze stosunek jakość cena jest chyba niezły za to autko.
Jak spalanie i w ogóle kultura jazdy.Gdzie te auta były produkowane??
Europa czy japonia ??Kazde info mile widziane.Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2004, 23:58
Posty: 9
Skąd: Gąbin k/Płocka
Auto: Civ Sport 05'

Postprzez magicadm » 25 paź 2006, 21:31

Borkomar napisał(a):Jak spalanie i w ogóle kultura jazdy.Gdzie te auta były produkowane??
Europa czy japonia ??Kazde info mile widziane.Pozdrawiam



Moja pali średnio 5l/100km, kultura pracy"szorstka", ale przyjmena dość dla ucha.
Japonia
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 25 paź 2006, 22:05

Wtrysk bezpośredni – odpala zawsze niezależnie od mrozów. Przez to jest głośniejszy. W ogóle słabo wyciszone auto ale wystarczy "zrobić coś" z tyłem i zupełnie inna bajka. Auto całkowicie japońskie.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 25 paź 2006, 22:52

xANDy napisał(a):Wtrysk bezpośredni – odpala zawsze niezależnie od mrozów
No widzisz ,moja fura dzisiaj poprosiła o nową baterię <lol> ( ostatkiem sił odpaliła – wczoraj i całe 6 lat odpalała bez pudła grrrrr )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 25 paź 2006, 22:58

Jaksa napisał(a):moja fura dzisiaj poprosiła o nową baterię


Pewnie i moja niedlugo poprosi :( 7lat i pali jeszcze ok ale zobaczymy w zime....
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Riki » 25 paź 2006, 23:00

magicadm napisał(a):kultura pracy"szorstka", ale przyjmena dość dla ucha


Dla mnie jest nawet cichy :P porównuje do GD... :] i fajny ma ten świst turbiny :P <lol> ciekawe jakby jezdzila po zamontowaniu Box-a <ganja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez magicadm » 25 paź 2006, 23:04

Jaksa napisał(a):całe 6 lat odpalała bez pudła grrrrr )

Skąd wiesz ??? :D
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Borkomar » 25 paź 2006, 23:23

Czyli ogolnie polecacie auto??Bede musial pomyslec.Nie siedzialem w tym nawet.Pocieszajacy jest fakt ze auto jest z Japonii.Duze zmiany byly po lifcie??
Jak osiagi podczas jazdy??Nie pytam o sciganie tylko o wyprzedzania itd – mocy nie brakuje??W ktorym roku byl lift??
W trasie przy jakis 150-160 ile to spali i w miescie??Predkosc max jaka jest??Pytam z ciekawosci gdyz nie chcial bym miec auta ktore ma Vmax 160-170 bo przy 140 to juz sie wtedy meczy.Jak z komfortem??Czy bagaznik jest wystarczajacej wielkosci??
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2004, 23:58
Posty: 9
Skąd: Gąbin k/Płocka
Auto: Civ Sport 05'

Postprzez mike_mac » 26 paź 2006, 07:34

mike_mac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2006, 14:40
Posty: 47
Skąd: Poznań/Łódź
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD RF3F '02

Postprzez magicadm » 26 paź 2006, 09:05

Czyli ogolnie polecacie auto??

Ja nie narzekam, poza tym nie ma praktycznie alternatywy...Jak chesz japońskiego diesla z tych lat...
Nie siedzialem w tym nawet.

Idź do komisu i wsiądź
Duze zmiany byly po lifcie??

Fotki na stronie klubowej
Jak osiagi podczas jazdy??Nie pytam o sciganie tylko o wyprzedzania itd – mocy nie brakuje??

Jest OK, nie brakuje niczego – tylko jak w każdym aucie: wyobraźnia wymagana :)
W ktorym roku byl lift??

coś koło 2000
W trasie przy jakis 150-160 ile to spali i w miescie??

Pewnie z 6-7 litrów max
Predkosc max jaka jest??
Ja zrezygnowałem ze sprawdzania przy 180 km/h. autko się dalej rozkręcało
Czy bagaznik jest wystarczajacej wielkosci??

330l powiększane suwana kanapą do 400l
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 26 paź 2006, 11:02

magicadm napisał(a):Skąd wiesz
Aku jeszcze Parasolnik czyli oryginał <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Borkomar » 26 paź 2006, 21:11

Fajnie, przesowna kanapa dobra rzecz.Nic bede namietnie myslal jak juz pewien bede ze sprzedaje swoje obecne autko i kupuje cos innego.
Mam jeszcze pytanie odnosnie silnika dieslowskiego.Czy jest on mocniejszy od zwyklego 1.9 tdi 110konnego??
Chyba rozejrze sie po komisach w celu ogladniecia tego pojazdu :)
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2004, 23:58
Posty: 9
Skąd: Gąbin k/Płocka
Auto: Civ Sport 05'

Postprzez xANDy » 26 paź 2006, 23:17

Borkomar napisał(a):Czy jest on mocniejszy od zwyklego 1.9 tdi 110konnego??

Nie jest – bo ma mniej koni. Co nie zmienia faktu, że ma pewną przewagę – bo ma 16V a nie 8V co jednoznacznie wpływa na mniejszą konsumpcję paliwa przy wyższych obrotach (mniej drastycznie wzrasta spalanie w zależności od rpm niż w jednostkach VW). Mimo 16V jest głośniejszy (znacząco) bo ma bezpośredni wtrysk.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 27 paź 2006, 08:15

xANDy napisał(a):jest głośniejszy (znacząco) bo ma bezpośredni wtrysk.

TDI też ma bezpośredni wtrysk...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 27 paź 2006, 09:22

1.9 TDI 110konny (generacja 90-110) – chyba nie. Dopiero te od pompowtryskiwaczy zaczęły mieć bezpośredni wtrysk – przedetm był pośredni (oczywiście możliwe, że piszę bzdury – proszę poprawić mnie).
PS. pierwszą jednostką VW R4 z 16V jest 2.0 TDI (ok 160KM). Jednostka ta wzięła się z R4 D 1,6; później rozwiercona do 1,9 a teraz do 2.0.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 27 paź 2006, 09:27

TDI = Turbo Direct Injection

Czyli wtrysk bezpośredni...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323