Wybija płyn chłodniczy do zbiorniczka (626 GD FE)
Wczoraj pociekło mi z samochodu. Płyn z chłodnicy wybiło do zbiorniczka wyrownawczego.
Oleju mi nie przybyło, w płynie nie ma babelkow powietrza. Nie ginie też płyn. Czyli niby standardowych objawow wydmuchanej uszczelki pod głową nie ma.
Płyn mi wybioło, po czym silnik sie troche zagrzał, bo zabrakło go w układzie chłodzenia. Po ostygnieciu wciagnelo plyn ze zbiorniczka. Dolalem brakujacy (okolo 0.5l) i wczoraj bylo ok.
Korek do chłodnicy jest nieco sfatygowany – dolna gumka. Ale cały czas chyba taki był.
Dzis znow mi sie silnik zagrzł. Co dziwne – chłodnica na gorze jest goraca, a na dole zimna – jakby w ogole nie było tam cieczy.
Na co stawiacie? Uszczelka pod głową, korek czy moze termostat, albo problemy z pompą?
Silnik to 2.0 12V FE. Od 70kkm la LPG i dostaje mocno po obrotach
Oleju mi nie przybyło, w płynie nie ma babelkow powietrza. Nie ginie też płyn. Czyli niby standardowych objawow wydmuchanej uszczelki pod głową nie ma.
Płyn mi wybioło, po czym silnik sie troche zagrzał, bo zabrakło go w układzie chłodzenia. Po ostygnieciu wciagnelo plyn ze zbiorniczka. Dolalem brakujacy (okolo 0.5l) i wczoraj bylo ok.
Korek do chłodnicy jest nieco sfatygowany – dolna gumka. Ale cały czas chyba taki był.
Dzis znow mi sie silnik zagrzł. Co dziwne – chłodnica na gorze jest goraca, a na dole zimna – jakby w ogole nie było tam cieczy.
Na co stawiacie? Uszczelka pod głową, korek czy moze termostat, albo problemy z pompą?
Silnik to 2.0 12V FE. Od 70kkm la LPG i dostaje mocno po obrotach
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
miałem podobne objawy
termostat
jeżeli to nie on to uszczelka
ale stawiam na termostat
w BHMD na arkuszowej kupisz zamiennik 82C za 19zł
taki kupiłem bo szybko potrzebowałem
ale jest trochę za niska tem w zimie i słabo działa ogrzewanie
oryginalny jest 88 stopni
termostat
jeżeli to nie on to uszczelka
ale stawiam na termostat
w BHMD na arkuszowej kupisz zamiennik 82C za 19zł
taki kupiłem bo szybko potrzebowałem
ale jest trochę za niska tem w zimie i słabo działa ogrzewanie
oryginalny jest 88 stopni
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Ja bym zaczął od wyjęcia i sprawdzenia termostatu. Jeżeli by się okazał jednak dobry, to może się zrobić ciepło tobie nie tylko silniczkowi 
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
termostat wstaw w garnuszku wody na gaz
jak się otworzy zanim się woda zagotuje to będziesz wiedział że jest ok
ale jednak stawiam na termostat
mi się zepsuł w środku zimy
i silnik się zagrzał na trasie
jak się otworzy zanim się woda zagotuje to będziesz wiedział że jest ok
ale jednak stawiam na termostat
mi się zepsuł w środku zimy
i silnik się zagrzał na trasie
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
zawsze tak się wspomagałem przy awarii wentylatora lub wyłacznika wentylatora chłodnicy
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Dobra, na 90% jest diagnoza – termostat. Bo obieg chlodnicy zimny. Reduktor do gazu az syczy jak sie dotknie mokrym palcem. Czyli ciecz krazy tylko w malym obiegu. Jezdzilem dzis wiec po szybe na malym obiegu, ogrzewanie na maxa. Jak sie spokojnie jedzie i gasi silnik co jakakis czas to nawet sie nie przegrzewa. Wywale termostat dzis i bedize git. Tylko nie wiem, czy uszczelnie to dobrze bo terasz jest tam na silikon
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
na garażowej obok telewizji w garażu karetek(masz niedaleko)
jest taki sklep z cześciami do ciężarówek żuków i fso starych
kupisz tam rzemieślniczy silikon do 360 stopni
tubka 5 zł kosztuje
u mnie na takim jest już od dawna
a uszczelniałem nim nawet wydech
rewelacyjny jest
jest taki sklep z cześciami do ciężarówek żuków i fso starych
kupisz tam rzemieślniczy silikon do 360 stopni
tubka 5 zł kosztuje
u mnie na takim jest już od dawna
a uszczelniałem nim nawet wydech
rewelacyjny jest
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
zrobiłem juz wczoraj. Wywaliłem termostat i otworzylem obieg na stałe. Silikon mialem jakis w domu – do 200 stopni. Kilka fotek z naprawy tutaj http://www.drifting.waw.pl/galeria/7 Wszystko teraz gra. Termostat nawet po zagotowaniu stoi jak beton
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
i wszystko jasne
jak masz czas to poszukaj takiego 88 stopni
ja nie mogłem dostać a na tym 82 stopnie marznę w zimie
jak masz czas to poszukaj takiego 88 stopni
ja nie mogłem dostać a na tym 82 stopnie marznę w zimie
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
ten ktory był byl wlasnei na 88. Co nei zmienia faktu ze marzlem tez ale to wina nagrzewnicy. Nawet na malym obiegu teraz jak temperatura byla ze 110 stopni to powietrze z ogrzewania nie bylo az tak goroce aby parzylo. Chyba bede musial niedługo zajrzec do nagrzewnicy
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
a teraz sprawdzi dobrze bo awaria termostatu moze wynikac ze zlej pracy pompy(przegrzalo ci go i padl) ,i jak masz dobry term to on sie otwiera i puszcza plyn na obiegu wymuszonym przez temperature i cisnienie.Pompa wymusza obieg plynu i inne awarie w ukladzie chlodenia z tego wynikaja,ja wymienialem termostat i na poczatku bylo dobrze potem dotarlem do pompy i teraz mam dobrze mialem podobne objawy.
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
Bez termostatu smiga sie super. Jak jezdze spokojnie to silnik jest niedogrzany. Jak dzis w upał ciskalem sie po korkach po miescie to temperatura stoi idealnie i stabilnie jak z termostatem. Termostat gotowałem w garnku i nie przejawił objawów dzialania – czyli to wina jego. Na razie jezdze bez termostatu
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Termostat można do 88c można nabyć w sklepie z częściami do japończyków Na rogu Ostrobramskiej i JUbilerskiej Łukowskiej ?
Uszczelkę wyciąłem z preszpanu a jako uszczelniacz zastosowałem taki różowy "kisiel" Loctite bo do silikonu mam awersję i jest oki
Uszczelkę wyciąłem z preszpanu a jako uszczelniacz zastosowałem taki różowy "kisiel" Loctite bo do silikonu mam awersję i jest oki
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
Firma WIM ( Dealer JC Auto tel. 022 612-11-35) . Pracują tam 2 osoby co jezdzą mazdami ( 626 GV i Mx-3 V6 ) Myślę że jak dobrze ktoś pogada to i rabacik dla klubu bedzie.....Spoko goscieNa rogu Ostrobramskiej i JUbilerskiej Łukowskiej ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
ja uszczelniałem starą uszczelke wazeliną i nic nie cieknie ! a w JC powieccie "ja poprosze ze zniżką dla klubu mazdaspeed
" i opuścili mi na przegubie (chyba sporo)
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
- Od: 10 gru 2003, 17:02
- Posty: 641
- Skąd: Warszawa - Włochy
- Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP
Kupiłem termostat. Cena normalnie 43pln, powołałem sie na mazdaspeed i kupiłem za 37PLN. Pan nie znał tego klubu, miał w bazie inne kluby, ale dopisał i jest ok. Termostat jest firmy HKT THERMOSTAT jest na 88 stopni i wyglada maksymalnie tandetnie w porownaniu do tego który miałem
EDIT: Kupiłem go na radzymińskiej w Warszawie (tam gdzie stoi Mazda 6 kombi)
EDIT: Kupiłem go na radzymińskiej w Warszawie (tam gdzie stoi Mazda 6 kombi)
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6