To taki ładniejszy wentylatorek od komputer w obudopwie ktora ma wchodzic w psyche ze jest to prawdziwe turbo.
Swego czasu na streetracing.pl byla dyskusja z obliczeniami na temat takich wynalazkow. Wynikalo z niej iz aby wygenerowac odpowiednia wydajnosc tego typu wiatraczkow nalezaloby miec bagaznik zawalony akumulatorami a dzialalo by to duzo krocej niz nitro z zatankowana standardowa butla z racji wyczerpania sie pradu a alternator na pewno saqm z siebei nie wygeneruje takiej ilosc pradu.
To co jest na pierwszych fotkach i ten opis to jeden wielki smiech na sali, np
" Najważniejsze zalety odśrodkowych kompresorów
elektrycznych to stałe ciśnienie doładowania, nie-
zależne od obrotów silnika oraz niska cena tej me-
tody doładowania silnika wolnossącego. "
oraz
"
Na zdjęciu obok najczęściej instalowany kompresor,
model ESC 350CM, który zapewnia ciśnienie dołado-
wania na poziomie 5-6 PSI. Dzięki takiej sprawności
można , zależnie od pojemności i typu silnika, uzys-
kać 35-50% mocy więcej.
"
Czyli, jesli przy 1500 obr/min masz ok 60 KM to przy stalym doladowaniu masz zawsze + ok 35% czyli 21 KM, natomiast przy 5500 masz 150KM czyli witrak laduje ci 52,5 KM – POMIMO IZ CIAGLE WIRUJE Z TA SAMA PREDKOSCIA! Bulshit na maksa.Opis nei trzyma sie kupy i smierdzi na odlegosc. Wynika z teo ze podlaczasz dwa kabelki i jazda, nawet kompa nie musisz stroic....
Amerykanie wszystko kupią

Badzmy madrzejesi....