Kills on Road & Street

Postprzez Puhcio » 11 paź 2006, 20:39

Pokaż linka :D
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Pyton162 » 11 paź 2006, 21:06

dlatego 98 % moich wyscigow odbywa sie na ustawkach gdzie wiem ze kolo z innego auta jedzie ile fabryka dala
Pyton162
 

Postprzez slav » 11 paź 2006, 22:37

chcialem wkleic ale chyba z racji z tego ze bylo ostro dyskusja zostala niestety usunieta,
koles chyba sie niespodziewal ze jezdzac taka padaka stac mnie jeszcze na kompa <lol>
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez radost » 13 paź 2006, 16:04

pewnie byś go nosem wciągnął :]
pozdrowka
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez Udesky » 13 paź 2006, 17:14

Pyton162 napisał(a):wczoraj mialem przyjemnosc zmierzenia sie z golfem 3 ze znaczkiem GT , ale sadzac po tym jak kolo dostal w plecy to musialo byc to zwykle 1.8 8v


GT to nic innego jak 1.8 90KM tylko na pelnym wtrysku (mechanicznym czy hydraulicznym niewiem) + jakies dodatki w wyposarzeniu 1.8i tez ma 90KM (jednopuntowy wtrysk) z tym ze to drugie mniej pali :D


farciarz napisał(a):Tu Maxx odpowiedź jest często banalnie prosta...są różni kierowcy


Co z tego ze maszyna gwizda jak maszynista pi***da
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez pinky » 13 paź 2006, 19:20

W golfie 3 były 2 wersje GT 1.6 100Km/140Nm silnik AEK i ten o którym pisałeś 1.8 90km/145Nm silniki ABS/ ADZ. Oba miały wtrysk Monotronic.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Udesky » 13 paź 2006, 19:51

pinky napisał(a):W golfie 3 były 2 wersje GT 1.6 100Km/140Nm silnik AEK i ten o którym pisałeś 1.8 90km/145Nm silniki ABS/ ADZ. Oba miały wtrysk Monotronic


Dokladnie niewiem jak to bylo z 3 bardziej wiem co bylo w 2 i tam moim zdaniem byl wiekrzy wachlarz silnikow 1.8 a mianowicie:
– 1.8i (90KM) – takiego mialem :)
– 1.8GT (90KM)
– 1.8 8v GTI (115KM)
– 1.8 16v DOHC GTI (129KM wersja z katem)
– 1.8 16v DOHC GTI (139KM wersja bez kata)
– 1.8 G60 (160KM)

to chyba wszystkie z tej pojemnosci jesli sie gdzies pomylilem to sprostujcie.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez marek » 13 paź 2006, 21:59

Udesky napisał(a):mechanicznym czy hydraulicznym niewiem


Raczej elektronicznym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez MAXX » 16 paź 2006, 23:38

A ja dziś mało co sie nie nadziałem na wielką terenówke i myślałem że ze świateł taka krowa o tak szerokich oponach poprostu nie da rady i sie mocno pomyliłem BMW X5 to bardzo mocny samochód i ze startu myśle ze z powodzenie łyknie pseudo sportowe auta . Ja tylko dzieki obrotom że mam dośc wysoko odcinke i na każdym biedu tak praktycznie jechałem nie dałem sie wyprzedzić ale wcale też nie uciekałem jemu a jechaliśmy do około 120-130 . Uważajcie na to auto :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez Adaś » 16 paź 2006, 23:53

w sobote wiozlem znajomego dj`a do klubu poza warszawa, wracalismy ok 3 w nocy Gdanska tak 140km/h constans gdy nagle cos za mna mrugnelo dlugimi zeby zjechac, po chwili minela mnie e-36 coupe, a Krzys rozbawiony zaczal mnie namawiac na poscig:P niewiele czekajac wcisnalem mocniej gaz (bo po co redukcja majac V6 :D ) i szybko zaczalem dochodzic beeme ktorej kierowca nie dal za wygrana i probowal dalej uciekac ale jak mialem 200km/h na liczniku, a odleglosc do beemki byla szybko coraz mniejsza, zaczal sie lekki luk w lewo – kierowca BMW nagle zaczal hamowac i i uciekl na prawy pas a ja pomknalem przed siebie zadowolony:D co ciekawe chlopak w tym bmw chyba sie przestraszyl bardzo bo po zakrecie nie probowal juz dalej cisnac a jego swiatla bardzo szybko mi zniknely ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pajko » 17 paź 2006, 00:00

apropo Beemek dzis bez problemu lyknelem e36 sedana z dumnie przyklejonym krzywo znaczkiem M3 hehe czyli pewnie zwykle 318 , bo z 320 i to w carbio mam problemy z kumplem czesto i gesto kilujemy sie nawzajem eheh
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez buba74 » 18 paź 2006, 15:29

Opiszę 2 przypadki.
1. Kupioną tydzień wcześniej Madzią wracam z Lublina do Świdnika do domu trasą na Piaski (wylotowa). Minąłem ostatnie światła na zielonym. Przede mną czarna Skoda Oktawia. Na zegarze 130. Gość w Skodzie kulturalnie zjeżdża na prawy pas. Wyprzedam go bez zbytniego szarżowania. On siada mi na tyłek, długie i sygnał. O ty cho...ro. 4 – 6500, 5 buta... przy 180 gośc został... skręcam na Swidnik, gość Oktawią zwolnił mijajać mnie , pokazałkciuk i pokiwał głową...chyba musiał uznać, że Japończyk to nie Oktawia... :)
2. Trasa odwrotna. Jadę do Lublina. Widzę gościa szarżującego 626. Heh...trzeba się pościgać...i to był mój błąd...okazało się, że to Patryk ( znałem jego głos z rozmów telefonicznych ale nie wiedziałem jak wygląda i jego numerów rejestracyjnych)...co tu dużo gadać...dzielnie walczyłem chyba do 190... ale można się naciąć. <diabełek>
Na koniec:
Próbowałem się moją Mazdą z brata Skodą Fabią 1,9TDi. Brat ma jeszcze cięższą nogę niż ja, zresztą u niego brałem lekcje "wariackiej" jazdy.
Wynik: na starcie miałem problemy, jednak pmniej więcej pod koniec 3 biegu zacząłem go doganiać a 4 bieg zrobił swoje... tylko po jaką cholerę ta polcja się napatoczyła.... dostaliśmy równo po 200... test jednak na korzyść Mazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez Pyton162 » 23 lis 2006, 23:33

a mnie dzis pojechal gosciu kadetem cabrio gsi 2.0 150km , pozdro
Pyton162
 

Postprzez jeday » 24 lis 2006, 01:46

Akurat te silniczki ladnie jezdza, wiec nie ma sie co dziwic ;)
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Postprzez Adaś » 24 lis 2006, 02:37

wczoraj wracalem ze znajomymi z kina, 5 osob on-board na swiatlach stanela odob Toyota Camry Coupe w srodku 2 urków z Legionowa <diabełek> nie dała rady biedna ciocia Toyota :P ale chłopcom musiało sie cisnienie podnieśc hihi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez farciarz » 24 lis 2006, 11:20

a mnie wczoraj gośc pojechał starą Polówką...nie wiem co miał pod maską....ale była to niezła zapierdalaczka :P
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez andrev001 » 24 lis 2006, 11:41

farciarz napisał(a):niezła zapierdalaczka :P


Ex Police interceptor :D?

EDIT:
Popieprzyło mi się, przeczytałem Poldeczkiem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2005, 06:23
Posty: 294
Skąd: Chicago
Auto: '03 Ford Focus ZX3

Postprzez farciarz » 24 lis 2006, 11:52

andrev001 napisał(a):Ex Police interceptor


Hehe... taki Ex mógłby mnie faktycznie ścignąć....choć nie bardzo mi chce się w to wierzyć :P
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez iiyama » 9 gru 2006, 23:44

wygrałem mały zakład
musiałem tylko objechać omege b 2.0 16v 136km 95r, nieżle to nawet idzie – przy takiej masie!
Uczciwie by było gdybym miał 4 pasażerów, a wtedy madzia miałaby problemy.

323f = 1210kg
omegaB = 1510kg
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Mako_626 » 14 gru 2006, 18:46

Ja pojechalem swoja 626 2.2i kombi z zapchanymi wtryskiwaczami i prawdopodobnie uszkodzona cewka:) renaulta scenica 1.9Tdi oraz Golfa IV 1.9 Tdi choc z ty mialem problemy, ale umiejetnosci daly o sobie znac :) do tego mercedes taki stary z 2.0 diesel ;d Ogolnie mazda daje rade gdyby nie to ze powyzej 4000 wariuja mi obroty :]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2006, 14:28
Posty: 7
Skąd: Łódź / Bełchatów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje