Rozgrzany silnik odpala zdecydowanie gorzej.
Witam
Po wymianie akumulatora, jak jest zimny, pali zdecydowanie lepiej, prawie że na dotyk. Ale jak jest silnik gorący... to czasami muszę pokręcić ładne 7-8 sekund żeby odpalił. Jak go zostawię na noc, to rano odpala jak marzenie. Jakies propozycje sprawdzenia czegoś, zanim pojadę do mechanika?
Po wymianie akumulatora, jak jest zimny, pali zdecydowanie lepiej, prawie że na dotyk. Ale jak jest silnik gorący... to czasami muszę pokręcić ładne 7-8 sekund żeby odpalił. Jak go zostawię na noc, to rano odpala jak marzenie. Jakies propozycje sprawdzenia czegoś, zanim pojadę do mechanika?
- Od: 18 lip 2006, 14:49
- Posty: 9
- Skąd: Lubin
- Auto: Opel Vectra 2.2 (jeszcze...)
Jaki masz przebieg i jaki ojej używasz?
Ile masz przejechane od ostatniej wymiany oleju?
Ile masz przejechane od ostatniej wymiany oleju?
*********************************************
Pozdrowionka znad morza
Mazda Premacy Active 2,0 DiTD – '03
Mazda 626 1,8i GE-'96 LPG ----> DO SPRZEDANIA
Gdańsk
*********************************************
Pozdrowionka znad morza
Mazda Premacy Active 2,0 DiTD – '03
Mazda 626 1,8i GE-'96 LPG ----> DO SPRZEDANIA
Gdańsk
*********************************************
- Od: 20 lis 2004, 21:54
- Posty: 13
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda Premacy 2,0DiTD '03
lucas626 napisał(a):I co było zepsute?U mnie na ciepłym silniku wcale nie odpala i trzeba na popych i nie wiem co robić, mam ta usterke od kilku dni, przebieg 104tys.Może ktos pomoze w tej kwesti.
Spróbuj odpiąć czujnik temepratury (nie wiem gdzie jest, ale chyba to ten z przodu bloku) – zobacz czy wtedy odpali. Jak się poprawi – masz problem z pompą.
...coś mały ten przebieg...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Ostatnio gdzies na ebayu była głowica rozdzielaczowa za 9,9 euro... gdzies na forum ktoś dawał linka.. może jeszcze jest
o znalazłem:
http://cgi.ebay.de/Denso-Magnetventil-f ... dZViewItem – kup, za 50zł to chyba warto nawet "na zapas"
o znalazłem:
http://cgi.ebay.de/Denso-Magnetventil-f ... dZViewItem – kup, za 50zł to chyba warto nawet "na zapas"
xANDy napisał(a):Ostatnio gdzies na ebayu była głowica rozdzielaczowa za 9,9 euro...
newbie napisał(a):Spill valve.
To chyba nie to samo ?
Ale SPV też się psuje – i koszt w MABI to coś ok 1 tyś zł. Więc napewno warto.
W każdym razie mamy próbkę skali przebicia MABI.
Ostatnio edytowano 25 wrz 2006, 15:27 przez magicadm, łącznie edytowano 1 raz
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Wydaje mi się, że głowica rozdzielaczowa pełni jakąś funkcję przy rozdzielaniu dawek pomiędzy wtryskiwaczami (analogia do rozdzielacza zapłonu). I jest zamontowana w środku.
Natomiast SPV to zawór sterujący dawka paliwa dla całej pompy...I on jest na zewnątrz pompy.
Natomiast SPV to zawór sterujący dawka paliwa dla całej pompy...I on jest na zewnątrz pompy.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
na popych to lepiej nie pal bo popsujesz rozrząd, a co do pytania, to u mnie była uszkodzona pompa wtryskowa, kolega magicadm dobrze kombinuje, mam w tamtym miejscu założony włącznik który używam tylko w zimie i pali z pierwszego
- Od: 7 sie 2006, 18:33
- Posty: 19
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1998r.kombi
Kurcze, jak widzę masz auto po F/L i tez pompa pada ? grrrrrrr moja jeszcze lata a mam juz 150 tysi.......Teoretycznie po lifcie jeszcze nie miałem auta w ktorym pompa się skonczyła.....lucas626 napisał(a): mam ta usterke od kilku dni, przebieg 104tys
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
xANDy napisał(a):Ostatnio gdzies na ebayu była głowica rozdzielaczowa za 9,9 euro... gdzies na forum ktoś dawał linka.. może jeszcze jest
o znalazłem:
http://cgi.ebay.de/Denso-Magnetventil-f ... dZViewItem – kup, za 50zł to chyba warto nawet "na zapas"
399 euro

DiTD
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT>
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT>
- Od: 1 sie 2006, 08:24
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.
Oplowski jest taki sam i kosztuje 1200zł. Widziałem na pompie klienta.yesfan napisał(a):399 euro
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ale mnie załamaliście. Dobrze że ktos napisał że nie wolno odpalać na popych, nie wiedziałem i dwa lub trzy razy zapalałem go ciągnąc na linie.A czy wina może byc paliwo? To sie stało zaraz po zatankoawaniu ON na Orlenie? Musze jakoś zlac to paliwo i zalac nowe.Jesli to nie minie to chyba faktyczne pozostanie regeneracja pompy. Ale po tak małym przebiegu? Auto raczej nie wygląd a na cofany licznik, jak go kupowałem przeszło testy w serwiszie i co do przebiegu byli pewni. Co dziwne auto zapala na dotyk jak jest zimne.A na goracym wcale. Odłącze czujnik temperatury i sprawdzę.Tylko nie wiem co ma czyjnik temperatury do pracy pompy?
- Od: 29 lip 2005, 09:43
- Posty: 35
- Skąd: Police
- Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r
lucas626 napisał(a):.A czy wina może byc paliwo? To sie stało zaraz po zatankoawaniu ON na Orlenie?
Głowa do góry, byc może nie jest jeszcze aż tak źle....
Zlej to g...
Zalej BP Ultima (np), zmień filtr paliwa (np Maxx za 50zł), i odpal.
Masz paragon za to paliwko z Orlenu? Zastanawiam się czy i jak to załatwić by ich obciążyć kosztami napraw.
lucas626 napisał(a):.
Co dziwne auto zapala na dotyk jak jest zimne.A na goracym wcale. Odłącze czujnik temperatury i sprawdzę.Tylko nie wiem co ma czyjnik temperatury do pracy pompy?
Faktycznie, to jest bardzo dziwne....
Ale sprawdź, czujnik ma wpływ na ilość dawki paliwa podawanego przez pompę...Na zimno palisz ze świecami, na ciepło – bez. Wypinając czujnik komputer myśli, że jest zimno więc daje więcej paliwka.
Ostatnio edytowano 26 wrz 2006, 11:29 przez magicadm, łącznie edytowano 1 raz
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Dzisiaj po pracy zmienię filtr paliwa i zaleje nowe paliwo. Zobaczymy co sie będzie działo.
Kolega kiedys zatankował paliwo na stacji i zwrócili mu za koszt naprawy samochodu, samochód mu zdechł po kilometrze od zatankowania. Mało tego, stacja miała logo BP a wcale nie była BP. I pewnie tylko dlatego wygrał, bo dzwonił do dyrekcji BP,a tam mu powiedzieli ze to nie ich stacja, więc tą sprawa zajelo sie BP i niezle udupiło właściciela który uzywał logo BP uie mając nic wsółnego z tym koncernem.
A co do Orlenu to pewnie będzie ciężko coś udowodnić, a co dziwne to był jakis super ON droższy od zwykłego, zapomniałem nazwę.Ale poza nie odpalaniem ciepłego na tym paliwie silnik pracuje b/dobrze ma dobre przyśpieszenie, nie kopci, nie smierdzi rozpuszczalnikiem. Wiec oby nie pompa.....
A jeśli pompa to powoli zaczynam żałowac że nie kupiłem z silnikiem benzynowym, moze więcej pali, ale to co zaoszczedzasz na dislu wydajesz na reanimację (pompa , turbina i inne) więc pewnie wychodzi taniej na benzynie.Mam tez 323 benzyna i "babcia" nigdy się nie rozkraczyła, silnik beż żadnych napraw i reanimacji a 180 tys na busoli, a w 626 o wiele mniej.Jakieś to auto ......(nieudane?)
Kolega kiedys zatankował paliwo na stacji i zwrócili mu za koszt naprawy samochodu, samochód mu zdechł po kilometrze od zatankowania. Mało tego, stacja miała logo BP a wcale nie była BP. I pewnie tylko dlatego wygrał, bo dzwonił do dyrekcji BP,a tam mu powiedzieli ze to nie ich stacja, więc tą sprawa zajelo sie BP i niezle udupiło właściciela który uzywał logo BP uie mając nic wsółnego z tym koncernem.
A co do Orlenu to pewnie będzie ciężko coś udowodnić, a co dziwne to był jakis super ON droższy od zwykłego, zapomniałem nazwę.Ale poza nie odpalaniem ciepłego na tym paliwie silnik pracuje b/dobrze ma dobre przyśpieszenie, nie kopci, nie smierdzi rozpuszczalnikiem. Wiec oby nie pompa.....
A jeśli pompa to powoli zaczynam żałowac że nie kupiłem z silnikiem benzynowym, moze więcej pali, ale to co zaoszczedzasz na dislu wydajesz na reanimację (pompa , turbina i inne) więc pewnie wychodzi taniej na benzynie.Mam tez 323 benzyna i "babcia" nigdy się nie rozkraczyła, silnik beż żadnych napraw i reanimacji a 180 tys na busoli, a w 626 o wiele mniej.Jakieś to auto ......(nieudane?)
- Od: 29 lip 2005, 09:43
- Posty: 35
- Skąd: Police
- Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6