![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mazda MX-3 (EC) – Opinie i Informacje
Fajnie ale taki tuning kosztuje grubo.Seria ma 10.1 civic o poj 1.5 a 1.6 ma 125km.
A 1.6 160km vti ma w 7,5 sek do setk(seria)i pali na trasie 8-9litrow.Ciekawe ile ten tuning mxa 200 koni kosztował-wolalbym nie uslyszeć tego
Nie chodzi mi glównie o moc.Chodzi o wydajnosc/spalanie pewnie ze można zrobic wiecej tyl e ze kogo bedzie na to stac.
A civ furiusa pali 8litrow na trasie a 9,5 w miescie.Ciekawe ile ten mx-3 co ma kolo 7 sek na trasie ile by spalil czy zmiescil by sie ponizej 10 litrow?
A 1.6 160km vti ma w 7,5 sek do setk(seria)i pali na trasie 8-9litrow.Ciekawe ile ten tuning mxa 200 koni kosztował-wolalbym nie uslyszeć tego
Nie chodzi mi glównie o moc.Chodzi o wydajnosc/spalanie pewnie ze można zrobic wiecej tyl e ze kogo bedzie na to stac.
A civ furiusa pali 8litrow na trasie a 9,5 w miescie.Ciekawe ile ten mx-3 co ma kolo 7 sek na trasie ile by spalil czy zmiescil by sie ponizej 10 litrow?
- Od: 13 sty 2006, 16:57
- Posty: 45
- Skąd: W-wa - bemowo
- Auto: MX-5 NA była :9
Cześć wszystkim! Mam pytanie ile kosztuje rozrząd i jego wymiana do MX-3 1,6 z 92'
? I jakie są orientacyjne cenyi amortyzatorów? Pozdrawiam i dzieki z góry za odp.
-
mariuszekpp
ceny o jakie pytasz sa rozna np rozad mozna kupic i za 100 i za 200 zalezy jaki chcesz?? wymiana do 100zl
amortyzatory interesuja cie przednie czy [jakie?]??
i tez zalezy jakies czy najtansze jakie sa czy cos lepszego?? jak kupilem [jakie?] koni seria czerowna za 700zl kayaby sa kolo 550zl zalezy gdzie i dla kogo najtansze jakie znalazlem to chyba za 380zl za 2szt
amortyzatory interesuja cie przednie czy [jakie?]??
i tez zalezy jakies czy najtansze jakie sa czy cos lepszego?? jak kupilem [jakie?] koni seria czerowna za 700zl kayaby sa kolo 550zl zalezy gdzie i dla kogo najtansze jakie znalazlem to chyba za 380zl za 2szt
- Od: 4 sty 2006, 10:43
- Posty: 218
- Skąd: Zielona Góra/Coventry
- Auto: MX-3 1,6 16v DOHC
Ja tu nie zaglądałem bo myślałem że nie da się tu zrobić syfu a tu
Panowie – jakbyście zapomnieli to temat nazywa się
Mazda MX3
Opinie nt. modelu
Potem tu sprzątnę.

Panowie – jakbyście zapomnieli to temat nazywa się
Mazda MX3
Opinie nt. modelu
Potem tu sprzątnę.
Grzyby napisał(a):Potem tu sprzątnę.
Dyskusję dokończymy (kolegę do MX3 przekonamy

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Temat dotyczy mazdy mx3 i temat ciągnolem mazda vs honda to lekkie porównanie zwiazane z mx3.Jeśli jestes zly to sorry
pozdrawiam i licze ze ktos przewiezie mnie mazda v6 w przyszłości
pozdrawiam i licze ze ktos przewiezie mnie mazda v6 w przyszłości
- Od: 13 sty 2006, 16:57
- Posty: 45
- Skąd: W-wa - bemowo
- Auto: MX-5 NA była :9
Przyjedź na zlot do Ryk (25-27 sierpień) to Cię przewiozę – napewno będziesz chciał MX3 

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Ogólnie rzecz biorąc jest to bardzo udany model i nie zamieniłbym na jakiegoś niemca, czy koreańczyka.
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
Ja mam swoja MX-3 1.6 '93 r. od listopada 2005 i do tego czasu jedynie wymienilem swiece i plyn hamulcowy. A tak to tylko leje Eurosuper 95 i w droge. Oczywiscie nic sie nie dzieje jak dotad, ale przed przegladem we wrzesniu idzie na warsztat na takie podstawowe graty do wymiany jak olej, filtry itp.
Frajda z jazdy jest niesamowita, niewiem jak z wyzej wspomnianym Civikiem bo nie mialem przyjemnosci nim jezdzic. Szkoda tylko ze to 1.6 a nie V6
Ludzie czesto sie ogladaja za mna bo to raczej niezbyt czesto spotykany samochodzik na polskich drogach, szczegolnie w mniejszych miejscowosciach 
Frajda z jazdy jest niesamowita, niewiem jak z wyzej wspomnianym Civikiem bo nie mialem przyjemnosci nim jezdzic. Szkoda tylko ze to 1.6 a nie V6
Czeka mnie wymiana popychaczy zaworów. Moim zdaniem to jedyna usterka w tym samochodzie, która jako wada wrodzona pewnie sie u każdego pojawi. To chyba charakterystyczne w silnikach V6
Poza tym jestem z MX3 bardzo zadowolony. Niezawodny oraz -jak ktoś powiedział- ponadczasowy samochód. Popatrzcie na wszystkie Celiki, Calibry, Nissany NX i inne z tej samej klasy. Te samochody nie przetwają próby czasu jeżeli chodzi o stylistykę nadwozia. Już wyglądają nienowocześnie. Mazda MX3 jest ciągle świeża. Gdy ktoś pyta o rocznik mojej, zawsze jest zaskoczony.
Jeśli chodzi o osiągi, to zabawa zaczyna sie powyżej 4k obrotow. Wtedy jest zrywna i współpracuje z kierowcą. Nie ma co patrzeć na cyfry przyspieszenia do setki. Nie wiem kto to mierzy, ale chyba trzeba być zawodowym kierowcą, żeby osiągnąć taki rezultat jaki podają japończycy. Mamy do dyspozycji tylko 1.8 pojemnosci skokowej a samochód jest dość ciężki – o tym też trzeba pamiętać gdy chce sie ponarzekać na osiągi.
Zawieszenie i układ kierowniczy: Te dwa układy w Mazdzie MX3 są jednością i jak już było powiedziane wcześniej, sprawiają, że MX świetnie się prowadzi. Nie spotkałem się jeszcze z taką precyzją kierowania a już pare samochodów w życiu prowadziłem ;–) Jeśli ma się nieco szersze opony, można tym samochodem robić bardzo wiele.
Dźwięk V6 ( jeśli akurat nie klepią popychacze ) jest kojący dla ucha i na wyższych obrotach sprawia, że włosy się na rękach prostują:)
Dziękuję za uwagę ;–)
Poza tym jestem z MX3 bardzo zadowolony. Niezawodny oraz -jak ktoś powiedział- ponadczasowy samochód. Popatrzcie na wszystkie Celiki, Calibry, Nissany NX i inne z tej samej klasy. Te samochody nie przetwają próby czasu jeżeli chodzi o stylistykę nadwozia. Już wyglądają nienowocześnie. Mazda MX3 jest ciągle świeża. Gdy ktoś pyta o rocznik mojej, zawsze jest zaskoczony.
Jeśli chodzi o osiągi, to zabawa zaczyna sie powyżej 4k obrotow. Wtedy jest zrywna i współpracuje z kierowcą. Nie ma co patrzeć na cyfry przyspieszenia do setki. Nie wiem kto to mierzy, ale chyba trzeba być zawodowym kierowcą, żeby osiągnąć taki rezultat jaki podają japończycy. Mamy do dyspozycji tylko 1.8 pojemnosci skokowej a samochód jest dość ciężki – o tym też trzeba pamiętać gdy chce sie ponarzekać na osiągi.
Zawieszenie i układ kierowniczy: Te dwa układy w Mazdzie MX3 są jednością i jak już było powiedziane wcześniej, sprawiają, że MX świetnie się prowadzi. Nie spotkałem się jeszcze z taką precyzją kierowania a już pare samochodów w życiu prowadziłem ;–) Jeśli ma się nieco szersze opony, można tym samochodem robić bardzo wiele.
Dźwięk V6 ( jeśli akurat nie klepią popychacze ) jest kojący dla ucha i na wyższych obrotach sprawia, że włosy się na rękach prostują:)
Dziękuję za uwagę ;–)
~ENERGY
!!!!!!

- Od: 14 maja 2005, 14:13
- Posty: 20
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: MX-3, V6
A ja ciągle latam po forum Mazdy i Tigry i nie wiem na co się zdecydować.Z mazdy MX-3 chyba właściciele bardziej zadowoleni jeśli chodzi o bezawaryjnośc ale właściciele Tigry jakby bardziej zakochani w swoich tygrysicach. Co do czorta wybrać
?
. A i ta ładna i ta ładna.Tylko, że MX-3 nie widziałam na żywo w Łodzi
.

- Od: 8 wrz 2006, 21:02
- Posty: 17
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 miała być... :–( Lupo
jak sama napisalas mx-3 nie widzialas w Łodzi to chyba dobrze miec auto ktorego nie ma za wiele. a co do bez awaryjnosci to sam mx-3 i jeszcze nie zdarzylo mi sie stanac na drodze. wymieniam co jakis czas rozne rzeczy ale to wina lezy po stronie poprzedniego wlasciciele ktory nic przy aucie nie robil chodzi mi elementy ktore sie eksploatuja nawet tego nie wymienial
- Od: 4 sty 2006, 10:43
- Posty: 218
- Skąd: Zielona Góra/Coventry
- Auto: MX-3 1,6 16v DOHC
No niech ktoś z Łodzi pokaże Tusi MX3-ke.
Bliskie spotkanie III stopnia powinno rozwiać wątpliwości
W konfrontacji wizualnej MX3 vs Tigra, ten drugi wypada raczej jak zabawka, osiagami tez nie odbiega. Tak więc podpierając się jeszcze powiedzeniem "opel i ford g..no wort " – wybór zdaje sie byc prosty
Bliskie spotkanie III stopnia powinno rozwiać wątpliwości
W konfrontacji wizualnej MX3 vs Tigra, ten drugi wypada raczej jak zabawka, osiagami tez nie odbiega. Tak więc podpierając się jeszcze powiedzeniem "opel i ford g..no wort " – wybór zdaje sie byc prosty
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
No właśnie, właśnie ...niech mi ktoś pokaże i przewiezie...
Już prawie miałam ale przez wyjazd męża na grzyby nie zdązyłam
Jacyś goście zadatkowali już...
Taka była...
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=126082948
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Już prawie miałam ale przez wyjazd męża na grzyby nie zdązyłam

Jacyś goście zadatkowali już...

Taka była...

- Od: 8 wrz 2006, 21:02
- Posty: 17
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 miała być... :–( Lupo
Tusia napisał(a):A ja ciągle latam po forum Mazdy i Tigry i nie wiem na co się zdecydować.Z mazdy MX-3 chyba właściciele bardziej zadowoleni jeśli chodzi o bezawaryjnośc
no to weź pod uwagę kwestie chociażby bezawaryjności, chyba to sie liczy najbardziej a nie urok auta, poza tym mx jest większa od Tigi, Tigra to pomyłka, tyłu w ogóle nie licz,jest mniej miejsca nież w maździe i niżej, jest autem bardzo awaryjnym, poczytaj na forum tigry, poczytaj na gronie jak się dziewczyny męczą i jest to prawdą, znajomy ma tą poczwarke i przez pierwszy rok dolożył do niej 10 000 pln....masakra, a awarie były nie małe, łącznie z wypadającym silnikiem bo mocowanie się urwało. Te auta zwykle użytkują młodzi ludzie, nie dbają, a nie są to auta wytrzyzmujące długo złe traktowanie. Co jeszcze???Hm, na pewno mx ma lepsze fotele(kazdy wyje z zazdrości jak wsiada
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
To są dwa różne samochody mimo tego, że wyglądają podobnie.
Tigra to ładniejsza "sportowa" Corsa, a MX3 to samochód zbudowany jako sportowy – stąd się bierze przepaść między tymi samochodami. Druga rzecz to to, że Tigra (Corsa) to klasa B jeśli idzie o rozmiary a MX3 to C – zupełnie inna płyta podłogowa i koncepcja. O prowadzeniu i osiągach nie ma co pisać bo to dwa różne światy
Co do niezawodności – MX3 to jedne z najmniej awaryjnych Mazd a jak wiadomo Mazdy to ogólnie niezawodne auta. MX3 mimo tego, że katowane to bez problemów znoszą przebiegi znacznie większe niż 200 000km. Bólem Mazdy jest to, że dobre części są drogie
Ostatnia kwestia – rdza – jeśli MX nie był bity to nie znajdziesz nawet na 15-sto latku śladu rdzy, a Opel – nie bite 8-io latki potrafią mieć przeżarte nadkola (zawsze) progi i drzwi...
Tigra to ładniejsza "sportowa" Corsa, a MX3 to samochód zbudowany jako sportowy – stąd się bierze przepaść między tymi samochodami. Druga rzecz to to, że Tigra (Corsa) to klasa B jeśli idzie o rozmiary a MX3 to C – zupełnie inna płyta podłogowa i koncepcja. O prowadzeniu i osiągach nie ma co pisać bo to dwa różne światy
Co do niezawodności – MX3 to jedne z najmniej awaryjnych Mazd a jak wiadomo Mazdy to ogólnie niezawodne auta. MX3 mimo tego, że katowane to bez problemów znoszą przebiegi znacznie większe niż 200 000km. Bólem Mazdy jest to, że dobre części są drogie
Ostatnia kwestia – rdza – jeśli MX nie był bity to nie znajdziesz nawet na 15-sto latku śladu rdzy, a Opel – nie bite 8-io latki potrafią mieć przeżarte nadkola (zawsze) progi i drzwi...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Dzięki , potwierdzacie moje spostrzeżenia i przemyślenia.Bedę szukać mazdy.Optymistyczna jest wiadomość, że nawet staruszki mogą być w miarę bezawaryjne i ładne (nie rude).
A propos części, macie jakiś link do orientacyjnych cen części do mazy MX-3.I jeszcze jakiś artykuł na temat ocenyi danych dotyczących MX -3.
A propos części, macie jakiś link do orientacyjnych cen części do mazy MX-3.I jeszcze jakiś artykuł na temat ocenyi danych dotyczących MX -3.
- Od: 8 wrz 2006, 21:02
- Posty: 17
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 miała być... :–( Lupo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość