Jacekq_ napisał(a):Rozwiązaniem jest usunięcie trzpienia z termostatu awaryjnego wskutek czego nie mamy zabezpieczenia przed przegrzaniem. Podobno od dwóch miesięcy mazda montuje zmodernizowane termostaty elektroniczne które nie posiadają termostatu awaryjnego a jego miejsce jest zaślepione w zamian mazda otrzymuje nowe oprogramowanie które informuje o przegrzewaniu się auta. Podobno wersje z USA i Japoni taki soft mają w starszych wersjach ze względu na wymagania w tamtejszych krajach. W Europie nie było takowyż stąd jeśli ktoś zdecyduję się na zaślepienie otworu poprzez usunięcie trzpienia z termostatu powinnien wgrać zmodyfikowane oprogramowanie.

Jeśli temat jest znany w Maździe to powinni zorganizować dla chętnych akcję serwisową

Jeśli nie, możemy sie postarać o petycje grupową do MMPOL (lub innego organu np UOKiK) , w końcu aż tak dużo 3 i CX-30 w Polsce sie nie sprzedaje aby nie mogli zorganizować dla nas takiej akcji!