Mazda 3 BP turbo 2022r. zakupiona z przebiegiem 7600km (aktualnie 18k). Samochód posiadał jeszcze fabryczną folię na elementach pianoblack, w środku wyglądał jak nowy. Po zakupie nastąpiła wymiana oleju z filtrami i do dziś auto śmiga bezproblemowo. Jeszcze w stanach poprzedni właściciel dokonał wymiana układu dolotowego na BMS (Burger Motorsport) w wersji v1, brzmi świetnie, jeszcze bardziej zwiększając banan na twarzy jadąc Mazdą
Pewnie wielu ciekawi kwestia spalania więc to najlepiej opisuje słowo "to zależy". Rekord jadąc trasą Katowice – Kraków bocznymi drogami gdzie naprawdę miałem czas osiągnąłem wynik 6,6l/100km, Ale w zimę po mieście i 12l nie jest zaskoczeniem. Średnio wychodzi 9,8l przy jeździe 70% miasto.
Rzeczy, które Mazda mogła lepiej przemyśleć:
– większy zbiornik paliwa
– bardziej wydajny układ hamulcowy,
– lakier, pięknie wygląda po umyciu i nawoskowaniu, jednak jest ultra delikatny i podatny na odpryski
Modyfikacje/plany i przemyślania na przyszłość
– Konwersja USA – EU – wykonano
– Wymiana modułu radia na EU – wykonano
– Klubowe ramki na rejestrację – wykonano
– Czarne nakładki na klamki – wykonano
– Aluminiowe nakładki na pedały – wykonano
– Czarna folia ppf na dokładkę zderzaka przód – wykonano
– Czarna folia ppf na obramowania szyb – wykonano
– Oklejenie pianoblacków (konsola w środku, elementy na wewnętrznej części drzwi, słupi B, trójkąty przy lusterkach) – wykonano
– Przyciemnienie szyb – wykonano
– Montaż rejestratora – wykonano
– Listy dachowe z miejscem na mocowanie belek – wykonano
– Zakup belek dachowych – wykonano
– Nakładki na progi
– Zakup dywaników gumowych
– Zakup gumowej maty do bagażnika
– Ogarnięcie błędu U3000:04:8B (in vehicle network malfunction) – ktoś może doradzić jakiegoś
magika, który pomoże?
– Ekran zegarów; konwersja na EU. Ktoś ma informację czy istnieje opcja konwersji tego ekranu na
wersję europejską?
Naprawa/serwisy
– Nowy akumulator (01.2024)
– Serwis olejowy (01.2024)