Ten błąd wywala przy probie polaczenia auta z chmura. Nasze Mazdy maja jakies tam „usługi połączone”.. W Europie jest np apka myMazda, ktora pozwala Ci sprawdzić czy masz zamknięty pojazd, zlokalizować go, zobaczyc stan paliwa itd. Nie wiem jak jest w USA i czy apka ta sama, ale niestety z brakiem ww funkcjonalnosci musisz sie raczej pogodzic. Jesli zas chodzi o sam błąd – da sie to minąć (u mnie niestety czasowo) odłączając na chwile akumulator, niestety po jakimś czasie błąd u mnie wracał i tylko update rozwiązał problem na stałe.
Sama procedura jest banalna, trwa 15-20min trzeba wejść w menu serwisowe auta i tam wykonać update. Przy update weryfikowana jest suma kontrolna oraz region paczki, wiec o ew. pomyłkę i uwalenie czegoś naprawdę trudno.
Nie mogę reklamować konkurencji, ale wpisując w google Mazda 3 BP TCU update, znajdziesz odpowiedni adres (w razie czego pw).
A jeśli chodzi o przednie światła – nie robiłem z nimi absolutnie nic i diagnosta nie mial żadnych zastrzeżeń.
Dopisano 11 cze 2024, 16:08:Jeszcze jedna rzecz, bo niektórzy sie tego boja..
Zestaw filtrów (kabinowy, oleju, powietrza) + olej – czyli takie typowe tematy serwisowe na start dla 2.5 Turbo wyszły mnie około 650-700 zl (w ASO).
Klocki (tył) około 300 też oryginał.
Dorobienie kluczyka (bo najcześciej na aukcjach tylko 1) w ASO wyjdzie drogo – zamawiają i z tego co sie dowiedziałem leci z Holandii, lokalni magicy robią to za około 1000 zl, ale jak masz kogoś z licencja MDARS (nie wiem na ile europejska wersja działa z autami z USA), to samemu mając 1 kluczyk oryginalny + nówkę sztuke można to wyklikać
