Ciekawe:
https://www.youtube.com/watch?v=x5Tezyr5XCg
Android Auto – wersja nieoficjalna
Nie widziałem, że jest coś takiego – ba, nie wiedziałem nawet, że są takie boksy! Nachodzi mnie chęć porzucić ograniczenia Android Auto
Dzięki!
Cześć,
Zakupiłem porty USB na aliexpress żeby mieć android auto.
Mam Mazdę CX-5 z 2017r KF. Aktualna wersja systemu operacyjnego 59.00.504.
Z instrukcji które przeczytałem i z informacji na mazda3revolution wynika, że teraz muszę zainstalować 70.00.100A.
W instrukcji którą otrzymałem od sprzedającego mam napisane, że później mam zainstalować 70.00.367A.
Przy szukaniu informacji na forach natknąłem się, że mam w międzyczasie zainstalować też ID7 v2.
Czy jak mam zamiar korzystać wyłącznie z Android Auto po kablu (+ładowanie), to ID7 v2 jest konieczne?
Zakupiłem porty USB na aliexpress żeby mieć android auto.
Mam Mazdę CX-5 z 2017r KF. Aktualna wersja systemu operacyjnego 59.00.504.
Z instrukcji które przeczytałem i z informacji na mazda3revolution wynika, że teraz muszę zainstalować 70.00.100A.
W instrukcji którą otrzymałem od sprzedającego mam napisane, że później mam zainstalować 70.00.367A.
Przy szukaniu informacji na forach natknąłem się, że mam w międzyczasie zainstalować też ID7 v2.
Czy jak mam zamiar korzystać wyłącznie z Android Auto po kablu (+ładowanie), to ID7 v2 jest konieczne?
Cześć,
Ja zaktualizowałem do wersji 74 z 70 i nowe porty USB zostały wykryte prawidłowo (aktualizacja w celu wykrycia nowego huba USB).
Jeśli zależy Ci na dodatkach możliwych dzięki Mazda AIO Tweaks, to pewnie trzeba by było zrobić jak mówisz. Mnie nie zależało, bo i tak korzystam tylko z Android Auto, a każda dodatkowa aplikacja spowalnia system. Wersja 74 niby niczym się nie różni, choć ma zablokowane porty do dalszych aktualizacji, to jest najnowsza i według mnie najbardziej dopracowana, ale ktoś może nie widzieć różnicy (np. najnowsza wersja pamięta ostatni ekran w aplikacji spalania, ja czasem patrzę ten ze słupkami, a jak miałem wersje 70, to zawsze miałem na początku po wejściu w monitor spalania ekran ze i-stop, i trzeba było przeklikiwać ekran za każdym).
Ja zaktualizowałem do wersji 74 z 70 i nowe porty USB zostały wykryte prawidłowo (aktualizacja w celu wykrycia nowego huba USB).
Jeśli zależy Ci na dodatkach możliwych dzięki Mazda AIO Tweaks, to pewnie trzeba by było zrobić jak mówisz. Mnie nie zależało, bo i tak korzystam tylko z Android Auto, a każda dodatkowa aplikacja spowalnia system. Wersja 74 niby niczym się nie różni, choć ma zablokowane porty do dalszych aktualizacji, to jest najnowsza i według mnie najbardziej dopracowana, ale ktoś może nie widzieć różnicy (np. najnowsza wersja pamięta ostatni ekran w aplikacji spalania, ja czasem patrzę ten ze słupkami, a jak miałem wersje 70, to zawsze miałem na początku po wejściu w monitor spalania ekran ze i-stop, i trzeba było przeklikiwać ekran za każdym).
Cześć,
dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Mam dokładnie tak jak Ty, potrzebuję tylko Android Auto. Czyli nie będę się bawił z ID7 v2.
Aktualnie instaluję aktualizację 70.00.100 (88%). Możesz podesłać linka do wersji 74? Jak już się z tym bawię to wrzucę najnowszą wersję.
dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Mam dokładnie tak jak Ty, potrzebuję tylko Android Auto. Czyli nie będę się bawił z ID7 v2.
Aktualnie instaluję aktualizację 70.00.100 (88%). Możesz podesłać linka do wersji 74? Jak już się z tym bawię to wrzucę najnowszą wersję.
tylko piszesz w wątku o wersji nieoficjalnej AA, a chcesz mieć oficjalną jeśli dobrze rozumiem?
Nieoficjalna to software'owe, a oficjalna to hardware'owe Android Auto.
Nie mam już tego pliku co wgrywałem, w międzyczasie padł mi dysk twardy.
Mam taki plik, nie testowałem go, ale powinien być ok. To wersja europejska.
https://www.transfernow.net/dl/20240705XfHo2KwK
Nieoficjalna to software'owe, a oficjalna to hardware'owe Android Auto.
Nie mam już tego pliku co wgrywałem, w międzyczasie padł mi dysk twardy.
Mam taki plik, nie testowałem go, ale powinien być ok. To wersja europejska.
https://www.transfernow.net/dl/20240705XfHo2KwK
Nie instaluj v74, zmienia ona DPI dla Android Auto i wszystko jest koszmarnie duże. Nic nie dolega v70.00.100, nie ma potrzeby zmieniać.
Poza tym polecam poszukać wątek o AAWireless i korzystać z AA bezprzewodowo.
Poza tym polecam poszukać wątek o AAWireless i korzystać z AA bezprzewodowo.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3138 (49/162)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Szczerze mówiąc to nie zauważyłem aby w firmware v74 w Android Auto było wszystko zbyt duże.
Czy możesz wrzucić jakieś zdjęcie jak to u Ciebie wygląda?
U mnie jest na auto ustawienia AA Wireless, choć można tam zmienić rozdzielczość itp. to nie miałem takiej potrzeby.
Czy możesz wrzucić jakieś zdjęcie jak to u Ciebie wygląda?
U mnie jest na auto ustawienia AA Wireless, choć można tam zmienić rozdzielczość itp. to nie miałem takiej potrzeby.
Ostatnio edytowano 9 lip 2024, 23:14 przez pawel88cz, łącznie edytowano 1 raz
Zdjęcia są w poniższym wątku. Info tyczy v74.00.230, może ostatnia .310 nie ma tego problemu ale nie mam chęci eksperymentować. U mnie v70 działa jak należy
https://www.mazda3revolution.com/threads/firmware-74-00-230a-apparently-tweaks-dpi-for-android-auto-2016-mazda3-7-screen.243219/
https://www.mazda3revolution.com/threads/firmware-74-00-230a-apparently-tweaks-dpi-for-android-auto-2016-mazda3-7-screen.243219/
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3138 (49/162)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
U mnie wygląda to tak jak niżej.
Wrzucę jeszcze zdjęcia z google maps z wyszukanym adresem jak twoim linku.
Dopisano 10 lip 2024, o 21:21:
Tak wyglądają mapy w wersji 74.
Jak dla mnie normalnie, jeśli czcionka miałaby być mniejsza, to dla mnie byłoby to mało czytelne już.
Wrzucę jeszcze zdjęcia z google maps z wyszukanym adresem jak twoim linku.
Dopisano 10 lip 2024, o 21:21:
Tak wyglądają mapy w wersji 74.
Jak dla mnie normalnie, jeśli czcionka miałaby być mniejsza, to dla mnie byłoby to mało czytelne już.
Jak dla mnie to jest ogromne i mając porównanie do v70 lub też AAWireless z DPI ustawionym na 120 (wg mnie optymalna wielkość dla 7") – nieakceptowalne.
Ale co kto lubi.
Po południu wrzucę porównanie v70/v74 i wartości DPI które mi najbardziej odpowiada.
Ale co kto lubi.
Po południu wrzucę porównanie v70/v74 i wartości DPI które mi najbardziej odpowiada.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3138 (49/162)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Mam prośbę czy moglibyście podzielić się hash'ami w postaci sumy kontrolnej md5 do plików archiwum *.zip dla wersji AA, których używacie i nie sprawiają problemów? Mowa oczywiście o AA Tru_go v1.14b oraz AA Tru_go v1.15b.
- Od: 18 wrz 2014, 08:38
- Posty: 297 (21/14)
- Skąd: Brzóza
- Auto: Mazda 3 BK Sedan, Z6 1.6, 2004
Czy komuś z Was w wersji nieoficjalnej AA, przestał łączyć się adapter bezprzewodowy typu Carsifi? U mnie tak się zaczęło dziać. Cały czas próbuje połączyć się, ale na wyświetlaczu nic.Czasem w trakcie jazdy po ok. 10 min. uda się. Po kablu wszystko OK.
Były restarty, ponowne parowanie itd... i nic
Były restarty, ponowne parowanie itd... i nic
Witam , posiadam mazdę cx 5 2.2D z 2018 europa, wersja systemu 70.00.100 próbowałem wgrać 74.00.324A i 70.00.367A ale cały czas pojawia się komunikat "Weryfikacja nie powiodła się. Nieudane uwierzytelnianie świadectwa pakietu". Czy ktoś z forumowiczów miał taki lub podobny problem i jak go rozwiązał ?
- Od: 7 maja 2024, 13:30
- Posty: 1
- Auto: Mazda cx 5 2.2 diesel ,175 ps , 2018 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 280 gości