Ale V70 to kombi i to ogromne

Jeszcze nie odblokowywałem, czekam jak się LPG zwróci

Ludzi od grzebania jest dużo, najpewniej padnie na JK Racing w Wawie albo Vip-Serwis Volvo w Radomiu, koszt ok 1000 z hamownią. Można też na cebulę wgrać gotową mapę za 400zł

Vtech to lubi bajki pisać, po odblokowaniu przepustnicy i zmianie mapy wychodzi między 165 a 175 koni, zależy od kondycji silnika. Ale to pewnie na wiosnę na spokojnie się zrobi. Gaz to mam na gwarancji akurat więc do Zen-Te się nie wybieram, zresztą zakładał i serwisuje go osoba, która dużo poprawia samochodów po Zen-TE

A popcorn to największe badziewie współczesnej motoryzacji i szczerze tego efektu nienawidzę, dobrze to on brzmi w silnikach od V8 w górę i to tylko, jeśli nie jest chamsko wymuszany. Nie ma nic gorszego niż 2.0 TFSi w Vagu pierdzące z wydechu przy prędkości 50kmh dla zabawy. Z wydechu to prędzej wleci de-unicorn końcowego, dołożenie drugiego wylotu, nie będzie za głośno coby rodziny nie męczyć w trasie, z tyłu jak się siedzi już seryjny, zapewne wypalony wydech już dobrze słychać.