Neonixos666 napisał(a):Bimbak napisał(a):0 lub blisko 0. Wszystko powyżej 1 to imho za dużo i trzeba czyścić. IS250 pokazuje na wolnych około 4g/s
a co gdy nie dość że na zapłonie jest 3,86g/sec to jeszcze po wypięciu wtyczki jest tak samo?
Może wykrywać wypięcie czujnika i pokazuje ostatnią zmierzoną wartość?
Jak nie masz czegoś na podmianę to raczej bym szukał info w jakim zakresie napięcia pracuje MAF i próbował coś podać na wtyczce, a za pomocą czytnika obd i aplikacji zobaczyć jak zachowuje się odczyt.
Tzn czy dolny i górny zakres pokazuje sensowne wartości i czy przy stałym napięciu odczyt się nie zmienia. Zwykle ta wartość zawierają się między 1-5V
Poszukaj jednak na YT jak się testuje MAF w twoim aucie.
Dopisano 18 lip 2023 9:15:
Krzemol napisał(a):Do roboty nie jeżdżę żadnym bo mam firmowe. Ale tak, MX5 jeździ w zimę. Trzeba z RWD korzystać
Prawdziwa zabawa jest na dużej przyczepności jak suvy siedzące mi na zderzaku próbujące za mną w zakręt wejść wychodzą z niego poboczem do rowu