Neonixos666 napisał(a):Bimbak napisał(a):Może wykrywać wypięcie czujnika i pokazuje ostatnią zmierzoną wartość?
Jak nie masz czegoś na podmianę to raczej bym szukał info w jakim zakresie napięcia pracuje MAF i próbował coś podać na wtyczce, a za pomocą czytnika obd i aplikacji zobaczyć jak zachowuje się odczyt.
Tzn czy dolny i górny zakres pokazuje sensowne wartości i czy przy stałym napięciu odczyt się nie zmienia. Zwykle ta wartość zawierają się między 1-5V
Poszukaj jednak na YT jak się testuje MAF w twoim aucie.
A jak bym odpiął wtyczkę od MAF i odłączył akumulator wtedy może nie zapamięta ostatniego odczytu.
Ból w tym że nie mam podglądu napięcia przepływomierza a jedynie już przetworzoną wartość g/s. Wlałem już drugą butelkę LM na wtryski i jak by lepiej było bo z 5g na 10km zeszło na 1,5g na 10km. Jeden błąd P11301C wskazuje na sondę, na razie jeżdżę z odpiętą, potem podepnę i porównam.
Z tym zapamiętywaniem wartości zmierzonej to tylko zgaduję.
Przede wszystkim nie testuj wszystkiego na raz, bo tak się nic nie dowiesz. 5g/s może np zmierzyć jak auto stoi na dworze i akurat wiatr zawieje. Przetworzona wartość jest ok, nie musisz znać napięcia, a przez obd i tak nie masz pełnego odczytu na żywo.
Nie rozumiem co ma środek do czyszczenia wtrysków do MAFa? Czyściłeś tym MAFa?
MAF może wpływać na środowisko w jakim pracuje sonda, ale sam nie powinien generować błędów sondy. Zacznij od sprawdzenia rezystancji na sondzie. Jakie jeszcze błędy masz?