gt10r5 napisał(a):A poważnie , byłem,umówiłem mxa , wpadnie KME jak wyżej pisaliście , do tego wtryski BARRACUDA , Reduktor stwierdził że staga (z zapasem do 250km) oblata na spokojnie to auto , butla w koło ok 40L. Cena z pierwotnej 2900-3500 po moich marudzeniach że ma to działać sprawnie i nie rypać się i przyjąć przyszłościowo 2.5KL-? 3900
Jeśli na wielozaworze extra i fi8 fazie ciekłej to wporzo. Ja raczej zwykłem wkładać magica zamiast acr01. Stabilniejsze ciśnieniowo są. Ale oczywiście obrobi z zapasemświece Denso
Do k serii nie polecam. k16tki i k20tki testowane. Powtarzalnie po 5kkm problemy z zapłonem, mniejsze większe.
Podpytam go o ten reduktor jeszcze Ogólnie pytał się czy więcej niż km 200km przyszłościowo ma być , bo przewody faro fi6 dać niby jak do 200km (mogę głupoty gadac teraz bo aż tak nie znam się na montażu instalacji jak ty i on napewno
Co do świec hmmm , faktycznie w obu autach BA i MX-3 coś ten zapłon czasem wypadał jakby na tym k16tt – Jakie świece polecisz,i czy ruszać/zmieniać przerwę na świecach przy LPG ?