Seat Exeo 2.0TSI czyli A4B7 z innym znaczkiem
Aha.....
Moje auto mnie przeraża.
Nie chodzi o cyferki, bo jeździłem RS3 >400KM i mustangiem >400 KM, ale te turbo pompuje od samego dołu.
Spalanie będę dopiero sprawdzał. Przebieg to około 15k km rocznie.
Moje auto mnie przeraża.
Nie chodzi o cyferki, bo jeździłem RS3 >400KM i mustangiem >400 KM, ale te turbo pompuje od samego dołu.
Spalanie będę dopiero sprawdzał. Przebieg to około 15k km rocznie.
Bartg napisał(a):Nie wiem skąd wiem
Zapewne kolega mówił
Wykres solidny... zaszalałeś brawo!
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Nie myślełem, że tak ładnie wyjdzie. Liczyłem na góra 240 KM.
Żeby było jasne – to dziś był tuning, rano auto jeszcze miało seryjną moc, a po południu była pierwsza trasa po S6 i A1 w drodze do pracy. Muszę przywyknąc do mocy i sposobu jej oddawania. Energiczne ruszanie na prostych kołach jest trudne i kontrola trakcji ma dużo do działania.
Do listy rzeczy do zrobienia wpisuję hamulce. Przy takiej mocy i chęci zachowania dość komfortowego zawieszenia, hamulce muszą być skuteczniejsze. Przydadzą się nowe tarcze i kolocki, a może nawet przewody w stalowym oplocie. Średnicy tarcz nie będę zmieniał, aby móc używać 17'' na zimę.
Ostatnio od profesora Chrisa dowiedziałem się, że elastczne przewody powinno się wymieniać co 10 lat, to jest okazja aby zamontowac coś w oplocie. RX się takiego zabiegu nie doczekał, a rodzinne kombi ma na to szansę.
Po hamulcach przystopuje z upgradami auta, bo za chwilę przekroczę założony budżet na auto...
Żeby było jasne – to dziś był tuning, rano auto jeszcze miało seryjną moc, a po południu była pierwsza trasa po S6 i A1 w drodze do pracy. Muszę przywyknąc do mocy i sposobu jej oddawania. Energiczne ruszanie na prostych kołach jest trudne i kontrola trakcji ma dużo do działania.
Do listy rzeczy do zrobienia wpisuję hamulce. Przy takiej mocy i chęci zachowania dość komfortowego zawieszenia, hamulce muszą być skuteczniejsze. Przydadzą się nowe tarcze i kolocki, a może nawet przewody w stalowym oplocie. Średnicy tarcz nie będę zmieniał, aby móc używać 17'' na zimę.
Ostatnio od profesora Chrisa dowiedziałem się, że elastczne przewody powinno się wymieniać co 10 lat, to jest okazja aby zamontowac coś w oplocie. RX się takiego zabiegu nie doczekał, a rodzinne kombi ma na to szansę.
Po hamulcach przystopuje z upgradami auta, bo za chwilę przekroczę założony budżet na auto...
ALe Cię wyczułem z tym czipsem
Elegancko wyszło. A co do oplotu – powiem tak...TAK TAK TAK.
A heble i tak masz bardzo duże. Oplot zrobi robotę
Elegancko wyszło. A co do oplotu – powiem tak...TAK TAK TAK.
A heble i tak masz bardzo duże. Oplot zrobi robotę
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Hyhy fejm na fejsie jest
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
piknie. budzetowo i przyjemnie. co do trakcji kup dobre oponki potenze sport lub pilot sport 4 i problem zniknie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):piknie. budzetowo i przyjemnie. co do trakcji kup dobre oponki potenze sport lub pilot sport 4 i problem zniknie.
WIem, chciałbym na lato 18'', felgi 1800, opony 1600, razem 3400. Nie mam tyle...
Jak dobrze, że facebooka używam co 2-3 lata bo musiałbym kilka rzeczy wyprostować.
Po 1 – w exeo było EA113 jak i EA888, pierwszy miał 200 KM, drugi 211 KM
Po 2 – wałki są poprawione bo to BWE, a nie BWA
Po 3 – to nie pompa jest problemem tylko zapychjący sie smok, można zamienić na smok z bypassem w razie zatkania lub wyczyścić jak u mnie
Po 4 – wlepka tune up jest w schowku, więc raczej cięzko poznać po wlepce.
Na dniach zmienię ramki na klubowe i dorzucę naklejki rxklub. Wlepka tune up wyladuje pod tablica z tylu po jej zmianie.
Teraz lista priorytetów w modach wygląda następujaco:
1: Hamulce przód i oplot
2. Opony na zimę bo ceny mają pójść drastycznie w góre
3. Światła
4. Opony 18'' na lato
5. Down pipe i kolejne KM
6. Radio
yasko napisał(a):5. Down pipe i kolejne KM
to najważniejsze
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
e nie zmieniaj na 18stki. po co komplikowac sobie zycie. mniej komfortu gorsze prowadzenie wieksza masa nieresorwana a wiec i przyspieszenia hamowania.
https://www.tanie-opony.pl/bridgestone- ... 8873137806!
i masz za psie pieniadze petaarde opony i z trakcja zadnego nie bedzie problemu. dodatkowo oponki maja twarde scianki boczne wiec i na zakretach bedzie petarda.
https://www.tanie-opony.pl/bridgestone- ... 8873137806!
i masz za psie pieniadze petaarde opony i z trakcja zadnego nie bedzie problemu. dodatkowo oponki maja twarde scianki boczne wiec i na zakretach bedzie petarda.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Widzę po tym co wrzuciłeś piwo, że nie ma złotego środka
Osobiście sie wściekam na Micheliny. I zimówki i letnie PS4 są krzywe...
Osobiście sie wściekam na Micheliny. I zimówki i letnie PS4 są krzywe...
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
@piwo,
Faktycznie cena jest dobra, niższa o 40 zł w porównaniu do oponeo. Jedyny co mi się nie podoba to 72 dB. W porównaniu do 69 dB jest to 2 razy głośniej, ale wolę mieć głośno i dużo przyczepności niż odwrotnie...
Dziś miałem awaryjne hamowanie z wysokiej prędkości i myślałem, że przegrzałem hamulce, a to opony nie dały rady na prostym, przy około 90 kmh.
Nie chciałbym przekładac opon więc jest konieczny zakup 2gich felg.
Te mi się podobają ze względu na wygląd i cenę:
https://www.olx.pl/d/oferta/felgi-aluminiowe-ats-17-5x112-et27-audi-seat-skoda-vw-mercedes-CID5-IDJEhhM.html#51e305b663
Co myślicie o ciemnej feldze do srebrenego auta?
Te są ładniejsze ale tez droższe:
https://www.olx.pl/d/oferta/felgi-aluminiowe-audi-17-5x112-et33-seat-skoda-vw-CID5-IDJzMjV.html#a4dc9866c6
Faktycznie cena jest dobra, niższa o 40 zł w porównaniu do oponeo. Jedyny co mi się nie podoba to 72 dB. W porównaniu do 69 dB jest to 2 razy głośniej, ale wolę mieć głośno i dużo przyczepności niż odwrotnie...
Dziś miałem awaryjne hamowanie z wysokiej prędkości i myślałem, że przegrzałem hamulce, a to opony nie dały rady na prostym, przy około 90 kmh.
Nie chciałbym przekładac opon więc jest konieczny zakup 2gich felg.
Te mi się podobają ze względu na wygląd i cenę:
https://www.olx.pl/d/oferta/felgi-aluminiowe-ats-17-5x112-et27-audi-seat-skoda-vw-mercedes-CID5-IDJEhhM.html#51e305b663
Co myślicie o ciemnej feldze do srebrenego auta?
Te są ładniejsze ale tez droższe:
https://www.olx.pl/d/oferta/felgi-aluminiowe-audi-17-5x112-et33-seat-skoda-vw-CID5-IDJzMjV.html#a4dc9866c6
Ciemna felga zawsze będzie wyglądać super byle nie czarna bo brudzi się to jak cholera... miałem na szóstce :x
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Brzydkie to nie, takie trochę nie za ładne i znikające w tłumie.
Dokładnie. Jesteś w stanie zrobić 200 KM w GH, co robią ludzie przy okazji swapu na 2,5, ale koszty są duże i dopiero masz 200 KM, czyli tam gdzie u mnie jest seria...
Laguna się sprzedała więc mogę zamawiać opony i jechać po felgi.
Dokładnie. Jesteś w stanie zrobić 200 KM w GH, co robią ludzie przy okazji swapu na 2,5, ale koszty są duże i dopiero masz 200 KM, czyli tam gdzie u mnie jest seria...
Laguna się sprzedała więc mogę zamawiać opony i jechać po felgi.
Z tymi indeksami i głośnościami opon, to czasami brak przełożenia na realia
PLS tylko nie czarne fele!
PLS tylko nie czarne fele!
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
nemi napisał(a):MrShaleck napisał(a):PLS tylko nie czarne fele!
Czarne lub ciemny grafit super pasują do srebrnego . Za każdym razem jak widzę swoje auto, to się cieszę, że tak właśnie zamówiłem
Będę się oporowo kłócił!
Czarne felgi znikają, z każdym lakieru, jeśli nie mają 20".
Zwłaszcza w połysku
Zwłaszcza, że mam taką obserwację, że jakos szybko brązowieją obecne opony. I nagle opona taka brązowa wkoło pięknej błyszczącej czarnej feli... znam ten widok z zimówek w ojcowskim X3 i nie mogę patrzeć
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Felgi kupione. Na żywo wyglądają dużo lepiej niż na zdjęciach. Kolor grafitowy, trochę przypominający felgi z R3.
Za to mam problem z oponami – 380 zł za Bridgstone Protenza Sport to super cena, ale moge mieć Michelin Pilot Sport 4, które lepiej kleją na mokrym (5,6 vs. 5,0) i troche gorzej na suchym (5,8 vs 6,0), są cichsze o 1 dB i mają mniejszy opór toczenia (C vs. E), a cena jest większa o 25 zł na 1 sztuce.
@piwo, co radzisz?
Za to mam problem z oponami – 380 zł za Bridgstone Protenza Sport to super cena, ale moge mieć Michelin Pilot Sport 4, które lepiej kleją na mokrym (5,6 vs. 5,0) i troche gorzej na suchym (5,8 vs 6,0), są cichsze o 1 dB i mają mniejszy opór toczenia (C vs. E), a cena jest większa o 25 zł na 1 sztuce.
@piwo, co radzisz?
To będziesz na tor jeździł czy to ma być na co dzień?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości