Z jednej strony fajnie, że konwersja na EU jest prosta bo wszystko softem da się zrobić – zegary cyfrowe itd. Z drugiej strony jak widzę, że jednym bajtem można zmienić zegary na wersję M power albo Alpina to traci to jakoś swoją magię.
W tej akurat to nie było takie proste bo miała zegary w wersji podstawowej czyli łączone LCD plus klasyka. Jednak sprzedający kupił wcześniej zegary FULL Led i wziąłem je razem z autem więc wszystko będzie jak w wersji EU. Kilka zmian trzeba zrobić w takim aucie, lampy przód, lampy tył, licznik zmiana albo programowanie i przełącznik świateł – w USA nie ma światła przeciwmgielnego.
KURŁA piecyk gazowy mi się [tiiit]... nie ma iskry, dziadostwo na gaz. W dieslu by tego nie było . Skończyły mi się pomysły, zamówiłem iskrownik z elektrodą jonizacyjną ale raczej to będzie grubsza sprawa i trzeba kogoś zaprosić do domu .