Renault Megane II F1 Team R26 '07
1, 2
pitu pitu
Andrzej dajesz ......
Andrzej dajesz ......
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
ravo napisał(a):Jak tam idą prace? Program już był? Nie kupujesz mocniejszej szpery a seryjnej nie chcesz sprzedać :-P
Szły dobrze, ale urządzam dom i prace przy aucie muszą trochę poczekać.
Obecnie:
– wpadły nowe tarcze/klocki hamulcowe. Tarcze OEM Renault by Brembo (nawiercane), klocki przód DS Uno, tył seria OEM R26, płyn RBF660
– duży IC dedykowany chinol z orurowaniem
– na montaż czeka większe turbo i wtryski. Gotowe już do montażu, ale muszę poczekać do jesieni + strojenie.
– do zrobinie jeszcze krzyżak kolumny kierowniczej (puka przy manewrach parkingowych)
– założyłem nowe ogumienie: 235/40/18 Extreme VR2 przód średnia, tył miękka mieszanka
Zacząłem również prace przy aero, na raize niekompletny przód:
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No przyznam, że mega fajnie wygląda dziób z tym aero!
Muszę kiedyś zrobić rundę w którymś klubowym Megane RS i poczuć tę magię, która tak wszystkich przyciąga do tego modelu
Muszę kiedyś zrobić rundę w którymś klubowym Megane RS i poczuć tę magię, która tak wszystkich przyciąga do tego modelu
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Sam robiłeś spliter? To od tego auta czy przeróbka?
to nie jest to z allegro do bmw?
to nie jest to z allegro do bmw?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Piwo nie wchodziłem tu dawno we watek,
to splitter z Ali, ale wleci inny, ten tak testowo tylko.
Auto przeszło serwis/update:
– turbo i wtryski z M3 RS (auto shamowane na 288KM/420Nm, słabszy wykres przy przestawionym o 3 ząbki rozrządzie na wałkach
)
-nowe sprzęgło z R26.R z konwersją koła na jednomasowe
– DV Properfekt
– poliuretan 95sha w zawieszeniu
– zawieszenie gwintowane BC Racing monotube inverted (RM-MA)
– nowa fabryczna kompletna przekładnia kierownicza
– nowy rozrząd z pompą wody
– wyrzucenie klimatyzacji
– nowa uszczelka pompy w zbiorniku paliwa
– zrobiona geometria zawieszenia
to splitter z Ali, ale wleci inny, ten tak testowo tylko.
Auto przeszło serwis/update:
– turbo i wtryski z M3 RS (auto shamowane na 288KM/420Nm, słabszy wykres przy przestawionym o 3 ząbki rozrządzie na wałkach
-nowe sprzęgło z R26.R z konwersją koła na jednomasowe
– DV Properfekt
– poliuretan 95sha w zawieszeniu
– zawieszenie gwintowane BC Racing monotube inverted (RM-MA)
– nowa fabryczna kompletna przekładnia kierownicza
– nowy rozrząd z pompą wody
– wyrzucenie klimatyzacji
– nowa uszczelka pompy w zbiorniku paliwa
– zrobiona geometria zawieszenia
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Bardzo mocno zbieżny tył dałeś. Zazwyczaj daje się do +30 minut łącznie ale w Rwd a w fwd na 0. To celowy zabieg? aż tak nadsterowne auto było? Widzę że zalecane mocno rozbieżne -40 co by auto chętniej skręcało a nie +40 coby auto pluzylo przodem. Hm?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Tutaj nie masz w ogóle wpływu na tył geometrii. Tam jest sztywna belka bez żadnej regulacji. To co jest w tabeli, to srogi błąd pomiarowy. Inna sprawa, że w M2/3 zbieżność tyłu zwiększa się przy obniżaniu zawieszenia i wynika z ujemnego nachylenia koła (a belka w RS-ie pochodzi z serii, która przy takim gwincie jak ma MariuS, jest lekko licząc o 7 cm wyższa).
the right man in the wrong place...
Ogólnie to w Meg RS trzeba liczyć ze tył jest w miarę prosty i chociaż do serii da się dociągnąć, a koła nie patrzą jakby każde chciało jechać w innym kierunku.
Tam gdzie robili mi geometrię ustawiają regularnie RSy na tor, obsługują też te pomarańczową RS co ma rekord Toru Łódź i teraz przymierzają się do zmodyfikowania tylnej belki (w zasadzie stworzenie czegoś zupełnie nowego) pod pełną regulację geometrii tyłu.
Tam gdzie robili mi geometrię ustawiają regularnie RSy na tor, obsługują też te pomarańczową RS co ma rekord Toru Łódź i teraz przymierzają się do zmodyfikowania tylnej belki (w zasadzie stworzenie czegoś zupełnie nowego) pod pełną regulację geometrii tyłu.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość