PlastiDip – zmiana koloru auta, felg i innych elementów
romexik napisał(a):jak potem usunąć taką gume, skoro polakierowałes bezbarwnym?
Przy założeniu, że zrobione zgodnie ze sztuką, to schodzi nawet lepiej, niż sam plastidip/plastilak, bo nie rozrywa się jak popadnie. Taka struktura zachowuje się analogicznie jak w układzie plastilak+glossifier.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Czego byś na to z wierzchu nie położył to warto pamiętać, że spoiwem z felgą i tak pozostaje guma, która i owszem po utwardzeniu bezbarwnym traci na elastyczności, ale schodzi z powierzchni bez problemu.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Dokladnie tak jest jak kolega pisze. Klar jest tylko na gumie, takze schodzi bez problemow Juz raz usuwalem i nawet wg mnie łatwiej schodzi niz jak sam ta guma jest .
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Czyli szybko reasumując: Najpierw malujemy PlastiLakiem – otrzymujemy wtedy matowy kolor. Następnie metalizer – otrzymujemy metaliczny kolor. Na końcu zwykły bezbarwny żeby zabezpieczyć. Dobrze rozumuje?
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Ja tak robiłem tylko produktami Plastidip. Wszystko nadal się trzyma i nie łapie tak pyłu jak sam plastidip bez warstwy bezbarwnego.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
No właśnie... Plasti Lak, PlastiDip czy Sprayplast?
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Ja używałem Plastidip czarny mat + metalizer ze względu na dostępność. Wyszło naprawdę dobrze i mogę polecić.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Zalezy co chcesz uzyskac. Ja uzywałem i plastilak i plastidip oryginalnego. Ja tam bezbarwny dawałem bo jak na felgi to niestety domycie tego byłoby koszmarem albo zrywanie tego i znow powrot do nomrlanego koloru. Ale fakt faktem plastidipem z USA najlepszy w wydajnosci i nakldaniu i efekt tez najlepszy. Chociaz widzialem są teraz w mtuning tez takie specyfiki połowe tansze od dipa i tez maja metalizery.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Coś tani ten produkt z Mtuning marki Veslee. Filmików za bardzo nie uświadczysz
Nie wiem czy warto testować na swojej skórze
Nie wiem czy warto testować na swojej skórze
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Jakieś praktyczne wskazówki od osób, które używały Plastidipa ? Np. są rozbieżności odnośnie przerw czasowych pomiędzy kolejnymi warstwami. Mam zamiar użyć go w ok. 18 stopniach (temp w garażu) , pistolet z dyszą 2.0, ciśnienie ok 2-2,2 bar. Kilka warstw bazy, na to przeźroczysty z perłą, a na to top coat połysk. Tu też mam nieco wątpliwości – ponoć ten top coat bywa problematyczny dlatego niewiele firm go nakłada
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje