Piwo widzę manager projektu
Opel Speedster Honda K20 2001 " Biała Wdowa"
a jak. biegam za autem i zbieram co odpadnie z auta 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Mateusz już się szykuje na sezon zimowy 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
BANG! BANG! Pare nowych gratów i pomysłów wleciało mam nadzieje, że jeszcze na ten sezon, a więc tak:
1. Sucha miska od AT Power + zbiornik 7L
2. Alu zbiornik z wew. swirtl potem o powiększonej poj. na 48l. Ponadto jest lżejszy od seryjnego o 4 kg
nie będzie brakowało paliwa w zakrętach tak jak to teraz było
(
3. Nowa alu chłodnica gr. 55mm
4. Nowe aero z przodu, które zaczynam budować. Jest to na razie koncepcja i są pierwsze przymiarki. Stary splitter szerokość 186cm nowy 216cm.
5. Wpadło też nowe widebody. Tył po 5cm na strone, przód po 5cm na strone
W końcu będę mógł przyspieszać w lewych zakrętach, bo dotychczas musiałem być poniżej V-teca i auto w ogóle nie odpychało się.
1. Sucha miska od AT Power + zbiornik 7L
2. Alu zbiornik z wew. swirtl potem o powiększonej poj. na 48l. Ponadto jest lżejszy od seryjnego o 4 kg
nie będzie brakowało paliwa w zakrętach tak jak to teraz było
3. Nowa alu chłodnica gr. 55mm
4. Nowe aero z przodu, które zaczynam budować. Jest to na razie koncepcja i są pierwsze przymiarki. Stary splitter szerokość 186cm nowy 216cm.
5. Wpadło też nowe widebody. Tył po 5cm na strone, przód po 5cm na strone
W końcu będę mógł przyspieszać w lewych zakrętach, bo dotychczas musiałem być poniżej V-teca i auto w ogóle nie odpychało się.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
a po co większy zbiornik paliwa?
Szyna napisał(a):Zamiast się dzieckiem zajmować to sobie spawarkę kupił
Zamiast dziecku bajki czytać to zaśmiecasz temat swoimi bałamutami.
Neonixos666 napisał(a):a po co większy zbiornik paliwa?
To efekt przypadkowy. Nie ma takich zbiorników z pojemnością 38l jak w serii. Zreszta zawsze można obciąć góre i pospawać. 1.5kg będzie mniej.
Pierwsze przymiarki
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
na czymś się wzorujesz robiąc ten docisk?
Seria ma chyba 32 litry. U mnie nigdy więcej nie weszło.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Wiesz Mateusz mając 147 koni robił czasy na poznaniu jak inne 300 konne auta. Teraz celuje docelowo w 300-350 koni więc możesz, sobie wyobrazić że najnowsze Porsche turbo s 700 konne za 1,2 mln zł raczej na poznaniu nie da mu rady. Wyobrażasz to sobie?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Myślę że jesteśmy w stanie sobie to wyobrazić
Tu ktoś fajnie to zrobił


Tu ktoś fajnie to zrobił

To jest dość takie cywilne rozwiązanie generujące mało docisku. Spliter by działał musi wystawać przed auto od 10 do 15cm inaczej tylko zabawka jest. Z tymi bocznymi skrzydełkami też. U Mateusza ma to szanse działać i generować docisk. Ogólnie Mateusza auto jest race nie street więc jakby dwa różne zupełnie spojrzenia na temat.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na skończenie i testy na torze.
Ogólnie to wzorowałem się na time attackowych furach. Część pomysłow razem z Jackiem uzgadniamy, więc mam nadzieje, że docisną ten przód do gleby porządnie bo jest tutaj duży problem. Ma ostatnim Track Dayu w październiku Porsche 911 turboS czyli ponad 600km nie dało rady. Jedynie GT3 robiło okolice 1:40. Natomiast ja miałem duże problemy żeby wcelowac w zakręt przodem. Na 250km po torze ani na 0.01s dupa mi się nie uślizgnęła. Tak trzyma ten spojler. Było to niesamowite odczucia jak po roku nie siedzenia w tym aucie nagle bijesz swój rekord wyrznięty z potu i łez o ponad 3s. Te 3s zrobione na babajadze dęby i ostatni prawy. Reszta wolnych zakrętów została praktycznie bez zmian czyli techniczna przyczepność jest zje%$#a i byle jakie auto co robi 1.46 jest w stanie mi uciec.
Jeżeli chodzi o moc to aktualnie jest 235km. Chce coś zmienic i zastanawiam się bardzo nad:
1. Kompressor seryjny dół, głowica seria, moc około 300-320
2. N/A z głowicą od Dziaka Motorsport, wałek stage 3, tloki cr okolice 13:1. Moc około 280 290hp
3. Głowica od Dziaka, wałek stage 1 lub 2, seria dół moc 250-260hp
Jeżeli chodzi o moc to aktualnie jest 235km. Chce coś zmienic i zastanawiam się bardzo nad:
1. Kompressor seryjny dół, głowica seria, moc około 300-320
2. N/A z głowicą od Dziaka Motorsport, wałek stage 3, tloki cr okolice 13:1. Moc około 280 290hp
3. Głowica od Dziaka, wałek stage 1 lub 2, seria dół moc 250-260hp
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
piwo napisał(a):Wiesz Mateusz mając 147 koni robił czasy na poznaniu jak inne 300 konne auta. Teraz celuje docelowo w 300-350 koni więc możesz, sobie wyobrazić że najnowsze Porsche turbo s 700 konne za 1,2 mln zł raczej na poznaniu nie da mu rady. Wyobrażasz to sobie?
Pewnie tak będzie tyle że takie Porsche to ponad 1500 kg wagi tu pewno ok 1000kg?
850kg.
Z drugiej strony jest wiele lekkich aut które nie jadą w porównaniu do tego ciężkiego Porsche turbo s czy np 1600kg BMW M3 czy M2. To tylko się wydaje że lekkie auto musi być szybkie a potem wyjeżdża takie leciutkie MX5 i dostaje lomot od ciężkiego półtora tonowego Evo x które moc/kg na podobny stosunek do nd2 184 konnego.
Z drugiej strony jest wiele lekkich aut które nie jadą w porównaniu do tego ciężkiego Porsche turbo s czy np 1600kg BMW M3 czy M2. To tylko się wydaje że lekkie auto musi być szybkie a potem wyjeżdża takie leciutkie MX5 i dostaje lomot od ciężkiego półtora tonowego Evo x które moc/kg na podobny stosunek do nd2 184 konnego.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ja się tylko zapytam? Mateusz ty sam wszystko przy Spedsterze robisz? Te skrzydełka? 
Capazo napisał(a):1. Kompressor seryjny dół, głowica seria, moc około 300-320
Chyba najszybsze i najmniej kosztowne rozwiązanie a zarazem dające najwięcej mocy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Tasman20Wroc i 1 gość