michal047r napisał(a):Tak cylinder od zacisku no wiesz jak go wcisne bo zmieniam klocki na nowe to dobrze zeby miał lekko w przyszłości 
  
Ja mam wrażenie, że jak go przesmarujesz "z zewnątrz", to to nic nie da oprócz tego, że ewentualnie będzie się do niego kleił syf. Co innego jakbyś rozbierał/regenerował tłoczek i smarował gumki od środka. Ale może niech się wypowie jakiś fachowiec, bo ja to amator jestem.
Ta prowadnica z gumka przymierzałem ją na dól i do góry i nie widze różnicy gdzie ma lżej raczej chodzi z lekkim oporem. 
Przymierz obie, ja na pewno na którejś miałem różnicę. Jeśli nie zapomnę, to sprawdzę jutro na walających się gdzieś zaciskach od Mazdy 3.
Od którego koła zacząłes odpowietrzac ?
Od najdłuższych przewodów, czyli tył. W ogóle w necie jest jakaś skomplikowana procedura dla ABS, ja to robiłem dużo prościej, czyli popuszczenie śrubki/wciśnięcie pedału (patrzeć czy lecą bombelki)/dokręcenie śrubki/puszczenie pedału.
A jak sprawdzałeś, czy lecą bombelki?
 Na włączonym zapłonie odpowietrzałes ?
Raczej na wyłączonym, ale nie pamiętam zbyt dobrze.