Czateria... 2021
nemi napisał(a):Ostatnio zerknąłem na Scenika nowego. Nie to, żebym zaraz kupił drugie Renault, ale brwi mi się podniosły jak zobaczyłem osiągi w konfiguratorze. Jak w latach 90. Ciekawe czy błędy, czy faktycznie to nie jedzie zupełnie.
a o jakim silniku mowa?
Dopisano 04 wrz 2019 22:24:
dziś jechałem Aurisem siostry, jak by nie znał tego auta od nowości to pomyślałbym że jest zepsute, osiągnięcie setki trwa wieki a wyprzedzanie tylko z wiatrem i z górki.
Ja w autach typu meblościanka patrzę tylko na diesle, nie lubię bez sensu palić paliwa
. Jeszcze minivan mógłby być z benzyniakiem, ale suva już nie widzę z takim silnikiem. Chyba, że hybryda.
Najmocniejszy Scenik chyba 12,5 do setki jeśli pamięć mnie nie zawodzi, oczywiście D.
Najmocniejszy Scenik chyba 12,5 do setki jeśli pamięć mnie nie zawodzi, oczywiście D.
W SUVie tym bardziej brałbym benzynę
jak już mam się męczyć w takiej meblościance to niech chociaż jakiś fajny silnik ma. Z tym, że chyba już ciężko o coś takiego jak np V8 w starym XC90...
W minivanie klekot ma sens taki sam jak w każdym innym aucie. Raczej kwestia preferencji. A w przypadku Reno biorąc pod uwagę osiągi i cenę to aż żal wybrać diesla.
W minivanie klekot ma sens taki sam jak w każdym innym aucie. Raczej kwestia preferencji. A w przypadku Reno biorąc pod uwagę osiągi i cenę to aż żal wybrać diesla.
Z ekonomicznego punktu widzenia ma to chyba największy sens. Nie wiem, ja się po prostu zraziłem mimo ze diesel nic mi nie zrobił. Było fajnie, bez słynnych awarii, ale chyba mi wystarczy 
nemi napisał(a):Najmocniejszy Scenik chyba 12,5 do setki jeśli pamięć mnie nie zawodzi, oczywiście D.
najmocniejszy silnik w Scenicu to 1.3 160 i 1.7D 150
benzyna 160 według autocentrum ma 9,9 do setki a nawet najsłabszy 115km ma 11 sekund wiec nie wiem skąd te 12,5
1.5 110 miał 12,4 ale już go nie wkładają.
"oczywiście D" = "oczywiście Diesel"
To uważam jest lekkie przegięcie...
Najlepiej wypada automat, chyba na niego nie zerknąłem wcześniej:
Cena tego ostatniego zaczyna się od 123.900 w cenniku przed zaznaczeniem jakiejkolwiek opcji.
W każdym przypadku oczywiście Grand Scenic
Dopisano 05 wrz 2019 14:22:
A tak nawiasem mówiąc ja mam pod maską ten 1.3, który występuje w wersji 160 KM. Ciekawe co trzeba zrobić, żeby mój też tyle miał
Blue dCi 120
Rodzaj paliwa
olej napędowy
Rodzaj skrzyni biegów
manualna
Typ napędu
przedni
Specyfikacja technicznaWięcej informacji
Pojemność silnika
1749 cm3
Przyśpieszenie
15,2 0 – 100 km/h (s)
Prędkość maksymalna
185 km/h
To uważam jest lekkie przegięcie...
Blue dCi 150
Rodzaj paliwa
olej napędowy
Rodzaj skrzyni biegów
manualna
Typ napędu
przedni
Specyfikacja technicznaWięcej informacji
Pojemność silnika
1749 cm3
Przyśpieszenie
12,9 0 – 100 km/h (s)
Prędkość maksymalna
200 km/h
Najlepiej wypada automat, chyba na niego nie zerknąłem wcześniej:
Blue dCi 150 EDC
Rodzaj paliwa
olej napędowy
Rodzaj skrzyni biegów
automatyczna (EDC)
Typ napędu
przedni
Specyfikacja technicznaWięcej informacji
Pojemność silnika
1749 cm3
Przyśpieszenie
10,4 0 – 100 km/h (s)
Prędkość maksymalna
200 km/h
Cena tego ostatniego zaczyna się od 123.900 w cenniku przed zaznaczeniem jakiejkolwiek opcji.
W każdym przypadku oczywiście Grand Scenic
Dopisano 05 wrz 2019 14:22:
A tak nawiasem mówiąc ja mam pod maską ten 1.3, który występuje w wersji 160 KM. Ciekawe co trzeba zrobić, żeby mój też tyle miał
Nawet przy Grandzie to tam jest na bank błąd, 150 KM diesel przy tej budzie robi około 10s z hakiem do setki ten 120 to pewnie z 11,8. Mój Scenic ma 130 i chyba z 11 sekund z hakiem
Nie ma dokładnych danych tego 1.75 150 ale patrząc na 1.6 160 który ma 10,7 to tu powinno być podobnie czyli te 10,4 jest realne.
Nie ma dokładnych danych tego 1.75 150 ale patrząc na 1.6 160 który ma 10,7 to tu powinno być podobnie czyli te 10,4 jest realne.
nemi napisał(a):...szybki rzut oka na motostat i chyba bezpiecznie można założyć, że spalanie benzyny jest blisko dwa razy wyższe niż ropy w przypadku XC90.
Pewnie tak. Będę chciał zachować kiedyś równowagę. Jeżeli pojawi się paliwożerna benzyna to obok będzie elektryk lub nadal hybryda. No i mam m365 do bycia eko
Co do osiągów renault to w sumie nie ma znacznia czy 5 czy 15 sekund. Nie wiem czy kiedyś jeszcze kupię.
Miałem Golfa i Focusa – jeździłem Focusem, miałem Golfa i BMW – jeździłem BMW. Mam Golfa i Megane – jeżdżę Golfem. A Meg miał być do miasta... Nie pamiętam kiedy nim jeździłem. Cóż, kwestia osobistych preferencji
Miałem Golfa i Focusa – jeździłem Focusem, miałem Golfa i BMW – jeździłem BMW. Mam Golfa i Megane – jeżdżę Golfem. A Meg miał być do miasta... Nie pamiętam kiedy nim jeździłem. Cóż, kwestia osobistych preferencji
nemi napisał(a):Co do osiągów renault to w sumie nie ma znacznia czy 5 czy 15 sekund. Nie wiem czy kiedyś jeszcze kupię.
Nie wiem czy kiedyś będzie mnie stać na nowe auto ale patrząc ile czasu wybieram używki to będzie to ciężka przeprawa

Dopisano 05 wrz 2019 14:50:
nemi napisał(a):Co do osiągów renault to w sumie nie ma znacznia czy 5 czy 15 sekund. Nie wiem czy kiedyś jeszcze kupię.
Miałem Golfa i Focusa – jeździłem Focusem, miałem Golfa i BMW – jeździłem BMW. Mam Golfa i Megane – jeżdżę Golfem. A Meg miał być do miasta... Nie pamiętam kiedy nim jeździłem. Cóż, kwestia osobistych preferencji
w sumie wychodzi że Megan zastąpiło Golfa

- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
nemi napisał(a):Ale Renault ma i tak z 8.000 przebiegu pewnie od kwietnia.
Nawet 8500 – właśnie musiałem go zatankować.
Deska trzeszczy, szybę spryskuje tylko od strony pasażera. Ostatni raz kupuję auto oczami... Wymagam trochę więcej, niż żeby na głowę nie padało. Porażka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość