Po dosyć obszernym poszukiwaniu zdecydowałem się pojechać do Wrocławia, niestety tam okazała się totalna lipa, więc zahaczyłem o Kąty Wrocławskie i tam nabyłem Miate.
Stan na tą chwilę jest do roboty, zależało mi na dobrej podłodze i podłużnicach a to jest w świetnym stanie
Mazda MX-5 NB 1,6 B6 1998r.
Przebieg 186 tys. km
Wyposażenie:
Silnik
Napęd na tył (otwarty dyfer
Centralny zamek
ABS
Elektryczne szyby
Hardtop
Do naprawy:
Zaciski hamulców
Blacharka(nadkola tylne, progi, klapa bagażnika)
Lampa tylna lewa do wymiany
Zapłon
Dziurawy softtop
Hardtop do malowania
Plany:
Jak najszybciej doprowadzić do stanu używalności. Hamulce przejdą regeneracje jeszcze w przyszłym tygodniu. Teraz samochód stoi bo muszę zarejestrować. Zrobię też kompleksowy przegląd tj.:
nowy olej i filtr – zrobione 2 dni temu
nowy płyn hamulcowy
nowy płyn chłodniczy
nowy filtr paliwa(Zrobione)
nowy filtr powietrza
Nowe świece NGK(Zrobione)
Nowe przewody WN niebieskie NGK(Zrobione, mimo że dedykowane to za długie)
Docelowo jest to projekt kilkuletni i ma trafić 1,8 BP-T pod maskę. Aczkolwiek uznałem że najpierw całe auto ogarnę na wg mnie dobry stan, a to troche zajmie. Najpewniej najpierw będzie 1,6 uturbiane, aby na spokojnie zwiększać moc i osiągi auto.
Do zmian na pewno trafią:
Hamulce
skrzynia na 6b
dyfer na Torsen
Zawieszenie
Z tego względu że taki projekt wymaga kilku worków pieniędzy, będzie to robione na dużym spokoju:)
Do przyszłego lata chciałbym ogarnąć calą blacharkę i dach, żeby wstydu nie było:)
Modyfikacji na razie nie ma.
Wrażenia z jazdy już w tym stanie są super, spełniłem swoje marzenie kupując Miate NB także, możecie być pewni, że temat będzie się rozwijał. Zdjęcia póki co są robione na szybko, ale myśle że po rejestracji w przyszłym tygodniu zrobię dobre zdjęcia, jak wygląda teraz.
Ramki Klubu Mazdaspeed dzięki uprzejmości Szkodnika
