BMW 530dA e39 '00

Postprzez MrShaleck » 8 kwi 2019, 14:24

Domyślnie będzie pewnie eibach i bilstein b8. Na ten moment muszę pare innych spraw w niej ogarnąć :)
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez MrShaleck » 3 maja 2019, 09:12

Biję się z myślami czy wkłądać gwinta czy sobie odpuścić, odłożyć trochę i od razu wsadzić B8 + eibachy....


Swoją drogą sprzedaję Bandita. Nie dogadujemy się. Moto spoko, sprawne ale to nie dla mnie.

https://www.olx.pl/oferta/suzuki-gsf600 ... CEQS_mnfec
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez piwo » 3 maja 2019, 12:18

Gwint do 5tki? Chcesz popsuć auto? Chyba że jest jakiś sprawdzony, niewylewajacy, nie dobijający, komfortowy zestaw. Nie wiem co chcesz osiągnąć gwintem ale w limuzynie nabijajacej tysiące kilometrów nie widzę w tym sensu. Zostaw seryjne sprężyny do tego porządne twarde amory typu b6 czy koni i czerpać radość z szybkiej jazdy po zakrętach w cywilnych warunkach.
https://m.intercars.pl/produkty/1512459 ... -1372sport
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3839 (108/92)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez MrShaleck » 3 maja 2019, 19:41

A gwint kupiłem bo okazyjnie tanio wyrwałem. Kwestia też jest taka, że ja tym autem śmigam głownie w weekendy... wiem, że to się gryzie z modelem. I trace przekonanie do teog przedsięwzięcia :D

Btw. Temat Bandita nieaktualny – sprzedałem dziś <lol>
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Dymian » 4 maja 2019, 10:23

roxygenium napisał(a):...
Btw. Temat Bandita nieaktualny – sprzedałem dziś <lol>



szybko poszło :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 571 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez MrShaleck » 4 maja 2019, 13:55

Nie spodziewałem się tego i nawet nie mam pomysłu co teraz... :D
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez MrShaleck » 8 maja 2019, 22:03

Oficjalnie zostałem Hondziarzem i tak, wstydzę się tego <czarodziej>
Honda1.jpg


Może będzie bardziej wdzięczna niz Bandit.
Jazda – inna bajka. Sam teraz nie wiem jak mogłem banditem jeździć :D
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez TheMonster » 8 maja 2019, 22:25

Na następnego spota damy Ci bańkę oleju chyba xd
Oby się sprawowała lepiej niż przestępca :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Tomasz W.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Pomorza
 
Od: 22 lis 2015, 14:59
Posty: 1243 (211/199)
Skąd: Bydgoszcz / Gdynia
Auto: OBECNIE:
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
DAWNIEJ:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT

Postprzez Dominator » 8 maja 2019, 22:45

Hondy są zakurwiste <spoko>

Dopisano 8 maja 2019, 23:45:

Hondy są zakurwiste <spoko>
Obrazek
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4729 (62/75)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: 323C B3,626 GF FS, MX-6 KL, J.Stype AJ-byly
Vtec – jest
Gnojowóz 308SW T7

Postprzez MrShaleck » 9 maja 2019, 07:14

Tomek, ja na oleju siedze w pracy haha, ale milo z Twojej strony :D
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Bart0n » 9 maja 2019, 09:04

Będzie Pan zadowolony :) jak pozycja w porównaniu do Bandita?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 20:07
Posty: 671 (5/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez MrShaleck » 9 maja 2019, 10:20

Kierownica zdaje się być blizej siedzenia. Wysokość siodla niby ta sama, a zupelnie inaczej jest. Stabilniej – przy moim wzroście to ma spore znaczenie :D Wydaje mi się, że Bandit byl podniesiony. No ale juz trudno – nie ma go i oby sie nie psuł juz nowemu właścicielowi, bo zrobiłem go na glanc.

A Honda – sama skręca, fajnie się śmiga ;) Jak stare dobre buty :D
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez yasko » 9 maja 2019, 10:49

CBF?

Daj znać jek bedziesz się moto na spot wybierał to wezme kask :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 21:06
Posty: 382 (2/7)
Skąd: WML/GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5
jest:
RX-8 R3

Postprzez MrShaleck » 9 maja 2019, 11:04

Tylko weź go tak żeby żona nie widziala... :D
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez TheMonster » 9 maja 2019, 11:05

albo lepiej wchowaj w aucie już teraz :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Tomasz W.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Pomorza
 
Od: 22 lis 2015, 14:59
Posty: 1243 (211/199)
Skąd: Bydgoszcz / Gdynia
Auto: OBECNIE:
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
DAWNIEJ:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT

Postprzez MrShaleck » 19 maja 2019, 19:33

Udało się wreszcie troszkę przy aucie pogrzebać. Wrzuciłem z przodu gwint, z tyłu dystans 15mm. Zjechałem tylko centymentr niżej od M-pakietu i wg mnie wystaczy. Tył gwint wrzucę później, bo nie wystarczyło czasu :)
A dzisiaj na Motomanii tak się bawiliśmy:

60435318_2162433440478200_3522597318501072896_n.jpg
60486053_641828559574293_5682232837730729984_n.jpg
60574345_2049421472025945_6525515147648172032_n.jpg
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez MrShaleck » 16 cze 2019, 08:38

Tydzień po zawieszeniu auto pojechało wreszcie na ogar nieszczelności. Wywalone były uszczelki pod kolektorem wydechowym – 2 z 3. Wymieniliśmy od razu wszystkie + uszczelke turbo. Turbo sprawdzone – jest gites. Wymieniona takze rura górna wodna + króciec pod kolektorem i pękł zbiorniczek przy demontażu. Więc z naprawy za 400zł zrobiłą się naprawa za 1000zł :D
Przynajmniej teraz jest spokój i fajnie śmiga.

A gwint... o ile na trasie jest spoko o tyle na uskokach w jazdni czy wiekszych dziurach za mocny beton. Będę rozważał zakup nowej serii lub Bilstein B8 – tu jednak boję się, że będzie znowu beton.

Dopisano 16 cze 2019, 09:54:

Aaaaa no i sprzedałem merca :P
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez MrShaleck » 4 sie 2019, 10:14

Walki ciąg dalszy.
Walcząc z wibracjami budy poleciałem po wszystkim.
Wymieniłem:
– podpora, łożysko, łącznik elastyczny wału
– 4 amorki Monroe OESpectrum
– Poduszki amortyzatoró, łożyska itp
– Hamulce kpl tył, bo rozsypał mi się totalnie ręczny

65368507_199905277627665_631854736521297920_n.jpg
65642147_345459806135264_915896089335300096_n.jpg
66816006_475194369702992_5343653779738722304_n.jpg


Niestety zacząłem czuć szarpania przy zmianach biegów, przerzucanie R na D i jakieś takie przymulenie.
Padło na konwerter. Zrobiłem regeneracje + wzmocnienie. Ale teraz ładnie śmiga autko... <serduszka>
Nareszcie dojechał też do nas po miesiącach oczekiwania olej Penrite i mogłem zrobić serwis olejowy :)

67518610_2483613911925830_1121796623937044480_n.jpg


A wczoraj dopieściłem auto dzięki pianie od 4Detailer :)

67582502_442794532973025_7145062810001604608_n.jpg
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Dymian » 4 sie 2019, 18:54

Nie wiem co te BMW w sobie ma, ale ładne E39 wiecznie przyciąga wzrok, mimo totalnie zepsutej opinii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 571 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez MrShaleck » 4 sie 2019, 20:19

To prawda. Totalnie ponadczasowa linia. Mi się bardzo podoba e39 w srebrnym kolorze i Mpaku...a niby takie nudne te srebrne :D
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2094 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy