Mazda3 BK LF '06 True Red – Stacja android OEM fake
ciszaaa w temacie, no bo i o czym tu pisać jak nic się nie dzieje oprócz przybywających kilometrów na przebiegu.
Ale z racji prowadzenia działaności i znajomości z wieloma handlarzami (a mam ich kilku fajnych gości)
wpadły mi w ręce dystanse H&R 5mm wpadły więc na tylną oś. Przy okazji auto umyte, powłoka odetkana, i kilka fotek dla oka.
			
			
				
			
		Ale z racji prowadzenia działaności i znajomości z wieloma handlarzami (a mam ich kilku fajnych gości)
wpadły mi w ręce dystanse H&R 5mm wpadły więc na tylną oś. Przy okazji auto umyte, powłoka odetkana, i kilka fotek dla oka.
 
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
Paine, ale to cudnie siadło. Mierzyłes ile gwintu nakrętki złapią po montażu dystansu? Ostatnio szukam felg do MX'a i zastanawiałem się, czy przy okazji nie kupić dystansów do 3- właśnie 5mm, bo na tyle sądzę, że bezpiecznie można sobie pozwolić, ale nie sprawdzałem tego miarką. Podobno żeby było bezpiecznie nakrętka musi załapać 12mm gwintu. W MXie zostanie mi 11mm jak założę 5mm dystans – czyli mocno na styk.
			
			
		
 
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Jakbys namierzyl dłuższe, a co wiecej – zmierzył jakie sa fabrycznie, to daj prosze znac. Napisz u siebie w watku albo smyrnij PW.
			
			
		
 
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Dzięki dobry człowieku  Chyba się zajmę tym tematem przed zmianą kół na letnie.
 Chyba się zajmę tym tematem przed zmianą kół na letnie.
			
			
		
 
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Powitać...jak ja tu lubię zaglądać...żałuję tylko ,że nie mieszkam bliżej Twojego garage pewnie codziennie pucowałbym swoją mazde   Szpilki u mnie mają 29mm długości od piasty do końcówki, mam 7mm dystanse przelotowe zostaje 22mm szpilki a po założeniu felgi nakrętce pozostało 8 pełnych obrotów na szpilce...ale sam kształt felgi i jej grubość w miejscu otworów ma też duże znaczenie
  Szpilki u mnie mają 29mm długości od piasty do końcówki, mam 7mm dystanse przelotowe zostaje 22mm szpilki a po założeniu felgi nakrętce pozostało 8 pełnych obrotów na szpilce...ale sam kształt felgi i jej grubość w miejscu otworów ma też duże znaczenie   To kiedy D2idek mogę wpaść na inspekcję powłoki lakierniczej...
 To kiedy D2idek mogę wpaść na inspekcję powłoki lakierniczej... 
			
			
		 To kiedy D2idek mogę wpaść na inspekcję powłoki lakierniczej...
 To kiedy D2idek mogę wpaść na inspekcję powłoki lakierniczej... ezg_siwy napisał(a):Paine, ale to cudnie siadło. Mierzyłes ile gwintu nakrętki złapią po montażu dystansu? Ostatnio szukam felg do MX'a i zastanawiałem się, czy przy okazji nie kupić dystansów do 3- właśnie 5mm, bo na tyle sądzę, że bezpiecznie można sobie pozwolić, ale nie sprawdzałem tego miarką. Podobno żeby było bezpiecznie nakrętka musi załapać 12mm gwintu. W MXie zostanie mi 11mm jak założę 5mm dystans – czyli mocno na styk.
D2idek napisał(a):liczyłem obroty nakrętki, 8 obr łapie.
przydały by się dłuższe szpile ale zobaczymy co w praniu wyjdzie
Jest jakaś potwierdzona zasada, ile mm lub obrotów na szpilach musi pozostać na nakrętki przy montażu dystansów i felg, aby było to należycie bezpieczne?
 
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
od dawna cisza w temacie więc czas na jakąś aktualizację:
kilometrów przybywa a jest ich już ponad 180tyś.
znalazłem wreszcie mądrego gazownika który podjął się poprawki po pierwszym, i teraz silnik pracuje o wiele wiele lepiej. wg. wykresu gaz słabnie względem benzyny dopiero od ok 5tyś/rpm
oczywiście jest to spowodowane za małym reduktorem i wtryskami.
tak czy owak da się teraz bezproblemowo i bezstresowo jeździć 
 
z racji prowadzonej działalności, na maździe przeszło kilka powłok ceramicznych kilka wosków itp 
 
no i w ostatnim czasie przyciemnione wszystkie szyby (oprócz czołowej) przód trochę jaśniej, tył bardzo ciemno, tył chciałem ciemniej ze względu na dzieciaka którego teraz nie razi słoneczko 
 
a no i jestem na etapie szukania nowych Bilsteinów B8 w dobrej kasie. bo mazda ma zamiar jeszcze trochę zemną zostać
			
			
				
			
		kilometrów przybywa a jest ich już ponad 180tyś.
znalazłem wreszcie mądrego gazownika który podjął się poprawki po pierwszym, i teraz silnik pracuje o wiele wiele lepiej. wg. wykresu gaz słabnie względem benzyny dopiero od ok 5tyś/rpm
oczywiście jest to spowodowane za małym reduktorem i wtryskami.
tak czy owak da się teraz bezproblemowo i bezstresowo jeździć
 
 z racji prowadzonej działalności, na maździe przeszło kilka powłok ceramicznych kilka wosków itp
no i w ostatnim czasie przyciemnione wszystkie szyby (oprócz czołowej) przód trochę jaśniej, tył bardzo ciemno, tył chciałem ciemniej ze względu na dzieciaka którego teraz nie razi słoneczko
 
 a no i jestem na etapie szukania nowych Bilsteinów B8 w dobrej kasie. bo mazda ma zamiar jeszcze trochę zemną zostać

 
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
Błyszczy!  
 
Kolor jak malina...
			
			
		Kolor jak malina...
 
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
słabo błyszczy bo zdjęcia z telefonu i jakieś takie blade   
 
a w tym sezonie nie mam czasu na nic, nawet na jakieś fajne fotki 
 
z kolejnych dobrych wieści, ostatni tydzień sierpnia jadę na drugi urlop 
   
 
i zamówiłem Bilsteina B8 (oczywiście komplet)
do tego dojdzie wymiana górnych mocowań amortyzatorów
i wymiana wahaczy przedniego zawieszenia.
kwestia odczekania kilku dni na przesyłkę z DE od bilsteina
i mam nadzieję zakopiankę obskoczyć na nowym zawieszeniu
			
			
		 
 a w tym sezonie nie mam czasu na nic, nawet na jakieś fajne fotki
 
 z kolejnych dobrych wieści, ostatni tydzień sierpnia jadę na drugi urlop
 
 i zamówiłem Bilsteina B8 (oczywiście komplet)
do tego dojdzie wymiana górnych mocowań amortyzatorów
i wymiana wahaczy przedniego zawieszenia.
kwestia odczekania kilku dni na przesyłkę z DE od bilsteina
i mam nadzieję zakopiankę obskoczyć na nowym zawieszeniu
 
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
D2idek napisał(a):zdjęcia z telefonu i jakieś takie blade
Pewnie stąd ten zakłamany kolor – też ładny; unikatowy...
Czekamy na relacje po montażu nowych zacnych amorków
 
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
a więc montaż....
B8 komplet 4szt. + sprężyny Eibach które były już wcześniej zamontowane.
Obecnie auto rozebrane bo standardowo doszło kilka rzeczy :
-łączniki stabilizatora przód
– sworznie wahacza przód 2x
– tuleje tylne wahacza przód 2x
Dziś mam nadzieje złożyć całość, a w poniedziałek kierunek zakopianka
			
			
				
			
		B8 komplet 4szt. + sprężyny Eibach które były już wcześniej zamontowane.
Obecnie auto rozebrane bo standardowo doszło kilka rzeczy :
-łączniki stabilizatora przód
– sworznie wahacza przód 2x
– tuleje tylne wahacza przód 2x
Dziś mam nadzieje złożyć całość, a w poniedziałek kierunek zakopianka

 
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
I jak wrażenia?
			
			
		
 
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Skąd zamawiałeś bilki? Mnie też to czeka w przyszłym roku i właśnie bilsteiny biorę pod uwagę. 
Jak możesz to podziel się linkiem.
			
			
		Jak możesz to podziel się linkiem.
 
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości







