i właśnie na tym polega wyższość starszych samochodów nad tymi nowszymi.Kiedyś to sobie mógł człowiek podłubać,a teraz co?Kiedyś w mojej GC Coupe padł przepływomierz, i co z tego.Pomykałem na gazie jak złoto,zapłon sam regulowałem itp.Tęsknię za tym.(powyzsze nie dotyczy aut z aparatami zapłonowymi z podciśnieniowymi regulatorami kąta).
Uszkodzony przepływomierz – strzał z LPG.
- Od: 11 kwi 2004, 23:44
- Posty: 103
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG
Witam wszystkich forumowiczów! To mój pierwszy dzień na forum i przeczytałem wiele o uszkodzonych przepływomierzach na LPG. Ok 3 tyg. temu kupiłem Mazdę 626 GE 1.8 z 94 r. z instalacją gazową na mikserze (jak kupowałem miała 234 400 km przebiegu, teraz 236 850). I po przeczyaniu postów na tym forum troche zaczynam się obawiać o swoją kieszeń. Przejechałem dopiero 2400 km i żadnych strzałów nie odnotowałem. Moje pytanie jest takie: czy z uszkodzonym przepływomierzem da się jeszcze jakiś czas pojeździć, czy trzeba dzwonić po lawetę? I ile kosztuje nowy, oryginalny przepływomierz?
Witam kolejnego ziomala z lubelskiego
A co do pytania : spij spokojnie – nawet jak przepływomierz walnie, to i tak dalej mozna jeździć na LPG. NA Pb auto nie za bardzo chce odpalać na zimno, nie trzyma stabilnych wolnych na ciepło, no i nie za bardzo chce się wkręcać na obroty.
Ale spoko, miałem swojego czasu GE FP służbową, w której był sieknięty przepływomierz i zrobilem nią na spokojnie ponad 50kkm na LPG w takim wydaniu.
Co do cen przepływomierza – o nowy nie pytaj, bo się nerwicy nabawisz. Pociesz się, ze używany da się trafić za 500-700pln.
Pozdro
SM
A co do pytania : spij spokojnie – nawet jak przepływomierz walnie, to i tak dalej mozna jeździć na LPG. NA Pb auto nie za bardzo chce odpalać na zimno, nie trzyma stabilnych wolnych na ciepło, no i nie za bardzo chce się wkręcać na obroty.
Ale spoko, miałem swojego czasu GE FP służbową, w której był sieknięty przepływomierz i zrobilem nią na spokojnie ponad 50kkm na LPG w takim wydaniu.
Co do cen przepływomierza – o nowy nie pytaj, bo się nerwicy nabawisz. Pociesz się, ze używany da się trafić za 500-700pln.
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Pod warunkiem, ze to przeplywka B577, a sa tez inne – tansze.
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
Widzę, że niektórych forumowiczów można łatwo spotkać
(mam na myśli Smirnoffa i XXX). Mnie chyba też, bo codziennie przejeżdżam cały Lublin od Turystycznej do Kraśnickiej. Jak Wam się sprawują autka? Ja na razie jestem bardzo zadowolony, chociaż wywliłem na nią już kupę kasy
– wymieniłem cały rozrząd, uszczelkę pod pokrywę zaworów i pasek od alternatora (i dalej piszczy – pewnie jest źle naciągnięty). Jeszcze mi zostały hamulce i łożysko z tyłu. Do zobaczenia na ulicach Lublina!!
Bo załozyłeś pewnie JC....i dalej piszczy – pewnie jest źle naciągnięty

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Mam pytanie tak jak w temacie czy mo żna do mazdy 626 GE 2.0i 92r Sedan wstaiwć przepływomierz od forda probe. Czy ktoś już próbował coś takiego zamontować w swojej madzi. Czy jest odporny na strzły w LPG. 

Mazda to my.
Jeśli w tym fordzie jest taki silnik jak twój to pewnie sie da. Naprzykład od mojego silnika F2 pasuje do probe i na odwrót.
A czy są w mazdach przepływomierze odporne na strzały
A czy są w mazdach przepływomierze odporne na strzały
Ogolnie od Probe FS M/T do Mazdy FS M/T jest szansa, ze bedzie ten sam, a najprosciej jesli sprawdzisz oznaczenie, zlacze lub budowe. Przeplywomierz Forda ma drut ukryty w oddzielnym kanaliku, a u Mazdy drut jest bezposrednio w gardzieli.
Byc moze wlasnie przeplywomierz Forda, ktory jest montowany w FS CD4E (Cronos) jest troche odporniejszy z tego wzgledu, ze drut jest umieszczony w oddzielnym kanaliku i byc moze w wynik zawirowan, czy innych wlasciwosci mechaniki plynow, cisnienie wybuchu jest dla niego mniej grozne (trzeba by przeprowadzic statystyki).
Natomiast silnik KL sa wyposazone w mechaniczny miernik (objetosciowy – VAFS) i podobno to jest dosc mocne, chociaz jak pierdyknie z duza sila, to mysle ze i tak zostanie ugotowany.
Pozdrawiam.
Waluś napisał(a):A czy są w mazdach przepływomierze odporne na strzały
Byc moze wlasnie przeplywomierz Forda, ktory jest montowany w FS CD4E (Cronos) jest troche odporniejszy z tego wzgledu, ze drut jest umieszczony w oddzielnym kanaliku i byc moze w wynik zawirowan, czy innych wlasciwosci mechaniki plynow, cisnienie wybuchu jest dla niego mniej grozne (trzeba by przeprowadzic statystyki).
Natomiast silnik KL sa wyposazone w mechaniczny miernik (objetosciowy – VAFS) i podobno to jest dosc mocne, chociaz jak pierdyknie z duza sila, to mysle ze i tak zostanie ugotowany.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Witajcie, mechanik stwierdzil ze padl mi przepluwomierz, mam gaz ale Sgi nie bylo zadneo strzalu-bo chyba nie ma prawa byc. Dlaczego moglo sie tka stac?? wysluzenie materialu
podobno One raczej same nie padaja.
Szukam pracy zwiazanej z jeżdzeniem......
- Od: 3 lut 2006, 23:54
- Posty: 11
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 626 GE 1993 1,8 SGi
stary nie wiem jak to ugryżć



SZYBKI WUJEK
- Od: 22 lut 2006, 17:13
- Posty: 10
- Skąd: OŚWIĘCIM
- Auto: mazda 626 1.8 16v DOHC 1992r
daniel626LBN napisał(a):podobno One raczej same nie padaja.
Jednak padają same... Nic nie jest wieczne. Wystarczy że od strony filtra dostał sie jakiś syf który mógł go uszkodzić. Mój przepływomierz po prostu po cichu padł – nie było jeszcze wtedy w autku LPG, wszystko było ok, aż nagle podczas jazdy zaczęło autem szarpać – i to była przepływka
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Witam Serdecznie. Moja mazda to:
626
1996
1.8 Benzyna +Lpg
Posiadam ją od roku i już trzeci raz strzeliła mi przepływka, chodzi o tą blaszke platynową(ułamie sie i znika w silniku). Podejrzewam że jest to przez instalacje LPG, gdyż jezeli mocno wcisne pedał gazu na LPG to słychać odstrzał,jednak dlaczego klapy które zabezpieszają przed tymi odstrzałami nie blokują tego bum, są dwie. Prosze o rade, gdyż nie jest to tania część. Pozdrawiam Janusz
626
1996
1.8 Benzyna +Lpg
Posiadam ją od roku i już trzeci raz strzeliła mi przepływka, chodzi o tą blaszke platynową(ułamie sie i znika w silniku). Podejrzewam że jest to przez instalacje LPG, gdyż jezeli mocno wcisne pedał gazu na LPG to słychać odstrzał,jednak dlaczego klapy które zabezpieszają przed tymi odstrzałami nie blokują tego bum, są dwie. Prosze o rade, gdyż nie jest to tania część. Pozdrawiam Janusz
-
SiwyXman
Doprowadź do ładu instalację WN.
następnie doprowadź do porżadku instalcję lpg .
wtedy masz szanse że strzelać nie będzie.
A najlepiej przerób instalację na sekwencyjną.
następnie doprowadź do porżadku instalcję lpg .
wtedy masz szanse że strzelać nie będzie.
A najlepiej przerób instalację na sekwencyjną.
SiwyXman napisał(a):różni krajowa podróbk przepływki od oryginału.
Ad2. Na ori jedzie, na zamienniku udaje że jedzie.
Ad1. Jak strzela to LPG do przeglądu i regulacji+świece+kable+czyszczenie rozdzielacza. Co do klapek to sprawdź czy w dobrą stronę one blokują i czy wogóle zamykają
Ad 1/2. Jakbyś przeszukał forum to byś miał wystarczająco informacji na ten temat. Klepane niejednokrotnie.

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Jak już trzy razy wymieniałeś przepływomierz -to juz masz praktycznie koszt gratów do przeróbki na sekwencję
-ja bym się nie bawił tylko od razu przerobił i autko odżyję
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość