Uszkodzony przepływomierz – strzał z LPG.

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez MarekS » 8 cze 2004, 20:58

(powyzsze nie dotyczy aut z aparatami zapłonowymi z podciśnieniowymi regulatorami kąta).
i właśnie na tym polega wyższość starszych samochodów nad tymi nowszymi.Kiedyś to sobie mógł człowiek podłubać,a teraz co?Kiedyś w mojej GC Coupe padł przepływomierz, i co z tego.Pomykałem na gazie jak złoto,zapłon sam regulowałem itp.Tęsknię za tym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2004, 23:44
Posty: 103
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG

Postprzez xXx » 8 cze 2004, 22:12

@-tech.......nie chodziło mi o skrajny przypadek gdy VAF zostaje rozwalony przez wybuch.....tylko o normalną pracę na LPG.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez nemi » 21 sie 2004, 14:34

Witam wszystkich forumowiczów! To mój pierwszy dzień na forum i przeczytałem wiele o uszkodzonych przepływomierzach na LPG. Ok 3 tyg. temu kupiłem Mazdę 626 GE 1.8 z 94 r. z instalacją gazową na mikserze (jak kupowałem miała 234 400 km przebiegu, teraz 236 850). I po przeczyaniu postów na tym forum troche zaczynam się obawiać o swoją kieszeń. Przejechałem dopiero 2400 km i żadnych strzałów nie odnotowałem. Moje pytanie jest takie: czy z uszkodzonym przepływomierzem da się jeszcze jakiś czas pojeździć, czy trzeba dzwonić po lawetę? I ile kosztuje nowy, oryginalny przepływomierz?
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Smirnoff » 21 sie 2004, 16:09

Witam kolejnego ziomala z lubelskiego :)

A co do pytania : spij spokojnie – nawet jak przepływomierz walnie, to i tak dalej mozna jeździć na LPG. NA Pb auto nie za bardzo chce odpalać na zimno, nie trzyma stabilnych wolnych na ciepło, no i nie za bardzo chce się wkręcać na obroty.
Ale spoko, miałem swojego czasu GE FP służbową, w której był sieknięty przepływomierz i zrobilem nią na spokojnie ponad 50kkm na LPG w takim wydaniu.

Co do cen przepływomierza – o nowy nie pytaj, bo się nerwicy nabawisz. Pociesz się, ze używany da się trafić za 500-700pln.
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez GrzegorzSz » 21 sie 2004, 20:43

Pod warunkiem, ze to przeplywka B577, a sa tez inne – tansze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez nemi » 21 sie 2004, 22:42

Widzę, że niektórych forumowiczów można łatwo spotkać :) (mam na myśli Smirnoffa i XXX). Mnie chyba też, bo codziennie przejeżdżam cały Lublin od Turystycznej do Kraśnickiej. Jak Wam się sprawują autka? Ja na razie jestem bardzo zadowolony, chociaż wywliłem na nią już kupę kasy :( – wymieniłem cały rozrząd, uszczelkę pod pokrywę zaworów i pasek od alternatora (i dalej piszczy – pewnie jest źle naciągnięty). Jeszcze mi zostały hamulce i łożysko z tyłu. Do zobaczenia na ulicach Lublina!!
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Jaksa » 22 sie 2004, 00:06

i dalej piszczy – pewnie jest źle naciągnięty
Bo załozyłeś pewnie JC.... <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Sebastian » 25 sty 2005, 16:47

Mam pytanie tak jak w temacie czy mo żna do mazdy 626 GE 2.0i 92r Sedan wstaiwć przepływomierz od forda probe. Czy ktoś już próbował coś takiego zamontować w swojej madzi. Czy jest odporny na strzły w LPG. <killer>
Mazda to my.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 14:05
Posty: 92 (0/1)
Skąd: Minkowice Oławskie
Auto: Mazda 626 GE 2.0 Sedan 92r

Postprzez Waluś » 25 sty 2005, 16:55

Jeśli w tym fordzie jest taki silnik jak twój to pewnie sie da. Naprzykład od mojego silnika F2 pasuje do probe i na odwrót.
A czy są w mazdach przepływomierze odporne na strzały ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Paweł » 25 sty 2005, 18:03

Ogolnie od Probe FS M/T do Mazdy FS M/T jest szansa, ze bedzie ten sam, a najprosciej jesli sprawdzisz oznaczenie, zlacze lub budowe. Przeplywomierz Forda ma drut ukryty w oddzielnym kanaliku, a u Mazdy drut jest bezposrednio w gardzieli.

Waluś napisał(a):A czy są w mazdach przepływomierze odporne na strzały

Byc moze wlasnie przeplywomierz Forda, ktory jest montowany w FS CD4E (Cronos) jest troche odporniejszy z tego wzgledu, ze drut jest umieszczony w oddzielnym kanaliku i byc moze w wynik zawirowan, czy innych wlasciwosci mechaniki plynow, cisnienie wybuchu jest dla niego mniej grozne (trzeba by przeprowadzic statystyki).

Natomiast silnik KL sa wyposazone w mechaniczny miernik (objetosciowy – VAFS) i podobno to jest dosc mocne, chociaz jak pierdyknie z duza sila, to mysle ze i tak zostanie ugotowany.

Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez daniel626LBN » 22 lut 2006, 18:58

Witajcie, mechanik stwierdzil ze padl mi przepluwomierz, mam gaz ale Sgi nie bylo zadneo strzalu-bo chyba nie ma prawa byc. Dlaczego moglo sie tka stac?? wysluzenie materialu ?? podobno One raczej same nie padaja.
Szukam pracy zwiazanej z jeżdzeniem......
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 lut 2006, 23:54
Posty: 11
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 GE 1993 1,8 SGi

Postprzez marcin :SZYBKI: » 22 lut 2006, 19:33

stary nie wiem jak to ugryżć <glupek2> <glupek2>
SZYBKI WUJEK
Początkujący
 
Od: 22 lut 2006, 17:13
Posty: 10
Skąd: OŚWIĘCIM
Auto: mazda 626 1.8 16v DOHC 1992r

Postprzez Huano » 22 lut 2006, 20:24

daniel626LBN napisał(a):podobno One raczej same nie padaja.


Jednak padają same... Nic nie jest wieczne. Wystarczy że od strony filtra dostał sie jakiś syf który mógł go uszkodzić. Mój przepływomierz po prostu po cichu padł – nie było jeszcze wtedy w autku LPG, wszystko było ok, aż nagle podczas jazdy zaczęło autem szarpać – i to była przepływka :(
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez SiwyXman » 28 kwi 2009, 20:35

Witam Serdecznie. Moja mazda to:

626
1996
1.8 Benzyna +Lpg

Posiadam ją od roku i już trzeci raz strzeliła mi przepływka, chodzi o tą blaszke platynową(ułamie sie i znika w silniku). Podejrzewam że jest to przez instalacje LPG, gdyż jezeli mocno wcisne pedał gazu na LPG to słychać odstrzał,jednak dlaczego klapy które zabezpieszają przed tymi odstrzałami nie blokują tego bum, są dwie. Prosze o rade, gdyż nie jest to tania część. Pozdrawiam Janusz
SiwyXman
 

Postprzez SiwyXman » 28 kwi 2009, 20:37

Aha, drugie pytanie to czym się różni krajowa podróbk przepływki od oryginału.
SiwyXman
 

Postprzez Hazu » 28 kwi 2009, 20:38

Doprowadź do ładu instalację WN.
następnie doprowadź do porżadku instalcję lpg .
wtedy masz szanse że strzelać nie będzie.

A najlepiej przerób instalację na sekwencyjną.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez bazyl wspaniały » 28 kwi 2009, 21:05

SiwyXman napisał(a):różni krajowa podróbk przepływki od oryginału.

Ad2. Na ori jedzie, na zamienniku udaje że jedzie.
Ad1. Jak strzela to LPG do przeglądu i regulacji+świece+kable+czyszczenie rozdzielacza. Co do klapek to sprawdź czy w dobrą stronę one blokują i czy wogóle zamykają ;)
Ad 1/2. Jakbyś przeszukał forum to byś miał wystarczająco informacji na ten temat. Klepane niejednokrotnie.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez pawelc » 29 kwi 2009, 07:22

Jak już trzy razy wymieniałeś przepływomierz -to juz masz praktycznie koszt gratów do przeróbki na sekwencję :) -ja bym się nie bawił tylko od razu przerobił i autko odżyję
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez MazDarek » 29 kwi 2009, 08:03

SiwyXman, korzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj

Łączę z podobnym i przenoszę do eLPeGie.
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy LPG