dokładnie tak, ale to o czym pisze Hasari, też nie działamf113 napisał(a):Myślę, ze Kuba_t chodziło o włączenie świateł przy odblokowaniu alarmu.
Dodatkowe funkcje w MZD connect
Bo to działa tylko wtedy, kiedy masz "oficjalne" coming home". W nieoficjalnej nie trzeba machać wajchą, bo światła pozostają włączone przez ustawiony w opcjach czas. Więc wersja nieoficjalna jest lepsza.
Leaving Home niestety występuje tylko w wersji oficjalnej.
Leaving Home niestety występuje tylko w wersji oficjalnej.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
to czy jedna opcja jest lepsza od drugiej to już kwestia indywidualna, dla mnie lepiej jakby włączały się po pociągnięciu wajchądarrecki napisał(a):W nieoficjalnej nie trzeba machać wajchą, bo światła pozostają włączone przez ustawiony w opcjach czas. Więc wersja nieoficjalna jest lepsza.
Pod względem energetycznym – ręczne sterowanie jest fajniejsze. A tu zawsze się świecą w garażu bo czujnikowi za ciemno
Ale nie ma co narzekać – dobrze, że się udało włączyć coś, czego nie było
Ale nie ma co narzekać – dobrze, że się udało włączyć coś, czego nie było
Czy ktoś wyłączał KEYLESS? Ja po wyłączeniu mam ciągle komunikat czerwony na ekranie 'Keyless System Inspection Required' – trochę irytujące...
Czy jak dokonam zmiany zgodnie z pierwszym postem w tym wątku, a przed wizytą w serwisie wrócę do poprzednich, oryginalnych nastawów, to serwis może się mimo to zorientować że coś było w systemie mieszane? Niechciałbym stracić gwarancji na samochód
Czemu wy po prostu nie możecie użyć tego kalkulatora?
creet napisał(a):Jeśli ktoś z Wawy lub okolic chciałby mieć u siebie odblokowane te opcje, a jest nietechniczny, boi się zepsuć moduł albo po prostu nie chce kupować kabla żeby użyć go jeden raz – zapraszam do kontaktu na priv. Odblokuję.
Witam,
Jest ktoś a Wawy, kto mógłby mi odblokować te opcje? Niestety nie mogę się skontaktować z kolegą creet
david821311 napisał(a):Czy wyłączał ktoś z Was na stałe system i-STOP przez ODB2 FORScan ?
MAZDA 3 / 2015r
Ja wyłączyłem wg instrukcji z pierwszej strony tego tematu ponad pół roku temu i wszystko elegancko nie działa, w sensie I-STOP
adam_we napisał(a):Witam,
Jest ktoś a Wawy, kto mógłby mi odblokować te opcje? Niestety nie mogę się skontaktować z kolegą creet
Cześć,
jeśli jeszcze nie ogarnąłeś tematu, to oczywiście pomogę Tobie, tylko teraz w pracy mam urwanie głowy i często bywam poza wawą
W wolnej chwili odezwę się na priv i się umówimy, a najlepiej przypomnij mi się za jakieś dwa tygodnie...
cześć
Panowie
podłączyłem auto do kompa i wszystko działa jednak za cholerę nie wiem którą wartość miałbym wpisać gdzie w tym Excelu by uzyskać nową:/. wydawało mi się, że ogarnę temat ale jednak nie kumam co i jak:D.
czy ktoś może mi na moim przykładzie podać gdzie które wartości wpisać? z góry dzięki za pomoc:P.
Panowie
podłączyłem auto do kompa i wszystko działa jednak za cholerę nie wiem którą wartość miałbym wpisać gdzie w tym Excelu by uzyskać nową:/. wydawało mi się, że ogarnę temat ale jednak nie kumam co i jak:D.
czy ktoś może mi na moim przykładzie podać gdzie które wartości wpisać? z góry dzięki za pomoc:P.
- Od: 19 kwi 2009, 17:36
- Posty: 33
- Auto: Była: 323BJ DITD
Jest: Mazda 3BM HB 2015 165KM Titanium Flash
Przecież to jest wszystko łopatologicznie opisane w pierwszej wiadomości:
– otwierasz arkusz odpowiadający odpowiedniemu modułowi
– z lewej strony w szare pola wpisujesz swoje oryginalne wartości (dopasowując na podstawie żółtych pól, które odpowiadają nieedytowalnym wartościom w Forscanie, np. 731-01-01)
– robisz kopię zarówno arkusza jak i wartości w Forscanie na wypadek zrąbania czegoś
– w prawej części arkusza (biało-szarej) w pola "NEW" wpisujesz wartości, które chcesz zmienić
– w lewej części na kolorowych polach masz wartości, które masz wpisać w Forscanie
– ponieważ w Forscanie pola zawierają po 4 cyfry, musisz w każde z nich wpisać wartości z 2 pól w arkuszu, np. w przypadku rejestru 731-01-01 w pierwsze pole wpisujesz wartości z pola fioletowego i czerwonego z arkusza, w drugie pole – wartości z pola ciemnożółtego i jasnożółtego z arkusza, a w trzecie pole – wartości z pola niebieskiego i zielonego z arkusza
– otwierasz arkusz odpowiadający odpowiedniemu modułowi
– z lewej strony w szare pola wpisujesz swoje oryginalne wartości (dopasowując na podstawie żółtych pól, które odpowiadają nieedytowalnym wartościom w Forscanie, np. 731-01-01)
– robisz kopię zarówno arkusza jak i wartości w Forscanie na wypadek zrąbania czegoś
– w prawej części arkusza (biało-szarej) w pola "NEW" wpisujesz wartości, które chcesz zmienić
– w lewej części na kolorowych polach masz wartości, które masz wpisać w Forscanie
– ponieważ w Forscanie pola zawierają po 4 cyfry, musisz w każde z nich wpisać wartości z 2 pól w arkuszu, np. w przypadku rejestru 731-01-01 w pierwsze pole wpisujesz wartości z pola fioletowego i czerwonego z arkusza, w drugie pole – wartości z pola ciemnożółtego i jasnożółtego z arkusza, a w trzecie pole – wartości z pola niebieskiego i zielonego z arkusza
Panowie.
Czekałem na kabelek. W końcu przyszedł. Zarejestrowałem FORScan. Podłączyłem samochód. Widzi mi go, łączy się, ale...
Nie ma modułu R_BCM. O co chodzi. Pomóżcie.
Widzi mi tylko te moduły:
Czekałem na kabelek. W końcu przyszedł. Zarejestrowałem FORScan. Podłączyłem samochód. Widzi mi go, łączy się, ale...
Nie ma modułu R_BCM. O co chodzi. Pomóżcie.
Widzi mi tylko te moduły:
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości