Żarówki h4 led
Witam mam pytanie i prozbe o pomoc zamówiłem z allegro żarówki h4 led do mojej Mazdy 323f
I światła mijania świeca pięknie ale jak chce przełączyć na drogowe widać że coś się zmienia ale efekt jest praktycznie żaden a do tego przestało zapłać się kontrolka świateł drogowych czy podłączyłem coś źle?
I światła mijania świeca pięknie ale jak chce przełączyć na drogowe widać że coś się zmienia ale efekt jest praktycznie żaden a do tego przestało zapłać się kontrolka świateł drogowych czy podłączyłem coś źle?
- Od: 23 paź 2018, 12:32
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323f bj 2.0 ditd 2003
- Od: 23 paź 2018, 12:32
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323f bj 2.0 ditd 2003
Wygląda w porządku. Wsadziłem do siebie na próbę do długich podobne. Ale w mijania mam Philips Luxeon. Rożnica jest, ponieważ jako światła drogowe doświeca się drugi komplet żarówek. W przypadku żarówek H4, mamy mijania i drogowe w jednej żarówce w postaci dwóch włókien. Tutaj może Cię ograniczać sama konstrukcja żarówki H4. Gdyby cokół żarówki był wyposażony w drugi "plaster" LED wtedy miałoby to moc.
Spróbowałbym potestować, jeżeli masz takie możliwości oczywiście. Nie wiem skąd jesteś, ale chłopaki z Auto Światła w Krzeszowicach są chętni do współpracy z każdym klientem i bardzo często udaje się sprawdzić działanie poszczególnych żarówek u nich na miejscu. Osobiście nie narzekam na te Luxeony, może warto po prostu sprawdzić jak spisuje się inna żarówka?
Tutaj masz linka.
Spróbowałbym potestować, jeżeli masz takie możliwości oczywiście. Nie wiem skąd jesteś, ale chłopaki z Auto Światła w Krzeszowicach są chętni do współpracy z każdym klientem i bardzo często udaje się sprawdzić działanie poszczególnych żarówek u nich na miejscu. Osobiście nie narzekam na te Luxeony, może warto po prostu sprawdzić jak spisuje się inna żarówka?
Tutaj masz linka.
Wyczytałem gdzieś na necie że do takich żarówek trzeba niby w kostce od świateł zamienić plus z minusem miejscami i spróbować obrócić żarówkę o 180 stopni tak zrobiłem po zamienie kabli jak by radio grało troszkę lepiej ale dalej nie jest tak samo jak przy wyłączony światłach ale w dalszym ciągu przy przelaczeniu na światła długie niebieska kontrolka nie zapala się założyłem zwykle h4 i jest Wszystko ok kontrolka świeci radio gra czysto
- Od: 23 paź 2018, 12:32
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323f bj 2.0 ditd 2003
Mam nadzieję, że bagiety cofną dowód rejestracyjny, bo taką przeróbką tracisz możliwość poruszania się po drogach publicznych.
Butaty69 napisał(a):Wyczytałem gdzieś na necie że do takich żarówek trzeba niby w kostce od świateł zamienić plus z minusem miejscami
Takiego czegoś to w życiu nie słyszałem. I niezbyt chcę się podejmować dyskusji na ten temat
Butaty69 napisał(a):spróbować obrócić żarówkę o 180 stopni
O 180°
Jedyny sens obracania żarówek jest o 90° i to tylko i wyłącznie przy żarówkach, które oferują taką możliwość, i mają źródło światła tylko na dwóch z czterech płaszczyzn.
Butaty69 napisał(a):po zamienie kabli jak by radio grało troszkę lepiej ale dalej nie jest tak samo jak przy wyłączony światłach ale w dalszym ciągu przy przelaczeniu na światła długie niebieska kontrolka nie zapala się
W mojej opinii, coś nie bardzo masz te żarówki...
Ja nie znam się na tym kompletnie dlatego porady szukam na forum pisze co do tej pory wyczytałem na necie skoro już je kupiłem to nie po to żeby leżały na półce
Spróbuję jeszcze założyć je z tym http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7170620353 jak to nie pomoże to je oddam kupię lepsze zwykle h4 i dam madzi spokój już
Spróbuję jeszcze założyć je z tym http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7170620353 jak to nie pomoże to je oddam kupię lepsze zwykle h4 i dam madzi spokój już
- Od: 23 paź 2018, 12:32
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323f bj 2.0 ditd 2003
Butaty69 napisał(a):pozostaje problem z radiem strasznie szumi jak ja włączone światła
Wentylatory odprowadzające ciepło na tych żarówkach sieją niemiłosiernie... Stabilizator napięcia – to Ci powinno pomóc. Nie mam pojęcia jedynie jaki jest maksymalny prąd pobierany przez każdą z żarówek, a to jest Ci potrzebne do określenia, czy 2A (standardowy) stabilizator wystarczy, czy pójdzie z dymem
Nie chciał bym ciąć kabli tam nie mam pojęcia jak założyć taki stabilizator
A coś takiego nie pomogło by? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7389246076
A coś takiego nie pomogło by? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7389246076
- Od: 23 paź 2018, 12:32
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323f bj 2.0 ditd 2003
Nie używałem takiego czegoś nigdy. Można spróbować dogadać się ze sprzedawcą, czy da radę to przetestować itd.
tadziol napisał(a):Mandej,co miałeś założone w GY w miejscu halogenów ? Tam gdzie H3 ?
Światła dzienne to były. H3 Cree Q5.
Z tym, że ostrzegam, nie mieszczą się w oryginalne soczewki, i trzeba tam nieco pogrzebać żeby weszły jak powinny
Nie powinien, ale sam wiesz jak jest
Zastanawiam się nad Ledami H7 do mojego Scenca (żarówki świecą koszmarnie w porównaniu do bixenonów w oplu). Na co zwracać uwagę przy zakupie? są jakieś inne mocowania? co ogólnie muszę wiedzieć przed zakupem do swojej lampy. Mam oryginalne ledy dzienne a mijania H7 na soczewce.
Ludzie błagam Was. NIE KUPIJCIE GÓWNOLEDÓW z allegro.
Porównajcie budową, kształtem źródła światła, żarnika z elementem świecącym w tych LEDach za 100 zeta.
Żarówka H4 ma DWA precyzyjnie umieszczone żarniki i przesłonę do świateł mijania. GównoLEDy z alledrogo tego nie mają.
Efektem założenia takich gównoLEDów jest to że świecisz wszędzie tylko nie na drogę. Nie wspomnę już o skuteczności oświetlania drogi.
Naprawdę zastanówcie się nad wyborem źródła światła do waszych samochodów.
To jest żarówka H4:
To jest GÓWNOLED bez homologacji E:
TO JEST H4 LED który jest najbliższy budową do żarówki H4 [nadal bez homologacji ECE]:
Taki LED charakteryzuje się tym że jest symetryczny. Ma przesłonę dla "zestawu mijania". Budowa takiego LEDA to 4 układy, po dwa na stronę płytki. Układy są osiowane względem osi lampy co gwarantuje prawidłowe kierowanie strugi światła przez odbłyśniki. Jest szansa że kiedyś będzie na to homologacja
Nie dajcie się nabrać w certyfikaty CE ... są badziewie warte w świetle prawa drogowego.
Bądźmy wszyscy odpowiedzialnymi kierowcami
Porównajcie budową, kształtem źródła światła, żarnika z elementem świecącym w tych LEDach za 100 zeta.
Żarówka H4 ma DWA precyzyjnie umieszczone żarniki i przesłonę do świateł mijania. GównoLEDy z alledrogo tego nie mają.
Efektem założenia takich gównoLEDów jest to że świecisz wszędzie tylko nie na drogę. Nie wspomnę już o skuteczności oświetlania drogi.
Naprawdę zastanówcie się nad wyborem źródła światła do waszych samochodów.
To jest żarówka H4:
To jest GÓWNOLED bez homologacji E:
TO JEST H4 LED który jest najbliższy budową do żarówki H4 [nadal bez homologacji ECE]:
Taki LED charakteryzuje się tym że jest symetryczny. Ma przesłonę dla "zestawu mijania". Budowa takiego LEDA to 4 układy, po dwa na stronę płytki. Układy są osiowane względem osi lampy co gwarantuje prawidłowe kierowanie strugi światła przez odbłyśniki. Jest szansa że kiedyś będzie na to homologacja
Nie dajcie się nabrać w certyfikaty CE ... są badziewie warte w świetle prawa drogowego.
Bądźmy wszyscy odpowiedzialnymi kierowcami
Ostatnio edytowano 25 lut 2019, 13:43 przez TiGRA200SX, łącznie edytowano 1 raz
Nie ma czegoś takiego jak homologacja na LED H4. H4 to jest standard, który określa między innymi wymiary oraz technologię wykonania.
Ze strony producenta: https://www.philips.pl/c-p/12901HPX2/x- ... amochodowa
Ze strony producenta: https://www.philips.pl/c-p/12901HPX2/x- ... amochodowa
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje