Mazda6 GH LF '10 / 2L benzyna / AT [FS5A-EL] Czarna perła
Aloha forumowicze i forumowiczki,
od rozstania z moją GY minął jakiś miesiąc i przez ten czas trwały intensywne poszukiwania następczyni. Warunkiem koniecznym był automat a pożadanym, żeby się trafiło kombi. Jako, że takich GH na rynku (pewnych) jest bardzo mało to rozszerzyłem swoje poszukiwania na hatchbacka. Już miałem jedną zarezerwowaną w NL gdy nagle odezwał się Andrzej z Carpasji. Pojawiło się autko w szwecji w specyfikacji jak chciałem. Szybki telefon do dealera Mazdy i na drugi dzień Andrzej był na miejscu. W DSR'rze wszystko OK, auto wygląda tak jak powinno dlatego decyzja mogła być tylko jedna – biorę.
Wyposażenie jest następujące (to co najważniejsze):
– rok produkcji – 2010
– przebieg w chwili zakupu – 136kkm
– pojemność silnika – 1999cm3
– typ silnika – benzyna
– moc silnika – 155KM (DISI)
– skrzynia biegów – automatyczna
– kolor – brilliant black
– typ nadwozia – kombi
– elektryczne dogrzewanie postojowe Defa
– elektrycznie regulowana i skladane lusterka
– elektryczne szyby
– podgrzewane fotele przednie
– klimatyzacja dwustrefowa
– tempomat
– radio multimedialne
Wykonane serwisy i modyfikacje:
– czyszczenie przepustnicy
– wymiana uszczelki wycieraczki tylnej szyby
– montaż podstopnicy i kamerki Yi 2.7"
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED-owe
– wymiana końcówek wydechu na Ultery
– lakierowanie zacisków hamulcowych na niebiesko
– montaż stacji multimedialnej z Androidem
– montaż kamerki cofania i suba
– wymiana obudowy kluczyka w zapasie
– wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów
– Wymiana paska wielorowkowego oraz oleju w silniku Amsoil 5W30 + filtr
– nowe felgi 18" z oponami Michelin CrossClimate+ 225/45R18
– regeneracja plastików zewnętrznych
od rozstania z moją GY minął jakiś miesiąc i przez ten czas trwały intensywne poszukiwania następczyni. Warunkiem koniecznym był automat a pożadanym, żeby się trafiło kombi. Jako, że takich GH na rynku (pewnych) jest bardzo mało to rozszerzyłem swoje poszukiwania na hatchbacka. Już miałem jedną zarezerwowaną w NL gdy nagle odezwał się Andrzej z Carpasji. Pojawiło się autko w szwecji w specyfikacji jak chciałem. Szybki telefon do dealera Mazdy i na drugi dzień Andrzej był na miejscu. W DSR'rze wszystko OK, auto wygląda tak jak powinno dlatego decyzja mogła być tylko jedna – biorę.
Wyposażenie jest następujące (to co najważniejsze):
– rok produkcji – 2010
– przebieg w chwili zakupu – 136kkm
– pojemność silnika – 1999cm3
– typ silnika – benzyna
– moc silnika – 155KM (DISI)
– skrzynia biegów – automatyczna
– kolor – brilliant black
– typ nadwozia – kombi
– elektryczne dogrzewanie postojowe Defa
– elektrycznie regulowana i skladane lusterka
– elektryczne szyby
– podgrzewane fotele przednie
– klimatyzacja dwustrefowa
– tempomat
– radio multimedialne
Wykonane serwisy i modyfikacje:
– czyszczenie przepustnicy
– wymiana uszczelki wycieraczki tylnej szyby
– montaż podstopnicy i kamerki Yi 2.7"
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED-owe
– wymiana końcówek wydechu na Ultery
– lakierowanie zacisków hamulcowych na niebiesko
– montaż stacji multimedialnej z Androidem
– montaż kamerki cofania i suba
– wymiana obudowy kluczyka w zapasie
– wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów
– Wymiana paska wielorowkowego oraz oleju w silniku Amsoil 5W30 + filtr
– nowe felgi 18" z oponami Michelin CrossClimate+ 225/45R18
– regeneracja plastików zewnętrznych
Ostatnio edytowano 5 sie 2019, 14:44 przez Geniek, łącznie edytowano 11 razy
I pierwsze prace za nami. Jako, że wolne obroty potrafiły spaść poniżej 600 obr/min pierwsze podejrzenie padło na zabrudzoną przepustnicę. Po jej czyszczeniu wszystko jest OK. Obroty trzyma teraz na poziomie 650-670 (według Torque Pro) z delikatynym skokiem jak załącza się sprężarka klimatyzacji.
I taki mały sponton z forumową GH WisniaUS
I taki mały sponton z forumową GH WisniaUS
Ostatnio edytowano 9 lip 2018, 19:22 przez Geniek, łącznie edytowano 1 raz
Uśmiechu na Twarzy podczas użytkowania Autka i oby służyła lepiej jak poprzedniczka
PS: Czasem żeby Cie nie napadło robić płukanke silnika




PS: Czasem żeby Cie nie napadło robić płukanke silnika
-
WisniaUs
Dominator napisał(a):Większy muł jak poprzednia? Szerokości
Jaki muł – toż to ona – oślica. No i 8 kuni więcej jak w poprzedniczce. Dla mnie jest wystarczająco. Nie mam nawyku ścigania się spod świateł, ma mnie komfortowo przewieźć z punktu a do punktu b. A że i wyboru silników z automatem wiele nie ma dlatego jest silnik 2l.
Bardzo ładny zakup, mam szczery sentyment do tego modelu w tej budzie, bardzo mi się podoba, jeszcze chyba bardziej niż GG, brakuje tylko 18" nawet w oryginale, ładne są
Powodzenia w modach i użytkowaniu.
-
makmarc
maestro81 napisał(a):No i świetnie – kolejna M6 na liście klubowiczów![]()
Szerokości kolego
Dzięki.
makmarc napisał(a):Bardzo ładny zakup, mam szczery sentyment do tego modelu w tej budzie, bardzo mi się podoba, jeszcze chyba bardziej niż GG, brakuje tylko 18" nawet w oryginale, ładne sąPowodzenia w modach i użytkowaniu.
Dziękować. Mi osobiście buda w kombi najbardziej się podoba. I nawet to przeważyło nad walorami przewozowymi.
Dopisano 10 lip 2018, 15:29:
Zastanawiam się, które z tych końcówek będą się lepiej prezentować na Maździe?
1. Ulter N1-90RS
https://sklep.oemtuning.pl/pl/p/Pojedyn ... 20-mm/4406
czy
2. Buzzer ZZ102X
http://www.tlumikisportowe.com/155,koncowka-zz102x.html
Jakieś pros/cons dla obu?
Ja bym znów brał Buzzer'a fajnie wypełnia zderzak 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Nie wiem, w przypadku rozmiaru 92 widziałem prawą i lewą, ale tutaj nie mam pojęcia.
http://www.tlumikisportowe.com/237,koncowka-zz92xl.html
http://www.tlumikisportowe.com/238,koncowka-zz92xr.html
http://www.tlumikisportowe.com/237,koncowka-zz92xl.html
http://www.tlumikisportowe.com/238,koncowka-zz92xr.html
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Lewa/prawa jak dobrze kojarzę to występują, ale przy elipsach, a nie okrągłych. Nie jestem co prawda pewien, ale na swoim przykładzie wiem, baaa jestem przekonany, że elipsy zdecydowanie lepiej leżą w GH niż okrągł.
-
makmarc
Krzysiek!!! Przecież wiesz, że te są NAJ, ale nie każdemu muszą się podobać, grunt, że tam pasują idealnie 
-
makmarc
Geniek napisał(a): Krzychu sam mi mówisz, że 100 są za duże i myślisz o 90 a mi tu z takimi kominami wyjeżdżasz
100 okrągłe sa dla mnie za wielkie a jajkowe 120x80 powinny byc idealnie wpasowane w zderzak
Dopisano 11 lip 2018, 23:33:
oo tak!!!
-
WisniaUs
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości